Forum

Nu har jeg handlet en del nye spillere. Under runde 2 står der nu at jeg har en vækst på -426.000. Vil det sige at jeg har fået -426.000? Og i så fald, hvordan kan jeg redde den?


det må være dit transfergebyr!

Du kan rulle handlerne tilbage hvis du har fortrudt!

RMIR64.015BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

handler koster penge samt gebyr på 1%.
http://www.holdet.dk/da/f-ootball-world-cup-fantasy--2014/gameplay#trade

fortyder du det så kan du klik på Fortryd handler.

du kan kun reddet din hold ved at håbe på din hold scorer en hele del masser af mål. :) eller ikke nogen handler,alt er op til dig.

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

Du kan rulle dine handler tilbage i indeværende runde, ved at bruge Fortryd handler funktionen (Du har guldhold, basishold har ikke denne ekstra feature). Der er et link til den øverst på din holdside.

Derefter kan du foretage de handler som du mener er nødvendige, med tanke på, at det koster 1% af de købte spilleres værdi i transfergebyr. Det er ikke "gratis i spillet" at handle spillere.

mvh.
Peo - Swush.com

Peo - Holdet.dk2.170Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.

er det også muligt at fortryde handler midt i runden eller skal det ske inden rundens start?

@Aggerfun

Så længe der er åbent for spillerhandel i en runde, kan man rulle handler, som er foretaget i denne runde, tilbage. Når kampene går igang i runden, og der lukkes for handel, ja så lukker vi naturligvis også for Fortryd handler.

Peo - Swush.com

Peo - Holdet.dk2.170Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.

det var da en skam, så ruller jeg lige en tur tilbage..

Men det kunne bortset fra det være en super add-on for guld hold eller lignende, hvis man kunne fortryde sine handler i igangværende runder...

det ville da ødelægge spillet :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Guldkort!

Bennedbæk226.420Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark