Forum

Hvordan kan Bale få en assist på dagens mål i mod Nordirland?? Det er sgu da et selvmål


Den er god nok :-)
Zlatan fik også en mod Irland

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Williams fik ikke en, da han assisterede Vardy.. og den var endda vigtig, da det så ud som om der var offside...

Har Vardy scorede selvmål?
Har selvfølgelig ikke fået set alt på ferien, men det husker jeg godt nok ikke at have set/hørt

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Williams spiller for Wales, men fik ikke assisten til Vardy.

Hvorfor er der ikke assist på Ronaldo?

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Ronaldo får åbenbart ikke assist fordi målmanden havde fod på før Quaresma scorer :O(

Men, Bale får assist for selvmål!

Det her spil er ikke ret hyggeligt mere.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

I kamprapporten på uefa.com står der "Assist by Ronaldo" på samme måde som ved Bales "assist".. Går ud fra de bare mangler at kreditere manuelt!?

ronaldo skal selvf. ikke have assist da målmanden redet ronaldos afslutning før der bliv scoret.. det kan på ingen måde være en assist

Ja, det tænker jeg også, Vegas.

Ellers, skal de også fjerne assisten ved, Bale?

Jamie, skulle Bale så ifølge dig have assist, når det er en modspiller, der laver selvmål?

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

ronaldo skal hvertfald ikke på nogle måde have assist da ronado afslutter - målmanden reder- og dernæst bliver der scoret. NO ASSIST.. bales kan så diskuteres mere på den måde der bliver scoret på

Haha, Jamie. Det siger du jo kun, fordi at du har Bale på dit hold.

Siden hvornår, kan man lave assist til et SELVMÅL?

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

jeg er da ligeglad med bale ?? jeg kan ikke vinde noget alligevel ? jeg satte det hold for sjov

Så du er enig i, at Zlatan samt Bales assist også bør fjernes?

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

som jeg sagde kan bales assist både diskuteres for og imod pga. den måde målet sker på.. , jeg ved bare at ronaldo på ingen måde skal have assist da han afslutter og målmanden redder.. i min verden kan det ikke på nogen måde være en assist

Hvordan kan man lave assist til et selvmål? Du er ikke kommet med en eneste begrundelse for, hvodan man kan lave assist til et selvmål.

Uefa og diverse andre sider giver desuden Ronaldo en assist til målet.

Det her spil er slet ikke hyggeligt mere!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Kicker.de og uefa.com giver Ronaldo assisten.

det er jo ikke en assist når målmanden redder afslutningen forhelvede,, så er det en opfølger der bliver scoret på.. i fantasy terms er det IKKE en assist

Du har stadigvæk ikke svaret på mit spørgsmål, Jamie.

Mon ikke, at det bare er holdet, der er lidt sløve.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Hvis Uefa krediterer Ronaldo for en assist, burde det også blive gjort her i spillet. I øvrigt gives der også assists af denne slags i verdens største managerspil Fantasy Premier League, så jo det er en assist i Fantasy Terms.

sjovt nok alle som vil ha ronaldo får assist, er folk som har ham på deres hold. - det kan jo ikke være et assist når ronaldo afslutter - målmanden redder - en anden spiller score - ... det er jo ikke på nogen som helst måde en assist,, det er hvad man kalder EN BRÆNDT AFSLUTNING

Selvfølgelig, hvad havde du regnet med. Det er jo vores hold det går ud over, når han ikke får den assist han er krediteret for hos Uefa. Det er Uefa's tunering, og mål og assist burde derfor gives efter hvordan det fremgår af Uefa kamprapport.

Det mener Swush dog ikke. De bestemmer selv hvornår der er assist, på nær når der bliver lagt op til et selvmål - så går de Uefa-reglerne.

REGLERNE:
1. Assist
Assists gives i overensstemmelse med de officielle statistikker. (IKKE GYLDIG/OVERSTRGET)

Tilføjelse: Ift. assists har det desværre vist sig, at det er lidt tilfældigt hvad UEFA leverer. Pga. de svært tilgængelige assists, samt manglende ensartethed på tværs af kampene, kan vi ikke stole 100 % på deres vurderinger. Derfor ser vi os nødsaget til at se bort fra UEFA og i stedet benytte assists der leveres af en tredjepart. Vi forbeholder os dog ret til at korrigere i tilfælde af uomtvistelige fejltildelinger/mangler.

OBS.For at bevare UEFA's linje, vil der fortsat blive tildelt assist til selvmål.

så ronaldo får IKKE assist nej xD

Det er ikke sikkert. De skriver "Vi forbeholder os dog ret til at korrigere i tilfælde af uomtvistelige fejltildelinger/mangler."-, så det kan være den kommer senere. Har ikke set lignende situation i tunering hidtil. Men umiddelbart nej, da de ikke har rettet det endnu.

jeg vandt 3.100 kr i 'den store' på lynholdet. hvor andenpladsen har ronaldo,, så jeg er meget opsat på han IKKE skal ha det assist.. og jeg holder stadig fast i.. ronaldo skyder - målmanden redder - en anden spiller score.... i min verden kan det ALDRIG være et assist

Haha så kom sandheden frem. Sjovt hvordan du beskylder andre for at tage parti i deres egen bedste interesse, når du selv gør det.

Det er jo fuldstændig absurd Swush!! Man kan sgu da ikke ændre på reglerne midt i et spil.. når i har sagt, at i følger en bestemt officiel statistik, så kan i ikke ændre på det bagefter. Det er på grænsen til at være et kontraktsbrud der berettiger til at hæve aftalen og kræve sine penge tilbage!

Både Bale og Ronaldo skal naturligvis tildeles assists hvis de officielle kilder tildeler dem.

Kom nu bare med den assist til Ronaldo,jeg kan godt bruge lidt flere point til mit hold👍

Så laver cirkus Swush rod i den igen, men ikke noget som ikke kan reddes med 1000 ekstra billetter til en 32 timers kahyt-tur.
Fuldstændig genialt at ændre reglerne midt i et spil, så kan man rigtig mærke, at man hygger.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

selvfølgelig skal ronaldo IKKE ha sidst..
på ALLE de andre manager spil herinde får en spiller IKKE assist for en afslutning som målmanden redder hvorefter en anden spiller score.. så skal reglerne selvf. ikke være anderledes i EM manager

@32
Følg nu med i hvad problemet er dit æg.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

På UEFA’s hjemmeside er Ronaldo noteret for 2 assists (og 2 mål) dvs. en assist fra igår aftes mod Kroatien, men ikke på holdet.dk. http://www.uefa.com/uefae-uro/news/newsid=2381732.ht-ml

hvad med at se logikken i det istedet for at se så firkantet på det bare fordi i alle har ronaldo.. en spiller afslutter. - målmanden redder. en anden score.. det er ikke et assist din fucking idiot

Sshhhhh junior, de voksne diskuterer.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

du er fandma smart bag en computer skærm var ? det er altid let at sidde og spille smart og kalde folk for æg bag en computer skærm i mors kælder

Look, I was gonna go easy on you and not to hurt your feelings.
Du må lige sætte dig bare lidt ind i problemet, før du ytrer dig. Det kan man vel forlange Krølle?

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

der er intet problem,, det er dig der ikke aner en skid hvad du snakker om

1. swush går ikke efter UEFAs stats.. så drop at bliv ved at brug det som et argument

2.. i manager hold, har man ALDRIG fået assist får en brændt afslutning som målmanden reder, så skal ronaldo SELVF. heller ikke får assist for hans brændte afslutning som målmanden reder,, tag dig lige sammen engang gider du !!.

Lille Musse dog @28 har fat i problemet.
Jeg vil mene at jeg har købt adgang til det samme spil som ham.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Ronaldo skal naturligvis tildeles assist, hvis det fremgår af de officielle sider. End of stort. Bum.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

"Cristiano Ronaldo's assist in Portugal's extra-time win against Croatia"

Ikke noget at diskutere.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Hvad fanden er det for en larm? Om man kan lide det eller ej, så SKAL Swush naturligvis følge registreringerne hos den officielle kilde. Ronaldo SKAL have den assist når den er tildelt hos UEFA - Vi/man brød sig sgu heller ikke om den Zlatan selvmålsassist, men man KNYTTER sylten når det er tildelt via officiel kilde.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

De andre store internationale fantasy games har jo også givet Ronaldo assisten - ligesom Bales og Zlatans. Man kan så synes det er forkert, men når Uefa har tildelt den er det bare at rette ind! Overhovedet ingenting at diskutere! Kan godt forstå at Swush tager forbehold, hvis der registreres eller skrives noget i rapporten som indlysende er en fejl, men det er der jo ikke tale om her - man godtgør bare assistent selvom den har været i berøring hos målmanden inden scoringen. Det kan vi synes er mærkeligt - ligesom Zlatans assist .. Men officielt er de tildelt - ikke pga. fejl!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

De ændrer simpelthen reglerne midt i spillet?

Det undrer ikke...

hahaha Swush tak for topklasse underholdning.
Ændrer reglerne midt under spillet !!
jeg gad godt se dette nummer udført hos en amerikansk spiludbyder.... MONOPOLET længe leve

Kom nu lige på banen Swush!!

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Jamie er du er kæmpe idiot... Jeg vil skide dig et stort stykke om dit syn på spillet... Men der bruges kampreferater fra UEFA ligesom i håndbold fra IHF... Champions League er også fra UEFA

Jeg tror Swush skal tænke sig rigtigt godt om nu! Reglerne VAR klare og alle normalt tænkende havde accepteret præmissen om at Uefa åbenbart giver assists anderledes end vi er vant med - som f.eks. Zlatans assist. Men man kan under ingen omstændigheder lige rette regelsættet undervejs fordi det passer bedre til en ny situation hvor Uefa giver assist anderledes. Og så vil jeg/vi i øvrigt skide på at der er en tvist på den knap så hyggelige lynholdet, hvor en gut åbenbart har noget i klemme. Her på siden skal reglerne sgu følges og ikke korrigeres undervejs!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvis Ronaldo ikke får assistent, så skal målmanden vel ha' den. Lidt det samme som at få assist på selvmål.

Swush har tidligere måttet erkende fejl og korrigere. Det eneste rigtige her er at FASTHOLDE det regelsæt der forelå da spillet startede. Man kan ikke lave en krølle undervejs og ændre kurs.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Bør fodboldspillene hos Swush ikke have de samme regler ved SAS, PL, EM og de andre.? Altså ingen assist ved selvmål eller ripost. Hvis man finder ud af at give assist ved straffespark (man bliver fældet) i f.eks. Spanien, skal det så også gives hos Swush?Samme regler i alle fodboldspil, så undgår vi jeres mundhuggeri!!
God sommer

Nej Carsten Bryan-Lund det bør ikke nødvendigvis være de samme regler der følges. De officielle kampreporter/stats i diverse ligaer/slutrunder bør følges stenhårdt for at undgå det cirkus som Swush har gang i nu. Så hvis de i Spanien af en eller anden mærkelig grund pludselig indfører at give 2 assists på mål (som f.eks. i ishockey), så må det også følges af Swush.

Noget helt andet er det er lige så godt at vinde i overtid som i ordinær tid . Den synes jeg ikke holder . Man kunne fx give det halve for scoring i overtiden . Nu er reglerne ikke sådan men synes da "Holdet" burde tænke på en regel-ændring

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

En anden ting jeg mener burde have været lavet anderledes er runderne . Jeg har et guldhold sammen med min bror og jeg klarer mig bedre med mit basishold . Hvis der i de 3 indledende runder var lavet udskiftning ca midtvejs i runden havde "guldholdene" også en fordel og spillet ville nok blive sjovere for dem der har guldhold . I 1 runde kunne udskiftninger havde været tilladt efter Tyskland -Ukraine .

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

54

Enig, men så må de lave det om til næste gang.

Fuldstændigt grotesk, at man laver om på reglerne midt i spillet mht. assist.

At du har et basishold der klare sig bedre end dit guldhold er vist mere din egen skyld end hvordan runderne er delt op :-)

Der er et par af reglerne der trænger til at blive justeret i forbindelse med forlængede spilletid og straffespark, som jeg håber de vil kigge på efter EM

Men de kan jo også bare rette det til med det samme, man streger bare noget over og skriver noget andet i stedet for.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jamen den går bare IKKE!!!! Ved ikke hvornår de har omskrevet regelsættet i al stilhed, men man aner jo at det formentlig er sket efter kampene i går, og givetvis efter at en bruger er kommet i klemme på Lynholdet, og da har beklaget sin nød. Den ændring skal rulles tilbage, og hvis man ikke er tilfreds med det regelsæt der var da spillet begyndte, kan man overveje at lave det om - i FREMTIDIGE spil, men sgu da ikke midt i spillet!

Jeg forstår godt man har sine overvejelser - men stort set alle der har været med her gennem mange år er jo lykkelige for at man ubetinget bruger en officiel instans - så der ikke er noget at snakke om.

Det er sgu en ommer, Swush! Jeg tror godt i kan se at i har lavet en gal vurdering og en fejl! Prøv lige selv at "smage på den" : Vi laver da så bare lige reglerne lidt om midt i spillet

Nej, vel?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Så ændrer man lige regelsættet midt i et igangværende spil!
Det kan man altså ikke Swush. I kan tage til efterretning at Uefas assistregistrering er som vinden blæser og så tage højde for det i fremtidige spil.

Ikke særlig professionelt.
Eller hyggeligt.

Jeg lavede det oprindelige indlæg da "tvivlen" omkring Zlatans assist begynde.
Der valgte de at følge UEFA og der var intet at gøre, sådan var reglerne..!!!
Hvis de ikke vælger at følge UEFA igen nu er der absolut ingen linie i deres regler, og så bliver det for alvor svært at gennemskue hvis der bare bare sidde en og vurdere hvornår de synes at en assist er tildelt korrekt eller ej efter deres mavefornemmelse og efter hvordan stjernerne står den dag.

