Forum

Så er det snart tid til VM 2018 i Rusland.

Der bliver holdt fri 3 uger fra arbejdet kun for at se bold.

Jeg glæder mig!

Men, hvem tror I bliver årets overraskelse, og hvem tror I vinder det hele?

Personligt, tror jeg overraskelsen bliver Rusland, og et meget konservativt bud på en vinder er Tyskland.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Hey. Vms overraskelse tror jeg bliver enten Columbia eller Uruguay. Vinder: jeg håber på Argentina eller Tyskland, men det kan lige så godt blive Brasilien. Så er jeg også godt dækket ind, men jeg glæder mig utroligt meget til tre ugers fodbold og specielt til de store kampe.

Jeg må indrømme, at Uruguay også var i mine tanker som VM's overraskelse - skræmmende angreb.

Argentina var også oppe at vende - vanvittige offensive spillere, jeg kunne dog godt forestille mig, at den tyske maskine kunne gøre det onde ved hold som Argentina og Brasiliens individuelle spillere.

Spanien tror jeg ikke på. Jeg kan simpelthen ikke se, hvem der skulle lave kasserne for dem. De har selvfølgelig spillere som Morata og Costa, de passer bare ikke ret godt ind i Spaniens system i min optik.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Spanien - Brasilien - Frankrig løber med medaljerne.

England og Belgien flopper!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Overraskelsen bliver Danmark!
Vi kommer i semifinalen.

Vi vinder vores pulje og møder Nigeria i 1/8 dels finalen - slår dem ud, møder Uruguay, som har sendt Portugal ud i deres 1/8 dels finale, i kvartfinalen.

Uruguay sender vi også ud og står i semifinalen mod.... Tja så meget overblik har jeg ikke... ;)

Jeg synes ikke at der er en åbenlys favorit, umiddelbart synes jeg Belgien har den stærkeste trup, godt besat overalt fra målmand, forsvar, midtbane og til angreb, dog tror jeg de flopper og ryger ud i 1/8 dels finalen - hælder mest til Brasilien, om end de ser noget tynde ud på midtbanen.

Alle hold har svagheder så det bliver et ret åbent WM !

TN15.055PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
...

Belgien og Uruguay overrasker
Tyskland eller Frankrig vinder

Hvordan kan Belgien og Uruguay overraske? De er, mig bekendt, i forvejen allerede en del af favoritfeltet.

Iran og Sydkorea bliver de helt store overraskelser

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

du må spist skruer
Iran og Sydkorea går ikke videre med de 2 trupper de har

Tror ikke du forstår ordet overraskelse Henrik. Iran og Sydkorea kan netop overraske, fordi de fleste ikke regner med, at de leverer det store.

Du nævner Belgien og Uruguay som overraskelser. Med mindre de når finalen, er det næppe nogen overraskelse.. Alle regner med de som minimum går videre fra gruppen jo

Man lad mig selv byde ind: Marokko evt Egypten

tror ikke på de sydamerikanske lande
kun Uruguay og som sædvanlig Argentina

Tunesien bliver VMs overraskelse : )
jeg tror de kommer videre fra gruppespillet.

Dog ser jeg Frankrig eller Belgien som Verdensmestre.

Henrik i den anden tråd skriver du følgende:
(Citat): "Vinder : Tyskland eller Frankrig
3´pladsen : Brasilien
Topscorer : Messi (det oplagte valg) men ikke Ronaldo
overrasker : polen og Belgien
flopper : Agentina når ikke semi-finalen og Rusland ryger hurtigt ud"

Nu skriver du pludselig at du IKKE tror på de sydamerikanske lande, kun Uruguay og Argentina. Så bliver Brasilien nu ikke 3 alligevel?

Hvad begrunder du denne radikale opfattelse af favoritværdigheden med, er der indtruffet afgørende ændringer i spillertrupperne, skader eller andet du kan berige os med?

  • denne radikale ÆNDRING i opfattelsen af favoritværdigheden skulle der stå

13# Man skal læse imellem linjerne Smed for helvede

I øvrigt interessant spådom, at Messi bliver topscorer alt imens Argentina er ude i kvarten eller tidligere.

Argentina ryger jo ud i 1/8 da de jo skal møde turneringens overraskelse og selvom Messi laver hat taber de til Danmark med 4-3

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Haha! Smeden er skarp som alitd!

Jeg tror også, at vinderen bliver et land fra Europa.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Messi laver 6 basser imod Nigeria, men vi ved alle sammen godt, at det bliver vores gode ven Müller, der løber som topscorer!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Messi lavede i hvertfald hat i nat mod Haiti, så må æde det i mig igen. Han kan faktisk sagtens blive topscorer. Godt set henrik...!

