Forum

Hvordan kan I ikke give Messi Star of the match i kampen mod Mexico?? Med et mål og assist??


Hvem har fået den?

Star of the match afgøres ved afstemning på FIFAs hjemmeside. Ved ikke hvem der har vundet den.

Tror bare ikke holder har færdig opdateret. Tænker kun det kan være Messi.

Den er kommet på nu

Ja Messi havde fået den, men den er fjernet igen??🤷‍♂️ Hvad jeg kan se er der ingen i kampen der har fået den? Og hvordan kan man fjerne den fra Messi igen?

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Plus at Messi heller ikke fik for afslutning på frispark i det 34. selvom det var et klokkeklar skud på mål, og redning fra målmand. De svarede at deres leverandør ikke mente at det var et bevidst skud på mål… WTF???? Inden for rammen og en redning er fandme et skud op mål om det er meningen eller ej

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Messi har fået 33.000 i kampen mod Mexico så det er på plads

Men ikke for hans skud ligesom Lindstrøm heller ikke fik i den første danske kamp

Men I bliver nød til at skrive direkte til swush for at få svar, for de er i gang med at tælle penge op fra alle de hold der har betalt så de følger slet ikke med herinde

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja de 33.000 er kommet på igen, siden jeg skrev kommentaren. Jeg har skrevet til dem Benned og det var deres svar. At leverandøren ikke mente at det var bevidst. Håbløst

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??