Der er åbenbart blevet ændret i reglerne løbende siden denne usikkerhed opstod, men det kan de jo så passende gøre igen hvis det kræver dette for at gøres deres wrongs to rights..!!!

SWUSH....Vi fortjerner alle noget klarhed over denne situation nu og det klæder jeg ikkeat være så lang tid om at give dette...?

Patrick Strelecz Larsen🏆67.235Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Præmievinder
10% Luck, 20% Skill, 15% Concentrated Power of Will, 5% Pleasure, 50% Pain, and 100% Reason to Remember the Name.

Nogen der kan smide et link til match stats, hvor man kan se tildelte assists?

Noget a la det her fra CL:

http://www.uefa.com/uefac-hampionsleague/season=2016-/matches/round=2000638/mat-ch=2015789/postmatch/stati-stics/index.html

Synes absolut ikke jeg kan finde noget på UEFAs hjemmeside, hvor der også vises assists.

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

Er sku lige før Swush er nødt til, at give penge tilbage til dem der ønsker det og så trække deres hold ud. Det her er sku for meget. Kan sku ikke ændre i egne regler, midt i en turnering.

Man kan jo frygte, noget lignende kan komme til at ske under Touren og man "fanges" i en sådan tvist. Jeg har 10 hold med og 690,- for at "hygge" i de 3 uger, er snart ikke noget jeg har lyst til.

Bare i tjener styrtende med penge, så er i snart hamrende ligeglade med jeres ellers så trofaste managers. Vil sku ønske man kunne få sine penge retur, for det her gider jeg ikke mere.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Don:

"Cristiano Ronaldo's assist in Portugal's extra-time win against Croatia"

Dette står ordret på UEFA's hp.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

problemet er at swush tror de kan vurdere intensioner.

Hvis Ronaldo smider den på tværs af felten og den snitter målmanden på vejen, havde det så været en mere klar assist...? sandsynligvis!

følg de data der er i form af UEFA, og lav mere klare regler til fremtidige spil hvis det føles nødvendigt.

Patrick Strelecz Larsen🏆67.235Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Præmievinder
10% Luck, 20% Skill, 15% Concentrated Power of Will, 5% Pleasure, 50% Pain, and 100% Reason to Remember the Name.

Man kan undre sig over, at Swush ikke kommer med en kommentar til denne tråd. Vi ved, at de følger med ;-)

Hvis Ronaldo ikke får en assist for målet, så bør man vel også fjerne assistpoint fra Zlatan samt Bale?

Helt enig. Man kan ikke lave om i reglerne UNDER spillet. Det må altså gøres til næste spil i stedet for.
Er der taget udgangspunkt i UEFA ang. assists til Bale og Zlatan, så bør der vel også tages udgangspunkt for Ronaldos assist?

Men, som vi alle sammen ved, så kan vi ikke forvente noget aktivitet fra Swush, ligesom der heller ikke var i den anden tråd.

- eller, når jo! Det var der da. Men, var det ikke et yderst forkølet svar?

Men, selvfølgelig. Hvorfor brokker vi os alle sammen? Vi spiller kun for hyggens skyld.

Og Jamie. Du har stadigvæk ikke svaret på mit spørgsmål, men nu kan jeg da forstå, hvorfor du er imod Ronaldos assist. Du har noget i klemme ;-)

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Per S:

Jeg er fløjtende ligeglad med, om Flødekongen får den assist eller ej. Jeg er bare interesseret i, om der findes match stats, hvor assists også fremgår.

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

67+68

I kan altså heller ikke finde post match stats på de enkelte kampe indeholdende assists?

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

wow. i alle sidder stadig herinde og tuder og klynker. kan se i har gjord hele dagen.. er da lidt ynkeligt, er det ikke ? xD...
og ronaldo får IKKE assist da turneringerne på lynholdet er sluttet af UDEN ronaldo assist,, hvilket kun er fair... nu kan i sidde de næste 10 timer og tude lidt over det, som i alle, allerede har gjord siden imorges.... haha

70

Du lyder rigtig sympatisk.

Man laver bare ikke om på reglerne midt i et spil.

Jeg er hamrende ligeglad - skal ALDRIG spille med herinde mere.

Og tro mig, det her bliver kendt af andre end os herinde. Det er bare så langt ude.
Tænk hvis en bookmaker gjorde det samme? Bliver det her i øvrigt ikke overvåget af Spillemyndigheden?

Jamie. Du har stadigvæk ikke svaret på mit spørgsmål.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

@69 Næ ikke umiddelbart - Men man viser jo også den slags stats på forskellig vis. Sagen er at for mål/assists vedkommende har man åbenbart akkumuleret det pr. spiller, og som det fremgår har i alt 3 spillere fået tildelt 2 assists. Ramsey, Hazard og Ronaldo!

Ronaldo mangler således 1 ... som jeg ser det!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Vi kan i øvrigt overhovedet ikke bruge @70 mange hektiske og heroiske modsat indlæg til noget - Han kæmper bare sin ihærdige kamp for at vinde et pengebeløb på Lynholdet - og der passer det ham øjensynligt bedst at Ronaldo ikke får sin assist som den er givet af uefa/officiel kilde.

Om man kan lide den assist eller ej - ligeså Zlatans og Bales - er ligegyldigt! - Sagen er at regelsættet siger/sagde at den ville tælle med, lige indtil man lavede reglerne OM! - Og det er det sidste sagen handler om!

Som DonK er inde på er jeg også "græsk-katolsk" om han får den i spillet - men jeg mener dæleme ikke man kan lave regler om midt i spillet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

jeg kæmper ingenting,, jeg har allerede vundet førstepræmien,, ronaldo får IKKE noget assist

@75 ... Hvis du bare en gang kan forholde dig til det som alle andre diskuterer, kan du så ikke bare bekræfte at du med din konklusion finder det helt OK at Swush laver reglerne om midt i spillet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jamie.

Du er godt nok smart og høre på. Hvis du har dit på det tørre, så klap dog i, da vi andre snakker om principielle ting.

Man kan IKKE ændre på reglerne midt i et spil!

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

jeg har spillet i lang tid herinde... og reglerne har ALDRIG nogensinde givet assist for en brændt afslutning hvorefter en anden spiller score... så nej jeg kan ikke se nogen grund til hvorfor reglerne skulle være anderledes for EM manager end alle andre manager spil... det er en brændt afslutning... ikke en assist...