Mûller som topscorer l.o.l.
Måske i top 3-4

Smed
det er en finte det med Argentina og Messi

Årets overraskelser: Sverige, Japan og Belgien - Måske endda Danmark

Topscorer: Antoine Griezmann eller Timo Werner

ok
hvis alt flasker sig (og nu har jeg ombesmt mig totalt)
Agentina når ikke semi-finalen.Belgien tager 4-5 plads
topscorer : Griezmann eller måske Timo Werner (bare for at abe efter)
Messi kan godt bejle til pladsen selvom Argentina ikke kommer i semi

23# hahhhaha Henrik for helvede du er jo on fire.............Tror du på den her vanvittige forudsigelse Henrik? Nogle af de følgende brasilien, argentina, portugal, spanien, frankrig, tyskland kommer til at gøre det udemærket og andre kommer til at gøre det godt.

Du har da snart helgarderet dig, Henrik.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Tror Iran overrasker. De bliver 2'er i puljen efter Spanien, hvilket betyder at Portugal ryger ud. Det har Jahanbakhsh som blev topscorer i Holland. Med Carlos Queiroz som træner, lukker de ikke mange mål ind. Så de kan sagtens overraske ved VM.

Så er holdet sat til første runde. Der har været mange overvejelser. Her kl. 01:23 om natten er jeg kommet frem til at Rusland er et must-have. Held og lykke!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

hvor langt tror I Rusland kan komme ??
jeg selv er i tvivl om de over hovedet kommer videre som 2´er eller måske får 1 eller 2 kampe efter pulje-kampene !

Klart mindst 2 kampe efter pulje kampene. Klasse mandskab!!! Fyld op asap. Især på basishold bliver de gode i 2.runde.

Rusland har da sjældent haft et så ringe landshold som til denne slutrunde.

På den anden side er det kun Cüneyt Çakır, som kan modstå presset fra de vodkapåvirkede russiske fans.

2 vundne kampe på én spillerunde. Det er da en gave!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Golovin, Dzagoev, Smolov. Jeg kunne blive ved!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Ja i een uendelighed kunne du sidde og remse russiske klassespillere op. Men vi har jo ikke hele aftenen.

Ja, og så har jeg endda været så arrogant ikke at nævne Akinfeev og Samedov!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Jeg er iøvrigt glad for, at procenterne på de russiske stjerner bliver ved med at stige. Folk har virkelig fået øjnene op for dette klasse mandskab.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

seriøst !!
Rusland er ikke meget værd
det eneste positive er at de har (publikum) med sig
jeg kender ikke meget til dem

Den helt store overraskelse bliver at Saudi-Arabien bliver verdensmestre og at William Kvist bliver VM topscore... eller noget...

ajafck955Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
tjek op

kvisten sad på en gren og sang,jeg skal bare spille tilbage hver gang, får jeg problem skal jeg bare sparke den ud,mens nordmanden klapper af fryd.

danmark kommer til VM.med det dårligste landshold nogensinde der har været med til en vmslutrunde,kun eriksen har stor klasse,sisto har middelklasse,ja det ser sort ud,godt nok er dk.ubesejret i 15 kampe hvor har haft styr på alt,de andre modstandere har haft styrke som malta.

alså polen.

det blir selvfølgelig Danmark som gik hele vej og blev verdensmestre.

Eriksen topscorer..han scorer 15 mål ialt.

største overasket er nemligt det lille gren Kvist som laver 13 mål..alle på hovedstød!.

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

NOOBY.
det var morsom,du har jo lune.

KVIST.
13 MÅL,ja det kan da godt være,for du mener da selvmål,det er da vist størst chance for.

Jeg har en stor fidus til Belgien som vinder - eller i hvert fald til at komme langt. Jeg har selv taget Dries Mertens, Verthongen og M. Dembele på mit hold.

er dembele fast mand

Harvard Hazard : 5. Mål
Loko" Lukaku : 7. Mål
Og Mini Messi: 8. Mål
Fedthår : 2. Mål
Brasilien : 18 mål
C. Eriksen : 1. Mål

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

dembele er ikke fast mand, men hvis det nu viser sig Kylian Mbappé er skadet får han flere minutter end først antaget

Det er altså ikke nemt når der er flere der hedder der samme...

Henrik07
Du siger, at russerne ikke er meget værd.
Du siger også, at du ikke kender meget til dem.
Hvordan harmonerer disse to udsagn?

@doperck

Han refererer til rådighedsbeløb pr indbygger i Rusland. Det er i hvert fald sådan jeg har forstået det..

ok
hvad ved I om Russisk fodbold og landsholdet i helhed

Helt enig, Jesper.

De er oversete - dog til vores held ;-)

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Alle har 3-4 spillere fra Rusland : altså af guld + hold

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Jeg har ham ikke selv, men undrer mig alligevel over hvor få der har taget en chance på Salah? 2 kampe i første runde (hvis han kan spille). Han kan jo reelt set score 4-5 mål! også selvom den ene modstander er Uruguay som har en stærk defensiv. Jeg er klar over at det er en chance at tage, men man kan jo komme foran med en lille million hvis han går amok som anfører...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Det må vi hellere se efter kl 18.01 hahahahaha.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Ja for VM starter jo kl. 18.00 dansk tid

Tror nu kampen starter kl 17.00
Men inden de opdatere 120.000 hold går der nok en times tid smed

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Jeg tror nu ikke specielt meget på Rusland, men værtsnationen har det med at komme langt... :-) De bør da ihvertfald vinde i dag.

