Forum

Jeg har lavet en ny mail på
Min profil og nu kan jeg ikke finde mit hold hva gør jeg??


Her ser det ud som om du har oprettet en ny profil.
Du må finde din gamle profil der er dit hold nok

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Er det tilladt at have flere profiler?

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Jeg forstår det som om at han har lavet en ny profil for at spørge herinde i forum om der er nogen der kan finde hans gamle profil.

Men han skal skrive til swush nederst på siden for at kontakte dem, så kan de nok finde den gamle profil.. Der er en bjælke der hedder hjælp og en der hedder kontakt - det er nok en af dem man skal bruge...

Jeg loggede ind via facebook og lavet kun en ny mail ind på min profil da jeg ikk bruger den mail jeg har på facebook mere

Hvad hed det hold du havde?
Hvad hed den profil du startede med?

Er det tilladt at have flere profiler?

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Gæt hvem der har mindst 12 profiler til alle cykelløb og golf

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Spyt ud, Pølle! Eller er det varm luft?

Nogen der har et Hold Kæft bolche til Morten Bruun????

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Klart bedste medkommentator

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jamen Morten Bruun ved godt hvad han snakker om - problemet er at han snakker konstant!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og den værste er med stor margin den tidligere træner fra heden. Bare hans accent og stemmeleje skriger til mute...

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Ham er RMIR til gengæld helt vild med

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ved ikke hvem det er ....

Den bedste kommentator er Frank Arnesen!

Men i øvrigt synes jeg man skulle få Jørgen Leth til at kommentere!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Morten Bruun er glimrende! DR har, i det hele taget, de klart bedste kommentatorer, er min personlige holdning..

What ,,,, er enig med Crap bag.............

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

14# Frank Arnesen er IKKE den bedste kommentator var du fuld da du skrev den kommentar RMIR? Morten Bruun er god til at sige tingene som de er i stedet for de stjernekneppere der sidder og undskylder de mest populære spillere for ikke at have produceret en ordentligt afslutning på mål med undskyldningen afleveringen kunne jo også godt have være en lille bitte smule mere præcis selvom de vitterligt har fået den serveret lige ind i smasken. Savner nogle flere kommentatorer der kalder en spade for en spade, hvilket vil sige at når Christian Eriksen slår 2-3 røvdårlige dødbolde i træk, så er det altså iorden at give ham en sviner for det er fandme uacceptabelt, så svært er det altså ikke at tage et udemærket hjørnespark. Og når Pisto hopper og danser for så bare enten at spille bolden tilbage eller stoppe op og lade forsvaren komme tilbage så er det ok at udpege den totale irrationalitet. Og når Yussuf Poulsen ikke kan kontrollere sine lemmer nede i forsvaret. Eller når Nicolai jørgensen klynker over selv at have lavet en skodaflevering. Eller når Lasse Schøne tror han er den nye Pirlo. Ps. Andreas Christensen har jo præsteret langt over alle de nævnte i forhold til niveau.

Drikker ikke normalt - så var helt ædru da jeg kommenterede Morten Bruun ..

Fastholder at han er ulidelig at høre på .. taler for det første med “maven” og som har han en kartoffel i munden. Det værste er dog at han taler konstant - og nærmest uanfægtet af hvad der sker på banen kegler han rundt i alle mulige og umulige historier om alt tænkeligt baggrundsstof - han kender til alle de personlige historier om spillere - og deres familiære forhold - deres tidligere bedrifter - om snik-snak rygter om alt muligt bavl .. og ofte er han i færd med en af disse mange historier mens der udspiller sig drama på banen. Stort set alt hvad Bruun fortæller er noget han ligeså godt kunne fortælle inden kampen / eller efter .. så kunne interesserede da høre det i et separat program.

Det med at “stjerner” ikke vil være kritisk er velkendt - det gælder blot ikke for Frank Arnesen - som ved gud er kritisk overfor spillere trænere mv.

Og så er den ikke længere!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

RMIR : ha ha............ Troede du så det på tysk tv ???
Når alt er skod på dansk tv -
RTL - NDR - Fx:.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Klasse Morten Bruun. Masherano er blevet en af de spillere som er bedre uden bold end med. He he. Tonser

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Sååååååååådan Nigeria !!!!!! Jaaaaaaaa 120 straffe denne turn hahahahaha

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss