Forum

Er der andre, der oplever problemer med at kunne komme ind på deres hold og foretage udskiftninger? (Det drejer sig om PL og CL) Pudsigt nok virker SL fint.

Swush, er det noget, I vil kigge på ASAP, da der kun er cirka en time til, at handel lukker til PL.

Tak.


Ja jeg kan heller ikke komme ind og skifte ud i PL og det er lidt ærgerligt, da man er på vej ud af døren, og ikke kan foretage udskiftninger før kampstart, godt jeg ligger så dårligt, men ville nu godt ha´skiftet ud.

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Lige prøvet her. No Problems!

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Det er sgu spøjst, John. Mit fungerer fortsat ikke. Tilsyneladende er det så ikke generelt problem, eftersom det fungerer hos dig. Jeg har prøvet fra alle husstandens computere og iPads - samme udfald :(

Mit virker heller ikke. Det skal siges, at det er fra iPhone.

Her er det fastnet, med Chrome der ikke virker

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Kan heller ikke skifte ud i PL. Panik!!!

SixPackers-12-32.245Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderTop 1%
-12- to -17-

Og det er kun premiere league

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Samme hér - plus IE. Og derudover to iPads. Det er da virkelig uudholdeligt!!

Champions League virker heller ikke. Det er dog så heller ikke så presserende lige nu.

Kan heller ikke skifte ud :-( Håber de får lavet det snart

Kan heller ikke skifte ud :-( Håber de får lavet det snart

Kan vi ikke få nogle svar fra nogle admins ?

Jeg kan heller ikke - det er lige til at gå amok over ;(
Tror I, de kigger på det eller ...?
Min bror kan godt komme ind på sit hold, men når han prøver at komme ind på mit, fejler den også hos ham !!!

Lad os håbe der ikke kommer noget svar fordi der bliver arbejdet på højtryk for at fikse det...

mit virker heller ikke, de må rykker transfer deadline så

Chrome på pc virker fint. :-)

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

Jeg var inde for en time siden og skifte mit spanske hold, hvorefter jeg ville over i mit PL hold, og bum så fejlede det, og siden da har det fejlet hos mig med alle mine hold, på alle typer browsers, phones osv.

Kan heller ikke skifte i La Liga spillet. Deadline kl. 16.00.
Kom nu admin. Kan vi få en melding!!!

SixPackers-12-32.245Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderTop 1%
-12- to -17-

Jeg bruger Chrome, og vil da lige forsøge igen for alles skyld. Håber så bare jeg kan rulle tilbage igen :-)
Øjeblik

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

alle browser virker ikke for mig, på alle hold!!!!!

"#¤%&&&¤#!&//(/%#"!" lort

alle browser virker ikke for mig, på alle hold!!!!!

"#¤%&&&¤#!&//(/%#"!" lort

Her er det hold jeg har skiftet på:
http://www.holdet.dk/da/p-remier-league-fantasy-fall--2013/userteams/agger

Først skiftede jeg Boruc ud med Vorm. Og nu skiftede jeg Ramsey ud med Glenn Johnson.'

Det virkede, omend er siden meget langsom. Både til forum og til selve holdsiderne.

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Det er fandeme for ringe SWUSH eftersom i kræver betaling for at oprette et hold. Det kan ende med at have en kæmpe indflydelse på udfaldet

Hav lidt tålmodighed, det skal nok lykkes ... det gjorde det for mig om end det gik ekstremt langsomt.

Og så er det jo ikke første gang, der er problemer op til kickoff - så af bitter erfaring sørger jeg altid for at få handlet minimum 4-5 timer før (hvor der aldrig er problemer).

Mener også SWUSH skriver, at man bør handle i god tid ...

Skandale og pengene tilbage, tak. Igen i dag driller holdet.dk - ikke i orden.

Haha. Jeg sad og var ved at gå agurk. Og nu hvor handlen er lukket, så virker det hele selvfølgelig perfekt. ;-)

så er det da godt man stadig kan handle

Der er så tilsyneladende ikke lukket for handel (?!) Der er endnu en time at handle i. SWUSH?

Sekundet efter Liverpoool Newcastle gik igang virkede ALT igen. Det er ederfuckeme ikke ok HOLDET.DK.

Ja, i La Liga.

Jeg vil også have pengene tilbage! + dem jeg lå til at vinde!

Skandale af Swush!

Prøvede 5 gang i minuttet den sidste time op til

Må vist være på tide med udvidelse af serveren swush !
Total kaos 30 min før deadline, men jeg nåede det akkurat på falderebet.

Handel er åben en time yderligere pga. tekniske problemer op til kick-off i liverpool kampen.

Handel er åben en time yderligere pga. tekniske problemer op til kick-off i liverpool kampen.

Jeg klagede over dette sidste runde af Champions League men selvfølgelig var alle de kloge hoveder klar med "du burde have handlet tidligere bla. bla. bla.".

Forhåbentligt bliver vi ikke ved med at opleve samme problem op til diverse runder.

Det har jeg svært ved at forestille mig. Det ser unægtelig ud som om, spillerhandel er åben, men jeg tvivler dog på, man rent faktisk vil kunne gennemføre en handel på nuværende tidspunkt.

Jeg kan lige prøve.

Jeg har selv lige gjort det. Den er god nok, spillerhandel er åben en time yderligere.

Gik fint nok har lige købt Skertl, måske vi skal købe første målscore lol

Smukt hvis handel er forlænget en time ... så kan alle dem, der sidder og følger med få en uretmæssig fordel over alle andre ... glæder mig til at købe nogle spillere, der har scoret i første halvleg!

Det er det glade vanvid, må jeg sige.

SWUSH, kunne man bede om en officiel udmelding?

Hvis det er en fejl (hvad vi må gå ud fra) tager de vel bare alle handler tilbage der er foretaget efter 13:45

Ja tak Swush nu må i på banen. Hvad sker der med handler fortaget efter kampstart i New-Liv ?

Det er jo begrænset hvor stor en fordel du kan give dig selv på en 1. halvleg i en enkel kamp. Der er jo trods alt transfergebyr....

Selvfølgelig kan man ikke handle en time mere..... Brug nu lige knoppen kære managere.

Lad være med at prøve, da det betegnes som snyd. Vær sikker på I bliver rullet tilbage, eller det der er værre!

Der har tidligere været lign problemer, og her blev overlagt udskiftning betegnet som direkte snyd!

Derfor: LA NU VÆR´

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Det er weekend så de læser nok først denne tråd på Mandag med mindre nok sender dem en e-mail. Hvis handlerne bliver tilbageført gør det vel ikke det store. Folk der køber efter hvordan det går i dagens kamp er jo godt klar over den ikke holder.

Det kan jo aldrig blive betragtet som snyd når det helt klart er SWUSH egen fejl! Brug nu knoppen John Andersen...

Det kan jo aldrig blive betragtet som snyd når det helt klart er SWUSH egen fejl! Brug nu knoppen John Andersen...

Principielt er jeg enig med dig John, og jeg håber, du har ret. Dog er det SWUSH selv, som (aktivt) har forlænget handel med en time i forhold til normal lukning. Det er der vel en grund til - grunden kan så være, at man har ønsket at kompensere for, at der (igen) har været bøvl med systemet i timerne op til kampstart.

Logisk sans eller ej, så ville det da være rart med en udmelding fra officiel hold.

Hvis det er Swush der manuelt har forlænget handlen ville man så ikke forvente de måske gav lyd fra sig her på forum?

Lige præcis SuperCav.. Eneste mulighed de har for at kompensere for deres rod!

P.S. Skulle man lige købe Cabaye?? haha

Så skal der sælges ALT Liverpool forsvar og målmand....
Skynd Jer :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Fik lige solgt Liverpools målmand og købt Cabaye ... perfekt :-)

Swush burde gøre det fair ved bagudrettet at sætte skæringstidspunkt kl. 14.00, hvor alle har haft en chance for at handle og hvor der ikke var sket noget i NEW-LIV endnu.

Ja der skal nok være nogen der er dumme nok til at prøve John

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Må også hellere se at få købt Cabaye. Eller måske skal man vente til han har scoret igen?

Lukket og slukket for handler ;o)

Og forresten er spillerhandel lukket igen nu. Så vi fik lige en halv time ekstra.. Det er 100 % deres kompensation for de tekniske problemer..

(Handlen var jo sjovt nok åben indtil der skete noget i liverpool kampen)

tillykke til dem der fik solgt liverpool forsvare og målmand og købt cabaye, flot af swush ;)

@ 59

De bliver forhåbentlig annulleret de handler der er fortaget efter Newcastle scoring. Alt andet er jo det rene røveri ved højlys dag.

Naivt at regne med andet Lars - ellers kommer det til at koste fremadrettet for Swush.

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

nu da Newcastle fik en spiller udvist..og der vil kommer masser af mål fra liverpool i 2.halvleg :-)

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

Prøv at tjekke highscoren... Der er da vist én der har taget et pænt spring frem i stillingen :-)

Husk at få handlet i La Liga

Men ikke før kl. 16.00 :-)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Så bliver det hele lidt nemmere.........

