Forum

Er der nogen herinde, som der kan svarer mig på, hvordan Pepe kan få lige så meget, som Joan Moutinho, som der lagde op til målet tidligere idag i Portugal kampen? Begge fik 92000 . Og faktisk næsten det samme, som både Inesta og Silva fik tilsammen fra Spanien idag, de fik henholdsvis 42000 og 52000? Hvad gjorde Pepe så meget bedre? Ud fra pointsystemet at bedømme kan jeg ikke helt forstå logikken i det? Mvh


Sejr + de holder 0'et.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Det fremgår ellers ret tydeligt af reglerne. Pepe får bl.a. 50.000 for at holde målet "rent". Derudover får han for at være på banen, for målet og for sejr. Altså, samlet 92.000.

Så han får 50000 for at holde målet rent? Og målmanden får kun 75000 for at holde målet rent? Sikke en point fordeling, det må jeg nok sige. Målmanden burde da mindst få det dobbelte så.

Men kan godt se nu, mig som ikke har fået set ordenligt efter. Tak for svar..

Det er nu engang sådan, reglerne er. Personligt synes jeg, det er en fin fordeling. Forsvarsspillerne gør jo absolut deres til, at nullet kan holdes.

Helt fint :)

Held og lykke med spillet.

Og det gør målmanden bestemt også, så 75000 er ikke meget i forhold til de 50000 efter min mening. Men sådan ser vi det jo så forskelligt. Tak, og i lige måde. Nu ved jeg da ihvertfald til næste gang, at det godt kan betale sig, at have så mange forsvarer som muligt, hvis man ikke tror på at modstander holdet scorer, som jeg bestemt ikke troede at Iran ville gøre idag= sikre penge..

  1. 7
Keeperen får jo også en bonus for hver redning(og en rigtig pæn bonus ved et brændt straffespark)

Det gør han måske nok, men hvordan kan Ruslands målmand få 157000 i første kamp mod Saudi Arabien, når de ikke havde et eneste skud indenfor rammen?

5x10.000 for mål holdet scorer
75.000 rent mål
25.000 for sejr
7.000 for at være på banen

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg tror Akinfeev har fået en del vækst for "god placering på dødbolde", "god kommunikation med forsvaret" og "minimum 3 målspark over midterlinjen". Det er dog et stykke tid siden, at jeg sidst har læst reglerne..

Vh Crap_Bag

Jeg siger tak for hjælpen, så blev jeg det klogere.. men i næste runde tager jeg udentvivl så mange forsvarer som muligt, klart de nemmeste penge at hente når de møder et dårligt hold, hvor chancen for at de score ikke er særlig stor.

Filtenborg - sørg for at være velovervejet og vurdere, fra modstander til modstander.
Endelig ikke generalisere, for spillet er meget mere end det.
Ønsker dig knæk og bræk :-)

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Iøvrigt et godt hold du har lavet :-)

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Tak, PS 4300.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Det hele er skam velovervejet, og vurderet fra modstander til modstander. Ligesom at jeg længe havde set at Carvajal ville starte inde istedet for Nacho, derfor jeg skiftede ham ud( det fremgik tydeligt i de spanske sportsnyheder)

Men derfor vil jeg stadig sige at det er mere sikre* penge at tage flere forsvarer end midtbaner, når de møder så dårlige hold at chancen for de scorer er meget lille, som igår da Spanien mødte Iran. Og et sats jo at tage en midtbane spiller og håbe på at personen scorer... men igen, jeg er blevet det klogere til næste gang, og igen, tak for hjælpen.

Der er en lang række boldflytter agtige midtbanespillere man skal styre udenom, dem som enten spiller 6'er, har 3.sidste fod på bolden ved mål, får mange kort eller aldrig afslutter. De attraktive midt er dem med mange afslutninger, er straffeskytter, som reelt spiller angriber, eller laver mange assists. Logisk nok. På trods af dette vælger folk alligevel Casemiro, Iniesta, Kante osv alene fordi de spiller på et tophold.

Jeg tænker rigtig mange vælger Kante som budgetspiller. I princippet lidt det samme med Iniesta.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Jeg giver dig helt ret, dog tror jeg sagtens at Inesta kunne gå hen og lave en kasse eller to, i hans sidste VM. Og kunne Casemiro også sagtens. Hvis de banker Costa Riga imorgen 5-0 er det ikke utænkeligt at han også lige fyrer en ind.. ( Du kan godt hører på det hele at jeg håber på Brasilien )😅😊