@78 Vi har sgu da heller ikke fået assists ved selvmål - Men DET er også en del af gamet til EM!!!!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg trækker mig fra den videre snik-snak ... Men konkluderer at de ikke skal slippe afsted med at ændre reglerne midt i et spil. Det er hverken fair, sjovt eller hyggeligt!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

jeg har fået min førstepræmie.. så jeg er ærlig talt skide ligeglad med det hele, jeg ville bare ikke snydes for min første præmie

Jamen så tillykke med præmien Jamie, en præmie du aldrig skulle have haft kan jeg forstå, så fik du da noget ud af at tude og klunke det halve af natten og igen i morges :-)

Den rigtige vinder var så nr 2 som havde Ronaldo, han må da være noget gal i skralden over at tabe på at swush gør som det passer dem!

Hvem blev egentligt nr 2?

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

ronaldo lavet ikke noget assist.. han lavet en brændt afslutning,, så selvf. er jeg den rigtige vinder....

Jeg er ligeglad hvad rglerne siger men efter min mening helt klar assist til Zlatan og Bale, ikke assist til Ronaldo (naturligvis) da målmanden ændre boldens retning så meget at den ikke ville være gået i mål uden ham den skaldede skyder den i mål. Målmand krediteres for redning før den skalede score.

Ged rundbarberet

Nej da, hvis nr 2 overhaler dig med en Ronaldo assist er han selvfølgelig den rigtige vinder.

Og Ronaldo har jo fået assist af Uefa, han er faktisk helt oppe på 2 assist i EM, det jo vildt..

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg forstår sådan set godt, at folk bliver ophidset over at reglerne bliver ændret.

Jeg har dog også den holdning at for at manager spil skal være spændende og interessant for mig så skal pointene afspejle det der er foregået i kampene.

Det kan godt være at Uefa har givet Ronaldo en assist på papiret, men et skud på mål der bliver reddet af målmanden, og så bliver riposten sparket ind har aldrig været en assist og det skal det heller aldrig være uanset hvem som skyder på mål.

Managerspil skal afgøres ud fra det der er foregået på banen og ikke det en tilfældig observatør har indberettet på mærkværdig vis.

Man laver bare ikke om på reglerne midt i et spil.

Hvad mon Danske Spil siger til at være sponsor for det her?
Har endnu ikke set DS lave om på reglerne midt i et spil...

Enig, MEN når Swush retter sig efter de officielle lister, ja så SKAL Ronaldo også have assist. Forkert eller ej.

De er da nødt til at følge den linje, de selv har lagt.

Er da også fuldkommen enig. En assist er en målgivende aflevering, fra en medspiller til en anden medspiller, der laver mål.

Men når Swush nu har andre vurderings kriterier, så skal det da også følges, hele turneringen igennem.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

1. Assist
Assists gives i overensstemmelse med de officielle statistikker.

Tilføjelse: Ift. assists har det desværre vist sig, at det er lidt tilfældigt hvad UEFA leverer. Pga. de svært tilgængelige assists, samt manglende ensartethed på tværs af kampene, kan vi ikke stole 100 % på deres vurderinger. Derfor ser vi os nødsaget til at se bort fra UEFA og i stedet benytte assists der leveres af en tredjepart. Vi forbeholder os dog ret til at korrigere i tilfælde af uomtvistelige fejltildelinger/mangler.

OBS.For at bevare UEFA's linje, vil der fortsat blive tildelt assist til selvmål.

Reglerne siger ikke noget om, om der skal gives assists ved selvmål eller afrettede skud. Reglerne siger, at man følger de officielle stats. Eneste undtagelse er vist suppen, hvor der ikke findes officielle stats på assists. Her går Swush ind og vurderer i hvert enkelt tilfælde (sådan har det i hvert fald været, men suppen er ikke særligt højt prioriteret hos mig, så muligt det er lavet om).

I Premier League var det faktisk sådan, at man i en sæson eller to, for få år tilbage gav assist på alt. Blev der scoret direkte på frispark eller straffespark, var der assist til den der havde fremtvunget frisparket/straffesparket-. Derudover blev der givet assist på alt der blev afrettet inde i feltet, men ikke uden for feltet. Kan ikke huske, om der blev givet assist på selvmål.

Og det var vel at mærke på den officielle PL side, disse assists blev tildelt, og ikke kun i PLs Fantasy spil.

Ged barberet

Ps: Helt enig med RMIR. Reglerne skal følges.

Pps: Jamie, du er sikkert en ung sympatisk mand, og jeg håber virkelig du kan tage din entusiasme med på job, når du står og tømmer flaskeautomaten i Føtex.

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

Jesper.

Så Swush kan efter for godt befindende, bare subjektivt vurdere ud fra en hver situation?? Aj det holder ikke.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Hvis reglerne, fornuftigt nok, er blevet justeret en anelese EFTER runden så ville jeg persoligt bare give en ektra "Select Brillant Super fodbold" til nummer 4 i den pågældende runde.

Nej reglerne siger netop at man IKKE følge de officiele stats. Kig herunder:

https://i.imgur.com/1oM0R-WS.png

Er sku ligeglad efterhånden. Vil forsøge at få mine penge retur for Tour holdene, for gider ikke støtte Swush mere.

End of story.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Så ses vi bare, det var ellers hyggeligt at have dig med Per.

Jamen reglerne er da ikke blevet ændret efter runden Jesper, de er blevet ændre midt i runden.

Og der stod jo tydeligt i reglerne inden runden at

1. Assist
Assists gives i overensstemmelse med de officielle statistikker

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jesper.

Hvordan kan det være acceptabelt at give assist til Bale og Zlatan?

Så vidt jeg ved, så kan man ikke lave assist til et SELVMÅL.
Der har de også taget udgangspunkt i UEFA. Hvorfor skal de så lige præcis ikke tage udgangspunkt i UEFA i dette tilfælde?

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Og ja, man kan ikke ændre reglerne UNDER runden i et spil, hvor flere personer rent faktisk har betalt penge for at være med.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

"efter runden er gået igang" skulle der står, Benned. Sorry ;)

MValentin20

Fordi der blev scoret og disse scoringer tydeligt blev assisteret af Zlatan og Bale hvorimod Kroatiens målmand redder bolden og der derefter bliver scoret.

9. Tvivl og uenighed

I tilfælde af tvivl eller uenighed om konkurrencevilkårene vil det være Swush.com der fastlægger fortolkningen og afgør spørgsmålet efter eget skøn. Der kan ikke i den anledning eller i øvrigt på grundlag af konkurrencens gennemførelse, manglende udgivelse, ændringer i kampprogram/rundeinddelin-g eller andre forhold, gøres erstatningskrav gældende mod Swush.com ApS, som i øvrigt forbeholder sig ret til uden varsel at foretage ændringer i, eller tilføjelser til reglerne.

Dvs, at det er muligt at assistere til et selvmål?
Det har jeg aldrig nogensinde hørt før :-)

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Det er virkelig vildt at Swush bare kan lade sådan stå til. De har ikke balls til at gå ud og forsvare de ting de render og laver overfor deres kunder i deres eget forum! Det er virkelig en ynkelig forretning de har kørende og er ved at forandre sig til.

Det er nemt bare at tie problemerne ihjel, og det er tydeligvis en overlagt strategi.

MEN!!! Vi hygger os jo bare, så hvad reglerne er, og om de bliver lavet om undervejs betyder vel ikke så meget? Måske er det i virkeligheden lidt overraskende der overhovedet er nogen der har læst reglerne.

Swush har svaret på disse diskussioner tonsvis af gange før. De er ikke forpligtet til igen at svare på dette, de holder sikkert også weekend.

MValentin20:

Det har du så nu :)

Nej gu fanden er de ikke forpligtet til at svare på det, men de er vel ikke forpligtet til at svare på noget som helst fra os almindelige kunder? Men det er vel for helvede heller ikke det, det handler om? Det er en forretning, og som alle andre forretninger har de vel interesse i at have tilfredse kunder, selvom jeg efterhånden har min tvivl. Hvis det kræves at have personale til at forholde sig til deres problemer, som dette alt andet lige er, så har man vel en ansat til at håndtere sådan noget her i weekenderne. Det er selvfølgelig bare MIN mening.

Tror de har ansat Jesper i denne weekend :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Læs hvad jeg skriver...

"Swush har svaret på disse diskussioner tonsvis af gange før."

"De er ikke forpligtet til igen at svare på dette"

Og bortset fra det er der kun gået 17 timer, giv dem dog noget tid, måske de svarer her. Ellers er du selvfølgelig velkommen til at kontakte dem via email.

Benned:

Næh, bare almidelig sund fornuft og så prøver jeg at forholde mig objektivt.

Der er tæt på 30.000 guldhold tilmeldt EM i fodbold og 6 kampe i weekenden og så holder de weekend?

Hvad er det de har svaret på tonsvis af gange?
Er de bare laver om på reglerne som det lige passer dem, uden at gøre opmærksom på det?

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

"Hvad er det de har svaret på tonsvis af gange? "

Spørgsmål om assist, som ChampZ henviser til.

Det var et gæt, angående det at de holder weekend. Det kan være der er nogen der holder øje med serverne men måske ikke en til at tage sagde af support på forum, derfor nemmere at kontakte support per email (ikke hurtigere).

Det er en som har fået svar i det svenske forum og han får den ikke.
De er nok ved at skrive en lang smøre ligesom forleden om hygge og at vi skal huske og stemme på Alternativet ved næste valg.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Jesper, jeg henviser absolut ikke ikke til noget som helst med assist. Jeg stiller egentlig bare ENDNU engang spørgsmålstegn ved hvor helvede Swush er henne når der er brug for dem. Du må meget gerne henvise til hvor de har svaret på spørgsmål omkring regelændringer undervejs i et managerspil. SKULLE det så ske at de har svaret på det tonsvis af gange før, så er jeg egentlig pænt ligeglad, for jeg sidder ikke og læser 500 tråde igennem for at finde svar på forskellige spørgsmål, som jeg i øvrigt deler med en masse andre.

Udover det, så er det her jo i virkeligheden bare en i rækken af dumheder Swush laver for tiden, mit helt store issue er lige præcis at de så ikke er til stede for at redegøre for de valg de har foretaget.

Og med henvisning til Hills helt korrekte oplysning, så siger det sgu også en del om prioriteringerne, at man øjensynligt har valgt at besvare en individuel Svensker fra Sverige på hans individuelle forespørgsel via mail - Den gode Svensker har så valgt at kopiere mailsvaret fra Swush til den store undrende Svenske forsamling - Han skriver følgende på det Svenske forum :

Har nu fått mail från Swush på danska. Swush meddelar att dom står bakom den tidigare bedömningen att Ronaldo inte ska ha någon assist.

"På grund av otillgängliga assists och brist på likformighet går det inte att lita 100% på deras bedömningar."

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg er dog stadig helt sikker på at de vælger at rulle den beslutning tilbage - når de får tænkt sig om!

De har helt til på torsdag (start af ny runde) til at tænke sig om - Jeg har stadig ikke overhovedet fantasi til at forestille mig at man kan lave regler om midt i spillet!

Vælger at tro at det blot er fordi de har en weekend praktikant på vagt, som har været lige lovlig hurtig ...

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

70
Dem som skriver D i gjort, de skal have deres numse smurt...

Jamie, snak lige med din dansklærer om det. Min klasselærer fortalte mig det i 8., så du får det nok også at vide næste skoleår.. :-)

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Det jo Svenskere, kan man overhovedet regne med noget?

Naaaaj, hvor er det hyggeligt

1) Hvis nu Ronaldo skyder på mål, målmanden redder, riposten lander hos Ronaldo, Ronaldo scorer. Hvem skal have assisten?

2) Hvis nu målmanden sparker ud, rammer Ronaldo i nakken, bolden går i mål. Hvem skal have assisten?

3) Ronaldo dækker op! Losser bolden i nakken af egen målmand, bolden går i eget mål. Hvem skal have assisten?

Det skulle ikke undre mig, hvis netop UEFA kunne vælge at tildele Ronaldo en assist hvergang. Jeg kan godt forstå, at SWUSH vælger at tage forbehold.

Hyg!

De kan tage alle de forbehold, de vil - INDEN spillet går i gang.
Man kan sgu da ikke komme bagefter og lave reglerne om.

Jeg har ikke spillet fodbold-manager før dette EM, men mener bestemt at kunne huske, at SWUSH før dette EM i reglementet tog ALLE MULIGE forbehold for netop "officielle" tildelinger vedr. assists. Åbentbart med god grund.

Det er muligt, jeg husker forkert - anyway HYG!

Hummels har fået assisten på alle fodbold-sider - dansk, tysk, engelsk.. Men ikke her.

Det er jo en joke efterhånden.

Hummels får assist bare rolig. Har selv Cr7 men han skal selvfølgelig ikke have assisten. Bale derimod skal da have den.

<Slettet>

<Slettet bruger>

Hahahaha, så kører det der assist helvede igen, som der ellers var blevet lukket nogenlunde ned for ved at holde sig til de officielle sider i de fleste spil.
Faneme flot Swush, held og lykke med projektet og stærkt at se i har energien til det.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Med regelændringen hvor man selv vil vurdere tingene, så skal vi helt sikkert have gennemdrøftet og vurderet hver ENESTE assist fra nu af .... Der skal henvises til alverdens ekspertudsagn - til Sydamerikanske Fantasy sites - Til kommentator lydspor fra Balkan - Vi vil linke til tonsvis af slow filmklip fra Youtube.

Det bliver SÅ hyggeligt!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Der er vel en god grund til, at Swush har måttet finde en ny data leverandør. UEFA er i hvert fald ikke specielt pålidelige. Her er en oversigt over assists registreret af UEFA på deres officielle statistik side (opdateret 26. juni kl. 20.01). Her er registreret 18 (atten) assists incl. den Ronaldo måske/måske ikke er berettiget til.

http://www.uefa.com/uefae-uro/season=2016/statistics-/round=2000448/players/kin-d=goals/index.html#order=4-desc

Swush har i skrivende stund registreret 52 assists. Jeg har sgu fuld forståelse for, at man har valgt en anden data leverandør end UEFAs "officielle".

Det er vel kun den manglende synlige udmelding om ændret praksis, man kan klandre swush for.

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

Efter min forståelse er managerspillet underlagt "Bekendtgørelse af lov om spil" under kategorien "puljevæddemål". I § 1, 3), står der "Lovens formål er at beskytte spillere ved at sikre, at spil udbydes på en rimelig, ansvarlig og gennemsigtig måde". Jeg kunne ikke finde nogen direkte paragraf på "ændring af regler/forudsætninger efter spillets start". Nu er jeg ikke jurist, men at ændre reglerne efter spillet start er efter min mening hverken rimeligt, ansvarligt eller gennemsigtet.

En lille tilføjelse til 125

UEFA vægter åbenbart ikke assists så højt, da det kun er spillere, der også har scoret, der figurerer på listen. Jeg kan i hvert fald ikke få flere assists frem i oversigten.

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

Ronaldo skal ikke have assist end of story.
Fordi Ricardo score på en ripost.
Selvmål burde heller ikke give assist.

Don K.
Assisterne står i kampprotokollen for den enkelte kamp.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Det kommer lidt an på, hvad du kalder kampprotokollen. Der er tonsvis af statistik efter kampen, men intet der involverer assists. Har du et link, f.eks. på Ronaldos assist?

Hvis det kun er nævnt i kampreferatet af en tilfældig journalist, er det nu ikke noget, jeg tillægger den store værdi.

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

Snitter Lukaku den ikke så han skal have assisten :-)

Men hvis ja, så er der OFF side - gad vide om swush vil have omkamp og ny dommer?

det er alt sammen meget godt. Men Hummels laver en ægte assist!!! Swush kom så...

Zlatan og Bales assist kan slet ikke sammenlignes med Ronaldos.
Zlatan og Bales indlæg går direkte ind via en spiller og dermed selvmål og assist udfra reglerne i EM manager.

Portugals mål imod Kroatien var en afbrænder fra Ronaldo fordi han er skæv da keeperen redder den også headet ind i 2 omgang af Ricardo Quresma. Dvs Ronaldos skud resulteret ikke i mål da keeperen reddet den, hvis der nogen der så skal have assist så det Kroatiens keeper da han parrere Ronaldos skud ind i Ricardo Quresmas hoved hahahahahaha. Det ligesom på straffe hvis den rammer stolpe keeper og i mål så det heller ikke assist. Dvs der må ikke være 2 mellemstationer imellem afslutter og mål og hér var mellemstationerne Kroatiens keeper og Qaresma som scoret på ripost.

Det kan du jo mene fra nu af og til juleaften, uden at det bliver mere rigtigt af den grund.

Mig bekendt, findes der ingen officiel definition på en assist, udover den rigeligt løse formulering "målgivende aflevering". Derfor vil enhver tvivlsom situation bliver afgjort af en eller andens subjektive vurdering. Dit eget eksempel med Ronaldo understreger det på glimrende vis. UEFA har tildelt Ronaldo en assist, men den er ikke tildelt af den nye dataleverandør.

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

SWUSH nu må I sgu komme ud af busken ... ikke at det betyder det helt store for mit elendige hold, men for de hold, der ligger og kæmper med i toppen må der være rimelige forhold at kæmpe under!

Det er fint nok, at I indfører underlige assist på selvmål og henholder jer til UEFA's officielle statistik, men når man siger A må man også sige B og dermed tildele Ronaldo en (i mine øjne) fuldstændig urimelig assist.

I kan ikke bare ændre regler midt i spillet - den går ikke!

De har ikke tid til at svare på henvendelser i deres forum, de har travlt med at sidde og tælle dollar$. Nogengange tænker jeg faktisk de hygger sig lidt mere end deres kunder gør.

"I kan ikke bare ændre regler midt i spillet - den går ikke!"

Det kan de faktisk sagtens og jo det går da tilsyneladende fint.

Er din weekend vagt ikke overstået endnu Jesper?

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja selvfølgelig må de ændre regler midt i spillet, det står jo under deres forbehold.

men men men, det er sgu da logik for fatsvage burhøns, at man lige informerer betalende kunder om regelændringer, når de foretages midt i spillet.

De kan godt finde ud at sende mail ud, hvor de er ved at eksplodere af stolthed over deres latterlige sponsorpræmier som Oslo cruise o.lign.,

Men hvorfor dog ændre regler!?!? Det er jo ens for alle og self burde de følge de officielle sites, så der ikke opstår tvivls tilfælde, hvor en eller anden skal side og vurdere om der er tale om en assist eller ej. Vi, som kunder, regner med at de tager fra officielle instanser og brokker os ikke hvis Uefa har en helt tåbelig assist. For vi ved at det er dem de bruger som kilde. Men når de gør det på den her måde, vil der ALTID blive brok fra os...
Det ender nok med at de også går ind og giver røde kort, til spillere der BURDE have haft det, og fjerner gule kort fordi dommeren tog ganske fejl... Det er helt hen i vejret, at ændre reglerne midt i et spil. Rent faktisk totalt uhørt..
Kom ind i kampen Swush!!! Følg UEFA's lister og undgå en stor del af vores brok.

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

I skrivende stund har UEFA registreret 22 assists ifølge deres lister, mens Swush har registreret 57. Problemet er jo netop, at UEFA er pisse ligeglade med assists. Det er kun spillere, der også har scoret mål, der får assists med på listerne.

Hvis man f.eks. kigger i denne post match player summary statistics, vil man se, at der er statistik på stort set alt, men ikke assists. Men man kan se, attempts hitting bar, goals scored, other attempts off target, attempts on target, attempts blocked og attempts hitting posts.

http://www.uefa.com/newsf-iles/euro/2016/2018001_sps-.pdf

Hvis Swush vælger at trække i land og gå tilbage til de officielle lister, skal vi altså have fjernet 35 assists fra spillet, som ikke er registreret af UEFA, men formentlig bliver det, hvis de pågældende spillere scorer. UEFA har noteret Brune Kevin for nul assists, men Swush har noteret 3. Skal de fjernes? Her UEFAs opdaterede liste over assists:

http://www.uefa.com/uefae-uro/season=2016/statistics-/round=2000448/players/kin-d=goals/index.html#order=4-desc

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

SWUSH tag jer sammen nu!

En ting en ting er at ændre regler midt i spillet, som i sig selv er fuldstændig absurd.

Men nu kan man i denne tråd læse, at der er en på lynholdet, der er blevet snydt for en 1. præmie pga. jeres regelændring.

Jeg håber oprigtigt at den person, der er blevet snydt går videre med sagen. Det er i min optik en klokkeklart regelbrud i forhold til hvad den spiller har kunnet forvente jf. reglerne.

Og jeres ubehjælpelige tilføjelse giver jo ingen mening!

I skriver::

"...kan vi ikke stole 100 % på deres vurderinger. Derfor ser vi os nødsaget til at se bort fra UEFA"

Men omvendt:

"... For at bevare UEFA's linje, vil der fortsat blive tildelt assist til selvmål."

Altså kan I bestemme jer? Vil I følge UEFA's linje med assist på selvmål og andre underlige ting eller vil I ikke?

Jeg vil hermed opfordre alle, der er blevet snydt eller bliver snydt for en bedre præmie til at gå videre med sagen til forbruger ombudsmanden. Jeg tror det eneste, der virker på SWUSH er økonomiske repressalier.

Ombudsmanden jo jo... held og lykke, og her får du så lige en opfriskning af vilkårene:

9. Tvivl og uenighed

I tilfælde af tvivl eller uenighed om konkurrencevilkårene vil det være Swush.com der fastlægger fortolkningen og afgør spørgsmålet efter eget skøn. Der kan ikke i den anledning eller i øvrigt på grundlag af konkurrencens gennemførelse, manglende udgivelse, ændringer i kampprogram/rundeinddelin--g eller andre forhold, gøres erstatningskrav gældende mod Swush.com ApS, som i øvrigt forbeholder sig ret til uden varsel at foretage ændringer i, eller tilføjelser til reglerne.

Du er sgu lidt sjov Jesper, men da fint du syntes swush har gjort alting rigtigt i denne sag.

Jeg syntes det er til grin, at man bare laver reglerne om som det passer dem UDEN at gide informere folk om dem, sikker på at så havde de fleste accepteret det.

Husker engang jeg blev spurgt om ikke vi skulle have en med i vores gruppe der hed Insayne men der sagde jeg fra fordi han var jo helt væk og brokkede sig over alt :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Nu får man så også assist når en målmand tackler med en modspiller.. De Gea tackler bolden sammen med Gia og så scorer Chiellini. Gia får assist🙈🙈

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

På med ja-hatten Johnny. Den assist kunne selv en blind mand se med sin stok.

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

Så er der svar fra Swush:

Hej Sander

Tak for din henvendelse - og beklager den sene svar tid.

Jeg forstår godt din - og mange andres - undren, men vi vurderer ikke en ripost til at være en assist. Ronaldo skyder på målmanden, hvorefter bolden reflekterer over til målscorer der header den ind. Vi er her enige med vores dataleverandør om at der ikke er assist, da dette ikke gives på riposter.

Vi skal vurdere data ensartet på tværs af alle kampe, modsat mange apps og medier inkl UEFA som er lidt mere flyvske i deres vurdering af assist. Derfor har vi også tilføjet følgende i regelsættet efter at UEFA gav en assist til Zlatan ved et selvmål:

"Tilføjelse: Ift. assists har det desværre vist sig, at det er lidt tilfældigt hvad UEFA leverer. Pga. de svært tilgængelige assists, samt manglende ensartethed på tværs af kampene, kan vi ikke stole 100 % på deres vurderinger. Derfor ser vi os nødsaget til at se bort fra UEFA og i stedet benytte assists der leveres af en tredjepart. Vi forbeholder os dog ret til at korrigere i tilfælde af uomtvistelige fejltildelinger/mangler.

OBS. For at bevare UEFA's linje, vil der fortsat blive tildelt assist til selvmål."

For os er ensartetheden essentiel, så hvis vi engang har givet assist for et selvmål, så må og vil vi fortsætte med det. Og det samme gælder for assist ved ripost, hvorfor du heller ikke vil se assist for en ripost til EM Manager 2016.

Jeg håber det kan være med til at forklare det.

Med venlig hilsen
Jens

Mon ikke assisten til 1-0 målet bliver rullet tilbage af Swush?
Eller stoler de 100% på den nye dygtige dataleverandør.
Det er da ren hat og briller, hvis han får lov at beholde den.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Emanuele Giaccherini skal under INGEN omstændigheder have assist for det mål - Han søger helt tydeligt at afslutte selv - målmanden rammer den, og den fortsætter til målscoreren! Situtionen er ikke helt den samme, men der sker det samme som ved den assist som Ronaldo fik af Uefa - men ikke her, så den skal VÆK!

Og så er det fløjteme ligegyldigt hvad Uefa noterer! - Altså indtil i forgårs!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Kan vel ikke blive mere tydeligt - der er IKKE snak om en aflevering - der er snak om et forsøg på at "rage" bolden ind - den rammer så målmanden på foden og fortsætter over til afslutteren!

Den kan IKKE give assist!

https://www.youtube.com/w-atch?v=TdWclSE7xjQ

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Gives der assist på den, så skal Ronaldo også have assist.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Jesper #143

Uanset hvilken disclaimer SWUSH disker op med, så giver det dem ikke ret til at ændre regler efter for godt befindende, det holder bare ikke.

Nu sidder jeg til dagligt bl.a. med forsikringsvilkår i pension og her hjælper det altså ikke med en disclaimer, hvis man eksempelvis lover, at størrelsen på en pensionsordning følger C20 indekset, hvorefter man efter et vist antal år siger, at nu stoler man altså ikke på OMX Copenhagen, nej nu følger vi en 3. part, som tilfældigvis har en lavere kurs.

SWUSH's disclaimer:

"I tilfælde af tvivl eller uenighed om konkurrencevilkårene vil det være Swush.com der fastlægger fortolkningen og afgør spørgsmålet efter eget skøn"

Men det giver jo ingen mening for hvad er tvivlen eller uenigheden i forhold til reglen:

Assists gives i overenstemmelse med de officielle statistikker (her UEFA).

Der er jo INGEN tvivl overhovedet. Følg UEFA's statistikker, som der er givet udtryk for i regelsættet.

At SWUSH har dummet sig, da de definerede reglerne står for deres egen regning og kan ikke komme til at ligge andre til last. Det grænser til det absurde, at der er en i Lynholdet, der er blevet snydt for en 1. plads. I min optik vil han/hun have en rigtig god chance for kompensation ved at klage, da regelsættet er så klokkeklart defineret.

Fat nu at UEFA ingen pålidelige statistikker har for assists.

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

Du er meget saglig, Don 'K'.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Hvori består det usaglige? Det er da bare at søge på UEFAs hjemmeside. Ikke en eneste statistik over assists, medmindre man kan nøjes med en oversigt over assists fra spillere, der også har scoret mål.

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

@153
Nej, det er et problem, så må de bruge det kampreferat som UEFA har på deres hjemmeside, selvom det også er noget knald.
Nu har de valgt en anden dataleverandør, der øjensynligt er ligeså dårlig som den officielle hjemmeside, der ser man allerede på Italiens 1-0 mål.
At gå ind og strege over i reglerne uden at informere brugerne er et stort problem.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Don K,
hvis ikke jeg husker helt forkert skriver du mindst et par steder at UEFA kun har assist på dem der også har scoret mål, jeg kan se at Uefa har Kevin de Bruyne til at have lavet 2 assist og han har jo ikke scoret :-)

Og det er egentlig meget sjovt med Kevin de Bruyne for swush har ham til at have lavet 3 assist :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Herligt. Jeg har ikke kunnet finde det. Har du et link?