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Der er kun en ting at gøre - rulle alle handler foretaget efter deadline 13.45 tilbage.

Alt andet vil være fuldstændig til grin og tilgodese nogle få personer, der ikke har fået handlet i tide.

At serveren spiller os et puds er jo ikke en engangsforestilling - det er sket før og man ved den risiko er til stede hvis man vælger at handle i sidste øjeblik.

Så kan det vist ikke siges mere tydeligt - Flot Richardt - kan ikke være mere enig :-)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Jeg er helt enig i, at alle handler, der måtte være foretaget efter normal deadline, skal tilbageføres. At man som bruger skulle være bedre stillet ved at handle klokken 10:30 fremfor klokken 13:30, er jeg dog helt uenig i. Jeg har en klar forventning om at blive tilbudt et produkt, som virker lige godt, uanset hvornår jeg logger på.

Så hvis føtex har åben til kl. 18, jeg går derned kl. 17, og der er lukket, ville I også sige." Du kunne bare ha´gået derned kl. 12.

Hvis handlen er åben til kl. 13.40 så er der åben til 13.40 slut prut.

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Somme tider bliver Føtex lukket pga røveri....
Det ville være røveri ikke at rulle ALT tilbage til kl 13:45....
Folk ved jo godt hvad de laver, når de nu lige er inde på dette tidspunkt af dagen...

Prut Slut

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Jeg fik accepteret to handler 14 sekunder efter handlen var lukket. Jeg måtte så også vente 45 sekunder på at netop de to handler blev accepteret, fordi siden var så langsom. Men håber da godt nok ikke at de skal rulles tilbage, bare fordi siden er elendig.

Også problemer med La Liga handler

Alle der deltager i spillet - ved jo godt det er snyd at handle efter runden er startet - som John skriver i tidligere indlæg,så håber jeg der kommer en straf der kan mærkes - til alle der alligevel mod bedre viden har valgt at handle efter rundens start!!

Så kan det være vi fremover kan blive fri for snyderi - og hylde de rigtige gode managers,som der jo findes mange af herinde :-)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

J4U,

Jeg tror ikke, du skal være efter deltagerne i spillet. Jeg synes, du snarere skal stille krav til udbyderen. Det er jo klart, at man som manager kommer i tvivl, når deadline pludselig forlænges med en time. Må man handle, eller må man ikke?

Udover det er et kæmpe problem, at der er tekniske problemer i tiden op til deadline, så er det et endnu større problem, at udbyderen ikke kommer med en officiel udmelding. Det skaber tvivl og fører til diskussionstråde som disse.

Det ændrer imidlertid ikke ved, at jeg, som tidligere skrevet, mener, at alle handler foretaget efter normal deadline skal tilbageføres.

Alle herinde - specielt de største brokkehoveder i denne tråd - ved jo at det er en kalkuleret risiko, at handle tæt på deadline.

Jo tættere du handler på deadline, jo større risiko er der for ikke at få handlet, hvis serveren er nede/overbelastet. Handler man som andre (jeg selv af bitter erfaring) flere timer før deadline, ja så er der klart mindre chance for at blive ramt af et sløv server.

I min optik tager man en kalkuleret risiko ved at handle tæt på deadline - det er et aktivt valg! Man får de sidste nyheder og startopstillingen fra den tidlige kamp med - TIL GENGÆLD kan man blive ramt hårdt den dag serveren lige præcis er sløv i tidsrummet op til deadline.

Personligt har jeg for mange gange oplevet den sløve server og handler derfor 99 gange ud af 100 i god tid. Jeg synes derfor det er urimeligt at give "sidste-øjebliks-handlend-e", der udmærket er klar over risikoen, sær regler den ene gang serveren er sløv.

Så SWUSH få handler foretaget efter deadline 13.45.00 rullet tilbage. Alt andet vil være fuldstændig urimeligt og ude af tråd med jeres fremgangsmåde alle de andre gange problemet er opstået!

Regler siger jo alt....

Handel lukker på det annoncerede tidspunkt for første kamp i runden.

så det vil siger nul handler efter 13.45. uanset hvad der er sker i verden. :-)

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

@75
Er på ingen måde efter deltagerne i spillet - men udelukkende dem - som jeg jo også klart giver udtryg for,der alligevel mod bedre viden har valgt at handle efter rundens start!!

