Forum

Hvis man får Guld+ og gerne vil have en chance for at vinde et eller andet. Hvor mange hold skal man sigte efter at få lavet eller er det en begrænsning? Hvor mange hold plejer " de store kanoner" at gamble med herinde i én tunering? :D
Tak


De helt store kanoner kan snilt lave mindst 50 hold,men det er stadig ikke nogen garanti for susses.Held og lykke med spillet.

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Tak for svaret :D
Skal man så betale for Guld+ pakken, for hvergang man opretter et nyt hold?

Hvis du har gukdkort, skal man kun betale en gang!

@Lasse Lentz: hvordan fungerer det så når man skal vælge "pakke" til et nyt hold? - får man en kode man kan benytte ved betaling af guld+pakken?

Koden står på Guldkortet ... øverste højre hjørne - lige ovenover logoet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvor kan man finde koden henne?
Jeg har guld+ men kan ikke se noget guldkort?

Jeg har selv det gamle guldkort, der står koden på bagsiden 😃 Held og lykke med det!

Der er kun et guldkort og den har Ken Ilsø taget med sig på turen i det asiatiske..

Att.: alle nye brugere her til VM

Der er ikke noget Guldkort her på holdet. Det er en (rigtig) gammel joke, som de gamle frækkerter her på forum ynder at stikke til "de nye" med.

mvh
Captain BuzzKill

Peo - Holdet.dk2.170Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.

... og lige en korrektion ift. det oprindelige spørgsmål. Sidste år indførte vi begrænsning på hvor mange hold hver deltager kan oprette. Hver deltager kan maks. oprette 20 hold.

Mvh.
Christian

Arghhh ... Stol aldrig på en mand med en så overvældende hårvækst i ansigtet - og ej heller på folk med tværstribet ærmeløs shirt!!!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Tak Christian.Den regel havde jeg overset,men skal huske den fremadrettet.

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!