Og måske endnu mere vigtigt, har du et link til alle assists?

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

Er det den her, du tænker på?

http://www.uefa.com/uefae-uro/season=2016/statistics-/

I så fald tog det mig 10 sekunder at finde den ved en simpel google-søgning.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Der er så en oversigt over top 5 assists. Hvad med resten? Det der er en intetsigende statistik, hvor du rammer ind i assists af dem der også har scoret mål, hvis du dykker lidt ned i materialet.

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

Du gør heller ikke selv den store indsats for selv at finde det. Prøv at trykke på "Show more" så kan du se for andre spillere.

Nu svarede jeg sådan set blot på dit spørgsmål ang. link til Kevin de Bruynes assists.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Og hvor mange assists kan du så se i alt? Kan du f.eks. se, hvilke islandske spillere, der har fået en assist?

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

Tror godt Don kan være sin indsats bekendt 😀
Der er ikke noget at komme efter udover kampreferatet.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Benned

"Du er sgu lidt sjov Jesper, men da fint du syntes swush har gjort alting rigtigt i denne sag."

Jeg har vidst på intet tidspunkt sagt at Swush gør alting (moralsk) korrekt i denne og andre "sager", jeg pointerer bare at de var i deres fulde ret da nogen mener at vide de ikke kan og må dette.

Desuden synes jeg "sagen" er totalt opskruet og ude af proportion. Jeg er enig i at Swush kunne og burde have gjort opmærksom på denne ændring, og ikke kun under regelsættet. Ingen er blevet snydt for nogetsomhelst da man naturligvis ikke kan sætte sit hold efter hvilken data Swush bruger angående "Assist".

Jeg synes også det er dejligt Swush prompte, efter flere underlige assist kendelser, ændre hvordan assists bliver tildelt.

Hvis de kampdata UEFA leverer, har samme kvalitet som indholdet på uefa.com, kan jeg godt forstå, at SWUSH vælger en alternativ leverandør. Det ville være en skandale ikke at gøre det.

HYG!

Ja. De har gjort det flot, er specielt vild med assist på selvmålene.
Om muligt endnu mere begejstret for Italiens assist til 1-0 målet, der kommer den nye linjejer prompte til sin ret😂😂

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Er også helt vild med assist på selvmål.

Og jeg fatter simpelthen ikke, hvad forskellen er på assist til Italien på 1-0 målet vs. Ronaldos ikke-givet assist til Quaresma?

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Jamen MValentin der er da en kæmpe forskel.

1) Ronaldo skyder - bolden bliver reddet af målmanden og ryger ud til Quaresma, der scorer. UEFA tildeler Ronaldo en assist.

2. Giaccherini skyder - bolden bliver reddet af målmanden og ryger ud til Chielini, der scorer. 3. part tildeler Giaccherini assist.

Kæmpe forskel - godt at SWUSH fik skiftet leverandør :-)

Nå, det er bare for sjov og lidt ekstra hygge i hverdagen.
Useriøst amatør arrangement, faneme utroligt de kan leve af det, med de ringe beslutninger som bliver taget gang på gang.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Nu har jeg gennemset Italiens 1-0 scoring en del gange, og jeg kan simpelthen ikke finde et eneste klip, hvor man kan se, at De Gea rører bolden fra Giaccherini og hen til Chiellini.

Gennem mine briller ser det helt klart ud som om Giaccherini rammer dybt i bolden med ydersiden af foden og løfter den over De Geas ben hen til Chiellini.

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

Hahahaha. Nu stopper festen, tag det her klip og kig omkring 55 sekunder og sig han rammer dybt i bolden og løfter den med ydersiden af foden hen til Chiellini.
https://youtu.be/As-38Stn-cRw

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Glimrende vinkel man ser det fra. Jeg ser et dybt stød med semi-yderside, hvor bolden bliver løftet over De Geas ben. Hvad ser du?

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

Jeg ser en flot tackling på hans skinneben og ryger videre til Chiellini.
Er det et dybt stød med skinnebenet du mener? Så fortjener han da arbejde i cirkus arena.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Nå. Det er nok bare mig, har lige fået svar fra Jesper, troede ellers han var på ferie og praktikanterne havde overtaget.

Vi syntes ikke der er tvivl om assist på målet til 1-0.

Med venlig hilsen
Jesper,

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Til Don K:

var det ikke mig du skrev til at det kan jeg skrive frem til juleaften om Ronaldo assist eller ikke. Faktum er jeg fik ret og swush heldigvis ikke gav Ronaldo assist som han ikke engang var tæt på. Det jeg mener plejer også at være rigtigt og det blev det også denne gang:).

Hurra for swush og retfærdighed er sket fyldest.

Don det var dog før juleaften det blev afklaret at Ronaldo ikke lavet assist hi hi. Jeg mener ikke som du skrev, jeg er altid sikker i min sag ellers skriver jeg det ikke.

Klap dig selv på skulderen. Ronaldo har aldrig været i nærheden af at få den assist, hvilket jeg heller aldrig har skrevet han skulle have.

Det var din argumentation for, at han ikke skulle have den, der var ren pølsesnak.

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

https://www.youtube.com/w-atch?v=qo21UA1zwyQ

Det er da stort set samme situation som den med Ronaldo?

Bolden ryger ind på De Gea's ben, og ryger videre til den italienske spiller?

Hvad er forskellen fra den og Ronaldo?

Og vil du bare for en gangs skyld argumentere på et normal plan, Don K.
I stedet for din ulidelige arrogance og provokerende fremgangsmåde.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Og til dit næste spørgsmål 'Hvor ser du det henne', så ses det tydeligt ved 2:32 - 2:34.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Det bliver ikke ændret, så hvad nytter det at diskutere det.

God dag

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Forskellen er at dataleverandøren ikke skriver ordet "ripost" ved Italiens mål, som de gør ved Portugals. Ikke væsentligt hvad der er sket på banen, men hvad dataleverandøren skriver i rapporten.

nej selvfølgelig har du ikke sagt om assist om Ronaldo, skriver blot en livs historie om assister osv.

Jeg snakker aldrig pølsesnak men REALTALK og er glad for at Ronaldo ikke blev tildelt nogen assist.

Pølsesnak! Det minder altså lidt om det.

Og var pølsesnak ikke i en anden tråd?

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

pølsesnak ville det være hvis det ikke skete, men som sagt prøv læs min forklaring om ripost også se Swush svar , minder hvis lidt om hinanden. Swush forklaring om ripost og min om ripost:):):):):).

Går fluks i gang med at læse hele tråden, og vender senest ultimo uge 26 tilbage med rapport, der afdækker hvorvidt ripost udsagnene ligger op ad hinanden.

Du får sgu travlt når du kommer hjem - der er ved at være en hel stribe der skal have foretaget et pølsecheck!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name