Så håber du næste gang - lige læser det jeg har skrevet,inden du kommer med flere forkerte fortolkninger :-(

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Flot John...
Så prøver man at hjælpe folk på forum, og skifter Ramsey ud med Glenn Johnson... Bare for at se om det virkede hos mig.... Det gjorde det på daværende tidspunkt. Da jeg så ville rulle tilbage/ fortryde handler, så var det hele nede.... Det er sgu lidt surt, men gjorde det jo i en god mening....

Så kan jeg lære det! :-(

Årets tosse må tilfalde mig og mit Agger hold..... :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Richardt @ hvis det er en kalkuleret del, at der er risiko frem til kampstart, burde man så ikke have det med i reglerne? Selvfølgelig skal man ikke straffes for at handle uanset om man gør det 14 dage før eller 5 min før. Sikke noget pjat. Det er let at være bedrevidende og højt på strå når man var heldig denne gang.

Everton endte 2-1, blir den rettet til?

Så sæt "deadline for handel" 2 timer før kampstart, så ville folk heller ikke vente. Det eneste jeg ville var at skifte en spiller ud som jeg kunne se ikke var i startopstillingen. Kald mig brokhoved for det, kald mig lige hvad du vil åh åhhhhhhhhhhh der f... sorry. Jeg ligger på 1 million pladsen, så I dont care. men jeg kunne forestille mig nogen stykker i toppen, ikke finder sig med.." Du kunne bare ha´handlet før, det er jo sket nogen gange at serveren går ned" ikke falder helt i god smag hos dem...........
Må hellere skifte ud i Cl nu.
Ses på grillen

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

@frifelt

Nu anser jeg mig selv som en af de mere rutinerede managere herinde (jeg har i hvert fald spillet med i mange år).

Og jeg ved, at server nedbrud/sløvhed kan forekomme. Jeg er selv blevet fanget flere gange - og det har enkelte gange kostet dyrt kan jeg godt afsløre!

Derfor har jeg selv taget konsekvensen og handler næsten altid i god tid - i hvert fald i så god tid, at jeg kan tåle er sløv server i +2 timer.

I en perfekt verden er det selvfølgelig som du siger, at det er ligegyldigt om man handler 5 minutter eller 14 dage før ... men HERE COMES REALITY sådan er det bare ikke!

Så jeg har INTET til overs for tuderiet og jeg synes det er en skandale, hvis SWUSH ikke aktivt melder ud, at ALLE handler foretaget efter deadline tilbageføres!

Og by the way hvis du læser om reglerne under transfer vil du også se, at SWUSH selv anbefaler, at du har handlet færdigt minimum 5 minutter før deadline ... og det er en anbefaling, der står ikke noget om kompensation hvis det er i tidsrummet 1 time - 5 minutter før deadline, at der er problemer.

Herligt med alle disse meningstilkendegivelser, som for manges vedkommende er farvet af ens egen holdning til tingene :)
Hvis man læser reglerne, så er disse jo egentligt ret klare:
"Handel lukker på det annoncerede tidspunkt for første kamp i runden. For alle tilfældes skyld anbefaler vi dog at holdoprettelser, spillerhandel og kaptajnskifte er afsluttet ca. 5 minutter inden!"
Det kan jo ikke betyde andet, end at handel lukker i det øjeblik første kamp starter. Så hvad der er foregået af handler herefter kan udelukkende henføres til ustabil drift på holdet.dk - herunder måske også Web-administrators mulighed for at deaktivere handel. Der kan derfor ikke være nogen tvivl om, at handler efter deadline rulles tilbage. Til dem, der måtte være uenige, ser jeg gerne en henvisning til det regelgrundlag, som måtte retfærdiggøre dette - jeg kan nemlig ikke finde det....

att. SWUSH

I ruller da de for sent foretagne handler og kaptajnskift tilbage, ikke?

Stor forskel på om serveren er en smule sløv eller reelt set er nede og gør handel stor set umulig 1-2 timer før rundestart, sidste del er selvfølgeliglig ikke acceptabel men fejl sker.

... Og så ville det være rart hvis SWUSH læste indlæg dagligt, især i "hjælp" afsnittet, det er vel ikke for meget at forlange i et spil man betaler for.

"Vi er opmærksomme på at der har været problemer med serveren kommer med en læsning/svar snarest muligt"

Hvis det er svar på forskellige ting man ønsker,er det jo nemt at aktiverer "kontakt" knappen.

Men er bare bange for at Swush siger,at så dropper vi da bare forum - hvis brugerne begynder at kræve og forvente svar på de ting der debateres i forum.

Ind imellem kommer Swush jo med svar på forskellige ting der debateres,hvis de lige kikker med på forum,men de vil nok holde fast i at det er gennem "kontakt" at man får de svar man har brug for.

Er sikker på de har mange gode agumenter for at de ikke kan være med på forum hele tiden :-)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

"Er sikker på de har mange gode agumenter for at de ikke kan være med på forum hele tiden "

Ja, at tjekke forum én gang dagligt virker fuldstændig urimeligt. Især omkring runde start, det er jo ikke som om at de bliver betalt for deres arbejde.

"Hvis det er svar på forskellige ting man ønsker,er det jo nemt at aktiverer "kontakt" knappen."

Du går ud fra at ingen har gjort det? Det er trods alt et "hot topic" at forvente/håbe på en officiel udmelding ved server/udskiftnings problemer er da ikke for meget forlangt.

"hvis brugerne begynder at kræve og forvente svar på de ting der debateres i forum."

Det er mere at forvente en udmelding ved åbenlyse fejl end at kræve svar på diverse ting der debatteres.

Ingen grund til at "White Knight" Swush, Hr. Judas .

Skriver kun @88 af en grund Hr TOSSE nemlig af frygt for at Swush bliver træt af alt kritiken og lukker for forum.

Så spar mig for din fejlagtige vurdering af motivet til mit indlæg

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Richardt 2@

Uanset hvor langt et indlæg du skriver eller hvor store bogstaver du bruger, så bliver det ikke mere rigtigt, at man skal handle flere timer før spillerhandel lukker.

"Og by the way hvis du læser om reglerne under transfer vil du også se, at SWUSH selv anbefaler, at du har handlet færdigt minimum 5 minutter før deadline "

Jeg var inde at handle 60 min. før! Så de 5. min du snakker om havde jeg taget forbehold for.

@frifelt

Uanset hvor korte indlæg du skriver og uanset hvor lange mine er, så er det godt for enhver diskussion hvis du forholder dig til hvad jeg skriver!

Det er dit valg at handle i den sidste time op til kickoff, men den ene gang serveren er langsom eller nede, så er det dit problem!

Du kunne have valgt at handle tidligere, det gjorde du ikke fordi du ville have den sidste startopstilling eller de sidste nyheder med, sådan er det ... 99% af tiden giver det en lille fordel overfor eksempelvis mig, der har valgt en mere sikker strategi, men du kan altså ikke få både begge dele.

Selvom man handler 2 dage før, så tjekker man lige startopstillingen som, som regel kommer under 1 time før, og ser man en spiller som ikke er med, som vil man jo gerne skifte ham ud, men det er der åbenbart kun nogen der kan....det jo ikke helt retfærdigt vel??
Synes selvfølgelig det i orden at alle handler som er foretaget efter deadline skal annulleres.

Jeg har også været med fra 1993-1994 eller lign. Så synes da også jeg er garvet i spillet, selvom man ikke se det :-)
Og jeg har også skiftet ud en million gange før lige før deadline, pga spillere som ikke spillede alligevel, og det er faktisk(heldigvis) yderst sjælen at der har være nedbrud på serveren.

Swuch kommer vel frem med en kommentar ala Løkke.. " jeg Beklager" :-)

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Richardt @

"Det er dit valg at handle i den sidste time op til kickoff, men den ene gang serveren er langsom eller nede, så er det dit problem"

Det eneste jeg vil frem til, er at det netop ikke er mit problem. Eller nogen andres, der blot følger reglerne.

Meget enig Joebo!

Jeg har også masser af gange skiftet i sidste øjeblik - specielt i CL spillet, hvor det er nærmest nødvendigt.

I alle andre spil prøver jeg til gengæld bevist at undgå at handle sent - netop fordi jeg har prøvet 4-5 gange ikke at kunne handle pga. serveren. Og fordi SWUSH efterfølgende har meldt ud: "Ærgerligt, men sådan er reglerne"

Derfor irriterer det mig, at jeg åbenbart intet får ud af at tage konsekvensen og bevist ændre mit handelsmønster ... for når problemet opstår, så holder man pludselig vinduet åbent lidt længere (hvad man aldrig har gjort før).

Har der været nogen reaktion fra Swush her på forum?

Har der nogensinde været en reaktion fra swush i det her forum

Ikke meget Løkke over det - Intet lægges frem!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nej det nærmer sig efterhånden det pinlige. Det værste de kan gøre i mine øjne, er hvad de i øjeblikket har gang i. Overvejer helt sikkert min deltagelse til fremtidige spil!

Vi beklager de performanceproblemer der var i lørdags. Vi ved det har været en skuffelse, for de mange deltagere der havde problemer med at foretage justeringer op til kampstart i runde 8 af Premier Manager.

Det tekniske
Ca. kl. 12.07 får vi den første alarm fra systemet, om at det ikke svarer hurtigt nok tilbage (Latency). Vi går i gang med fejlretning et par minutter senere og konstaterer først at det ligner almindelig trafik. Vi vælger derfor fortsat at holde øje med systemet. Ca. kl. 12.35 hopper vores SQL fra 40 % til 100 % CPU belastning inden for meget kort tid, hvilket naturligvis skaber lidt panik, da der på dette tidspunkt ikke er lang tid til PL kampstart. Sitet virker dog stadig - men kører meget langsomt.

Vi traf - efter at have forsøgt andre løsninger - beslutning om at genstarte hele systemet for dermed sikre at der ikke var en "dårlig" server instans imellem som forårsagede problemerne. Dette tager ca. 5-6 minutter, så der ville efterfølgende stadig ville være 45 minutter til kampstart hvor der kunne handles.

Desværre vil sitet ikke vil komme ordentligt op igen. Hver gang én af webserverne sættes ind i vores Load Balancer (Web farm), bliver den oversvømmet med trafik så den næsten ikke kan følge med. Det registrerer Load Balanceren som om at Webserveren ikke fungerer korrekt og derfor tages den automatisk ud af "Web farmen" igen. Kort tid efter sættes samme Webserver ind i Web farmen igen, når Load Balanceren ser den som værende "healthy". Det hele stabiliserer sig først 100 % 1-2 minutter før første kamp starter. Det vil sige at mange har oplevet fejlen, men på forskellige tidspunkter.

"Løsningen"
Grundet den korte tid til første kamp i runde 8, valgte vi at lade handel forblive åben til første event i runden. Den første event viste sig at være et mål scoret kl. 14.07 af Yohan Cabaye i kampen Newcastle-Liverpool. Handler/kaptajnskifter foretaget efter dette tidspunkt er blevet annulleret, og der er således ingen der har haft glæde af kendte resultater ift. deres udskiftninger. Det skal siges at vi har kigget specifikt på hvilket tidspunkt omkring kl. 14.07 det tilsyneladende er blevet interessant at købe Yohan Cabaye samt Cheik Tiote (som lavede assist). Alle sådanne handler er blevet tilbageført.

Generelt må vi i sådan en situation træffe en beslutning om hvad vi mener er mest korrekt. Uanset hvad beslutningen havde været, kan man altid diskutere for og imod, men én eller anden beslutning skulle der jo træffes, og vi mente at det i den givne situation - hvor det var muligt at følge med i kampen - var bedst at lade handel forblive åben indtil den første event, så de berørte deltagere også fik mulighed for at handle og skifte kaptajn.

Respons
Vi kan godt forstå at I er nogle der undrer jer over den manglende/langsommelige udmelding fra vores side. Vi har dog ment at det var nødvendigt at samle trådene og få en form for overblik over hvad der var gået galt. Dernæst kunne vi forsøge at sætte ind over for problemet samt melde dette ud.

Det overordnede problem er bare at serverproblemet kun er et symptom. Problemet er triggered af noget andet, som det ikke er sådan lige at sætte fingeren på. Årsagen skyldes ikke underkapacitet (som man måske kunne tro), da det hele jo kørte normalt for derefter pludselig at være overbelastet - alt sammen ved jævn trafik.

Paradoksalt nok ville det, i forhold til fejlfinding, være gavnligt, hvis et lignende problem opstod (dog helst ikke op til kampstart i en runde). Dermed ville der være en chance for at udpege og løse det helt specifikke problem.

Vi er selvfølgelig mest interesserede i at problemet ikke opstår igen. Vi har selvsagt ingen interesse i at handel ikke fungerer tilfredsstillende. Det er et problem vi tager meget alvorligt, og vi gør alt hvad vi kan for at undgå en lignende situation.

Med venlig hilsen
Swush.com

Efter omstændighederne er det vel en nogenlunde løsning. Jeg synes dog, at man skulle have meldt ud, at vinduet ville være længere åbent allerede da man beslutter det 1345.

Jeg sys det er en skandale, at handel ikke virkede op til kampstart, da det har forringet mit hold væsentlig.

Og dem der fik handlet i god tid sys det er en skandale, at dem der har handlet efter kampstart har fået lov til det.

Og dem der har handlet efter kampstart, men troede at det blev annulleret sys, at det er en skandale.

