Forum

Efter deadline.... Lavede et random hold, og fik bare en linie af 11 spillere..... Intet gameplan eller oversigt... Kun de 11 spillere.... Hmmm... Det er sgu for sølle, Swups..... Ja.. Det var gratis hold, men godt nok skuffet over Jeres tilgang til det.. Gratishold er jo nu lig....... Nada.... Fatter ikke I overhovedet har det.. Det er jo en hån mod dem der bare kigger med....
Ha et godt VM... Heldigvis uden min deltagelse.. Til stor glæde for andre.... Pyt..

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

John er tilbage - farvel. Vi kommer til at savne dig!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Dit hold er ikke aktivt endnu, da det er oprettet efter deadline, som det står i boksen lige over listen med opstillingen af dit hold.
Når der åbnes for handel bliver dit hold aktivt, og du vil få den klassiske holdside at se.

Det har intet at gøre med at holdet er gratis, og det er ikke en hån imod nogen som helst.

mvh
Peo
Swush.com

Peo - Holdet.dk2.170Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.

Zzzzzzzzz

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Fair nok.. Det var bare ikke sådan tidligere.... Der kunne man se sit hold, og evt sætte det op... Endnu en gang gør I sitet dårligere... Tak for dårligere site og gameplay... Flot :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Du tuder mere end børnehavebørn. Kan du ikke bare blive væk, hvis det er så stort et problem for dig?

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

John, Det er ikke korrekt.

Man har aldrig kunnet redigere, se sit hold eller sætte det op, når holdet ikke er aktiveret. Det er ikke noget vi har ændret på.

mvh
Peo
Swush.com

Peo - Holdet.dk2.170Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.

  1. 6 (tror jeg) Hvad rager det dig? Jeg har spillet med her i over 10 år, så har vel ret til at sige min mening? At du kalder der barnagtigt, det kan kun stå for din egen regning... Vel mere latterligt at kommentere på noget du finder ligegyldigt.. Men siger vel mere om dig... Jeg spurgte ind til noget som er blevet markant dårligere, og det skal du så kommentere? Det gør intet for mig.... Men måske andre har samme holdning som jeg ? Og så kan du ellers holde din børnehavesnak for dig selv og dine venner af samme årgang... Jeg holder på at sige min mening... Dig vil jeg slet ikke bruge mere tid på.... Ha et godt VM :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

I lige måde, John ;-)

Bliv gerne væk.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

PEO... Mit hold er oprettet og aktiveret! Kvittering
Ordre HDK-3982557...... Derfor jeg spørger ind til det.. Mvh John

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Pinligt at have været med i over 10 år og samtidigt ingen idé har om hvordan spillene fungerer :-D

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

"Når der åbnes for handel bliver dit hold aktivt, og du vil få den klassiske holdside at se."

Hvad vil du have jeg skal sige? Skal vi ikke lægge den til ro?

:-)
Peo
Swush.com

Peo - Holdet.dk2.170Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.

Ok Peo,,,

Det var bare ikke sådan tidligere.. Men jeg dropper bare ud... Hej Hej .... Så bliver alle glade :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

" 11..
Du fatter åbenbart slet ikke noget.. Men fair nok... Hygge :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Hahaha. Forhelved, Johnny. Vi ses om to uger, når du tuder over Tour De France.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

PEO... Altså at man kunne se sit hold, og selve gameplan... Nu er der blot en liste over holdet.. Det er da anderledes ?

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Peo har du checket Johns kvittering? Er holdet ikke aktiveret når man har en kvittering for det?

Præcis, Smed.. Derfor jeg ikke forstår systemet ang hold og oprettelse..... Et er man opretter til tiden, og satster på at vinde noget... Men når man bare spiller for sjov, så får man kun en liste over 11 spillere, og et valg om at opdragere til 99.- Det er da basis, så det batter.. Det kan være ok... Men man skal ikke reklamere for et hyggeligt spil, som man slet ikke kan se....... Det er pinligt og stupidt... Desværre :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Ja Smed, jeg har kigget på sagen.
Det er ikke anderledes end det altid har været.

Når man aktiverer et nyt hold imens handel er lukket, deltager holdet (figurerer på div. highscores, holdsider etc.) først fra næste runde. Ind til da er flyver holdet lidt i "holding pattern" og der er ikke andet at se, end den opstillings-liste, som John alluderer til.
Når der åbnes for handel til runde 2, vil holdet være helt som et nyt hold, hvor der frit kan udskiftes, tunes og leges med tingene uden at det koster transfer.
Havde det forholdt sig således, at holdet blev vist "normalt", ville det også stå og modtage vækst, som så ville blive fjernet igen, da holdet jo var for sent oprettet til at være berettiget til denne vækst.
Det var vigtigt for os, at gøre stor visuel forskel på disse hold der ikke helt spiller med endnu, og almindelige hold som modtager vækst osv. Altså at kommunikere, at holdet ikke er helt med endnu, men først fra næste runde.

Jeg er ret godt inde i udviklingen af vores spil, og jeg har lige spurgt de andre en ekstra, ekstra gang, om det er noget vi har lavet om på. Det er det ikke - med 100% sikkerhed i 9 år, formodenligt længere.

Jeg syntes vi skal smide en kold klud på, trække vejret dybt. Jeg ville ønske jeg kunne stange en kold bajer til alle i tråden her, men i må nøjes med mine ønsker om, at vi alle har og får et sjovt VM.

Peo

Peo - Holdet.dk2.170Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.

Peo.. Det er meget anderledes end tidligere.. Der kunne man oprette et hold, som naturligvis ikke var med i første runde.. Det giver sig selv... Men man kunne dog se sit fremtidige hold med opstilling og kunne vælge mellem eks 3-4-3, 4-4-2 osv.... Det kan I da ikke benægte ? Det hold jeg oprettede for spas, som basis, og efter deadline... Det er bare en liste over mine random spillere... Det må I da kunne se.. Hvor smart er det for evt nye deltagere ? Jeg er helt med på reglerne.. Helt med... Men I må da medgive at det er ringe for evt nye spillere.. Og evt spillere der gerne vil være med efter deadline? Jeg fatter bare ikke Jeres måde at fremme spillet på :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Erstat evt cruiset med et gavekort til en kold bajer.

PS.. Jeg her eks vis oprettet hold i ligegyldige ligaer som Bundesliga og LAliga... Flere år, hvor jeg ikke spiler med.. Bare for at se form og spillere til CL.. Der har jeg hvert år kunne se min opstilling, og mine spillere på hver position.. Og kunne se stats... Så det er simpelthen noget sludder du frembringer... Når man opretter et hold, efter deadline, så skal man vel have chancen for at se hvor hver enkelt spiller optræder... Det er godt nok en lang forklaring du kommer med, PEO... Men den er bare ikke god nok... Uanset hvor mange du har pludret med... Sad, but true :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Og især ved VM, hvor runderne er så tætte.. Det er en ommer :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Først og fremmest er der ikke forskel på hvordan hvordan betalte og gratis hold serviceres i denne henseende.

Da du stillede dit hold første gang, fik du vist den almindelige holdoprettelses/handels -side, hvor du frit kunne vælge formation, se holdet grafisk, se kampprogrammet osv. Her var der også den sædvanlige mulighed for auto-fylde holdet (jeg kan ikke helt se ud fra hvad du skriver, om det er den der har været i spil mht. "mine random spillere").
Herefter har du valgt holdnavn og kaptajn og så har du valgt hvilken pakke du ville have på holdet - Her valgte du basis.
Det er altså her efter du har været igennem den almindelige sjove, fuld-feature, leg-med-holdet-side, at du har truffet valget om, at det skulle være et gratis hold.
Jeg ville mene, at den process jeg netop (korrekt) har beskrevet viser ganske tydeligt, at vi ikke på oprettelsestidspunktet af et hold overhovedet har mulighed for at opføre os "stupidt" eller "pinligt" over for nye brugere med gratishold.

Efter den valgte betaling er gennemført, lander du på mine hold -siden og ja - Dér vil du, når du vælger dit nye hold (oprettet imens handlen er lukket) blive præsenteret for opstillingslisten og informationen om, hvorfor holdet ikke er helt med endnu.

Jeg ville sætte pris på, en beskrivelse af hvor du finder den knap, som opretter et hold af random spillere og viser dig det som en liste, fordi vi ved at du har i sinde at vælge, at det skal være gratis!?

Skål, jeg napper selv en.
Peo

Peo - Holdet.dk2.170Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.

Fint, Peo...
Førhen gjorde jeg bare sådan.. Altså lavede et randomhold, og så kunne jeg sætte hold bagefter... Jeg kunne endog lave flere hold, og vælge om de skulle være guld el basis... Det er faktisk ikke det der er min pointe... Pointen er, at jeg slet ikke kan se opstilling og hvilken opstilling jeg kan lave... EFTER oprettelse... Fordi det er midt i en runde.. Det har dog aldrig været sådan tidligere... Men ok... I har givet mig svar.. Og så er det jo godt nok..... Og så bare skål med dig selv...Meget arrogant... Men sjovt på en måde :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

PS.. Peo.. Nu nedgører du mig.. Jeg har været med i mange år... Jeg kender/ kendte da reglerne.... Bare ikke de nye... Og det er dem jeg ikke fik set..... Det er åbenbart ændret med det nye site... Trist :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Det du beskriver, lyder som om det foregår inden spillene går i gang, og der ikke er tildelt nogle værdistigninger. På det tidspunkt kan du netop gøre som du beskriver. Du plejer jo som regel også at oprette dine hold i god tid, og derfor er (tror jeg) denne oplevelse så fremmed for dig.

mvh
Peo

Peo - Holdet.dk2.170Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.

Ok.. Men nok også fordi jeg er lidt "luren" på det nye site...... Over and out... Ha et godt VM, Peo :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Jeg synes altså ikke Peo skal slippe så let - Jeg tror folk vil forvente at vi kommer helt til bunds i en så vigtig sag!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja, der kunne godt uddybes lidt her, ærgerligt som man efterhånden kan slippe afsted med en luder for en sladder.

Det værste er dog: dem der slet ik har et eneste hold med : brokker sig.
Eller simpelthen bare skriver.
Uforståeligt.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Og man savner lidt Kong i den sammenhæng, som altid har været klar med en kortfattet reaktion hver eneste gang der har været skriblerier fra en som har fundet adgang til at være med på freebie niveau.

FEDTHAS

Der kan du lære noget, Peo, dit svar havde været fyldestgørende ved blot at udbryde FEDTHAS!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ham der Peo har kun 2k point - RMIR har guldkort 45k, RMIR må være eksperten af de to!

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

RMIR kan bare stille op med alle sine ævler, jeg har Syndrome-S'et!
Muhu-a-ha-ha-haaaa!

I'll give them heroics. I'll give them the most spectacular heroics that anyone has even SEEN! And when I'm old and I've had my fun, I'll sell my inventions, so that everyone can be superheroes, everyone can be super! And when everyone's super... (chuckles evilly)..... no one will be.

Peo - Holdet.dk2.170Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.

Say what ...

Er der en læge til stede???

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name