Det korte af det lange af vel, at alle, der føler de har mistet noget på det her er utilfredse, og det skal nok komme til kende herunder.

Alt i alt er det vel en ok løsning i en skandalesag. Havde nu håbet på lidt godtgørelse i form af et par nye hold eller andet spændende.

Tak Løkke - Du er (næsten) tilgivet, men det koster nok lidt i meningsmålingerne - på den korte bane, i hvert fald!

"Bilags-Lars"
&
"Webnørd-Jesper"

Karate-Kid5.050Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
Så er der snart Vild med Svans - Får vi igen Astrid Kraghs nipple at se?????

@jesper, swush

"Løsningen" er helt utilgivelig, urimelig og i strid med regelsættet!

Der har før været problemer med servere, og derfor påpeger I også at handler skal foretages i god tid.

"Ingen event" er jo også en "event". Det kan I simpelthen ikke bruge som løsning. Jo længere tid der står 0-0 bliver det jo mere attraktivt at satse på målmænd og forsvarsspillere i aktion. Desuden kan man efter kampstart jo også se om bestemte spillere er tændte på dagen eller spiller en mere offensiv position end forventet mm. Det kan give en indikation på bedre pointvækst. Med andre ord: det er en urimelig fordel at kunne foretage spillerhandel efter kampstart.

Regelsættet siger klart, at der ikke kan foretages spillerhandel efter kampstart i rundens første kamp. Den regel er i den grad brudt!

I er inkonsekvente i jeres beslutninger. Ved tidligere fejl er alle handler tilbageført efter kampstart. Hvad bliver det næste? Vær dog konsekvente og hold jer til det regelsæt der er udmeldt! Også selvom det må gøre lidt ondt.

"Respons
Vi kan godt forstå at I er nogle der undrer jer over den manglende/langsommelige udmelding fra vores side. Vi har dog ment at det var nødvendigt at samle trådene og få en form for overblik over hvad der var gået galt. Dernæst kunne vi forsøge at sætte ind over for problemet samt melde dette ud."

I følger op med:

""Løsningen"
Grundet den korte tid til første kamp i runde 8, valgte vi at lade handel forblive åben til første event i runden. Den første event viste sig at være et mål scoret kl. 14.07 af Yohan Cabaye i kampen Newcastle-Liverpool. Handler/kaptajnskifter foretaget efter dette tidspunkt er blevet annulleret, og der er således ingen der har haft glæde af kendte resultater ift. deres udskiftninger. Det skal siges at vi har kigget specifikt på hvilket tidspunkt omkring kl. 14.07 det tilsyneladende er blevet interessant at købe Yohan Cabaye samt Cheik Tiote (som lavede assist). Alle sådanne handler er blevet tilbageført."

Så allerede lige omkring kl. 13:45 vidste i allerede nok til at vurdere det fornuftige i at åbne spillerhandel i yderligere ~én time hvilket skulle være en slags kompensation for en uvis server fejl. I mener dog ikke fejlen er alvorlig nok, velvidende problemet ikke blev løst, til at give lyd fra jer så jeres medlemmer vidste om det var okay at handle eller det simpeltvist var en fejl fra jeres side.

Det tager jer ca. 96 timer at melde noget ud, hvilket er ca. lige så lang tid det tog USA at iværksætte operation "Zero Dark Thirty" og fange verdens mest eftersøgte forbryder. Dette er selvfølgelig ment som sarkasme and sagt med et smil så tag det ikke for alvorligt. Men i må da kunne se at det ikke er holdbart, når nu i havde nok information til at forlænge handlen, at ikke melde noget ud hvad jeg nævnte tidligere i denne tråd.

Det er sgu for dårlig mandskabspleje efter min mening, så en fyring af kommunikationchefen - indsæt passende smiley - eller en form for godtgørelse fordi i værdsætter os som betalende kunder ville rart og ville giver jer et bedre image.

Tag denne kritik som i vil, men forhåbentligt er der nogen der lytter.

PS. Der var stadig samme server problemer op til La Liga runde start som dog ikke fik jer til at forlænge handlen.

@Jesper - Swush.com og hvem der nu er "in charge".

@ Støvring

"Regelsættet siger klart, at der ikke kan foretages spillerhandel efter kampstart i rundens første kamp. Den regel er i den grad brudt! "

Regelsættet siger lige så klart, at man kan handle frem til kampstart i runden. Den regel havde også været brudt, hvis de havde tilbagekaldt handler. Uanset hvad, ville man ikke kunne følge regelsættet her.

Man kunne ikke undgå at gøre en masse utilfredse, og det har man gjort. Det er dog nok på den her måde, at man har flest tilfredse kuner, eller i hvert fald flest kuner, der ikke bliver berørt af skandalen.

Er dog enig i at det er en svag beslutning. På den anden side, kan jeg ikke se nogen rigtig/rimelig afgørelse. Nu går det primært ud over dem, der ikke kunne handle, og ikke opdagede, at handlen var forlænget.

Man burde straks have meldt ud at handlen var forlænget.

Kuner=kunder

Kære Swush nu i er igang med at afgive forklaringer, så kunne jeg godt tænke mig at vide, hvornår profil opdateret hold placeringer kommer til at virke ? Man kan jo ikke bruge det til noget, så længe de ikke er opdateret !!! Ser frem til at høre jeres forklaring på det.
vh
;o)KK

Kære Swush

Allerførst tak for svaret, selvom det som flere påpeger godt nok har været fornærmende længe undervejs! Og jeg må indrømme, jeg forstår heller ikke, hvorfor I tilsidesætter jeres egne regler - det har der jo ikke været kutyme for i lignende tilfælde. Tillad mig at bringe jeres egne regler i venlig erindring:

"Handel lukker på det annoncerede tidspunkt for første kamp i runden. For alle tilfældes skyld anbefaler vi dog at holdoprettelser, spillerhandel og kaptajnskifte er afsluttet ca. 5 minutter inden!"

Det annoncerede tidspunkt var kl. 13.45 og ikke 14.07 eller lignende. Det kan jo ikke passe, at man som bruger lige skal snige sig til at se, om systemet virker og om man kan omgå jeres regler ved at lave en udskiftning efter det annoncerede tidspunkt - kan det?

Jeg mangler en henvisning til det regelsæt, som måtte retfærdiggøre dette - jeg kan nemlig ikke finde det.... Kan I, Swush?

Lad mig tilføje: højst mærkværdig "løsning".

Kan ikke finde en logisk forklaring på at nogle managers skal have den fordel at få 1/4 kamp foræret til at træffe sine beslutninger ud fra. Ligesom det har været muligt at skifte anfører efter kampstart.

Lad mig tilføje: højst mærkværdig "løsning".

Kan ikke finde en logisk forklaring på at nogle managers skal have den fordel at få 1/4 kamp foræret til at træffe sine beslutninger ud fra. Ligesom det har været muligt at skifte anfører efter kampstart.

Kors i hytten - sikken et ramaskrig. Muligvis en lidt "underlig" beslutning - dog forståelig - Men er der nogen der kan pege på et konkret eksempel hvor en manager/et hold har opnået en fordel eller en ulempe af betydning som følge af Swushs beslutning om at lukke handlen kl. 14.07?

Næppe ...!

Det værste er for mig at se at man da for helvede er nødt til lige at droppe en melding om at man har problemer, og at man kigger på det ... Folk bliver sgu da forståeligt nok tossede når ikke der meldes noget som helst ud i flere døgn - tilmed "retter" ting ind, og stadig blot lader som ingenting - Fat nu at I har nogle engagerede kunder som forventer en grad af attention! - At man så ENDELIG kommer på banen med en alenlang (alle bilagene på bordet) og meget "nørde-lang" dybt detaljeret forklaring, er sgu så til gengæld ikke nødvendigt. - SQL-% belastning, Load Balancer og Web-Farm udfordringer er sgu sådan noget i kan tage i en hyggestund med IT-afdelingen på Cafe Victor efter ugens dont!

:-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja man kan ikke gøre alle tilfreds men her er det næsten lykkes at pisse alle af, håber swuch snart finder ud af at det er en god ide at skrive til deres kunder at der er en fejl og vi gør alt hvad vi kan for at løse det....

Man retter ikke en fejl med at lave en anden og i kan ikke bare ikke tillade udskiftninger efter kampstart.

Var der ikke en etape i Tour de France i lukkede ned fordi etape var startet selvom der stadig var tid på klokken over hvornår i lukkede for handel.

Bennedbæk226.230Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@RMIR

Ja det er den manglende udmelding der irritere mig (som du nok har set). Dog kunne det måske have indflydelse på "Cuppen" i forskellige kampe, men Cuppen er en joke så har ikke rigtig kigget på det.

RMIR, det er ikke kun et spørgsmål om nogle har kunnet drage fordel af det - det er mere et spørgsmål om, at Swush sk.... på egne regler - og hvor ender vi så? Og ja, dem som var vågne har da trods alt fået den - godt nok lille - fordel at kunne tage højde for startende spillere. Fair? Nej. Efter reglerne? Nej.