Vanvittigt hold!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Stærkt du fik researchet dig frem til Golovin Henrik, dog ekstremt uheldigt at dine russiske forsvarere ikke var på banen. Kan ske for selv den bedste..

jeg kunne ha sagt selv at før deadline skulle jeg ha tavet nogen flere Russere

og ret mange havde 4 fra Rusland med deres målmand
øv

Ja og de managere med 4 russere på, er skide heldige med at de startede på banen. Øv. Utroligt så heldige folk er. Man skulle næsten tro de kunne se opstillingen en time før deadline..

Hahahahahaha : ja ik pga. De kom ind ril sidst og scorede løs ....
Så enda en der havde ham der kom ind 10 min. før slut som anføre ????
Men han havde også købt danske spillere så puhaaaaa heldige Der.......

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Må hellere se at få købt Golovin inden de møder Egypten, han er jo verdensklasse

Du kan jo passende bytte ham med ham du har på alle hold.

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Sgu da godt man ikke har taget nogle af de skide Arabere og Uruguayianere - Vorherrebevares. Nå, ja bortset fra målmanden! De kan ikke en skid de Uruguay - de er vel stadig tynget af den lussing på 6-0 vi gav dem for et par år siden!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Man burde have købt 4 russere med bind for øjnene, så havde man da haft chancen for at ramme Cherychev eller Dzyuba

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Henrik

Når du nu har brugt cirka 1.000+ timer på research, spørgsmål og afstemninger forud for VM, hvordan kan det så egentlig være, du ikke lige brugte de sidste 5 minutter torsdag kl. 16.00 på at checke Ruslands lineup (som var offentliggjort en time før kickoff=handels deadline, i lighed med ALLE fodboldkampe) , inden du købte russiske spillere?

Jeg undrer mig bare.

Danmark har vist aldrig slået Uruguay 6-0. Men ja de ligner ikke outsidere til titlen.

Husker det som var det i går!

https://www.google.dk/sea-rch?q=danmark+uruguay+6-1&oq=danmark+u-ruguay+&aqs=chrome.1.69i57-j0l5.8950j0j8&sourceid=chr-ome&ie=UTF-8#sie=m;/g/11hc-z44np2;2;/m/030q7;dt;fp;1

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Men du husker ikke Uruguay´s scoring ;-)

Hvorfor vises linket ikke rigtigt??? - Jeg bliver sindsyg - det må være det nye gamer-design - Ny er det slut - Jeg smutter for altid - Tak for alt - Søens folk - Fremover vil jeg muligvis kun være med på FEDTHAS basis - kun for spas ...

Aldrig mere ... no way ... får hovedpine - nervøse trækninger - Jeg har været med i mere end 10 år - oprindeligt var jeg med i kaffeklubben, men NU er det slut ...

Farvel!

snøft

Jeg vil nøjes med at klandre arrangørerne hvis ikke jeg får samme sublime service når jeg måske stille med et FEDTHAS hold - for gammel venskabs skyld - 10 år trods alt ...

Tak for nu ... og god weekend

Vræææææææl........

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Men du husker ikke Uruguay´s scoring ;-)

Nåeh ... jeg havde lagt et forkert link ind - ahhhh ...

https://politiken.dk/spor-t/fodbold/vmfodbold/vmgrup-pee/vmdanmark/art4961939/D-anmark-Uruguay-6-1

Jamen så er jeg glad igen -

Og i øvrigt er det heller ikke helt sort mere - designet - eller har jeg bare forlagt mine briller??? - Moooooooooar, hvor er mine briller - jeg bliver sindsyg!

God weekend!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Så er der mindre end en time til at vi skal se en de helt nye kommende stjerner - Marokko angriber på toppen - til 2 mio i managerspillet - taget at 0,2% (!!!!) - Ufatteligt som folk udelukkende kigger på de store etablerede navne.

Ayoub El Kaarbi har - kun lige fyldt 24 år - har taget Marokko med storm - Indledte årets første landskamp med at lave 2 mål i en 4 - 0 sejr ... ved næste landskamp lavede han hattrick i en 3-1 sejr ... og siden da er det bare tonset derudaf med 11 mål i alt alene i landskampene i år.

Har I overhovedet ikke researchet?

Ged

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Er sgu mere bange for Belhanda, som jeg ved en fejl ikke fik købt. Har været nødt til at spille ham som anytime goalscorer nu til odds 5,50 af ren og skær skræk for han scorer, Murphy (Jiggy´s far) har jo ikke levet forgæves. Bliver et dyrt VM :-(

Forstår godt du spiller på ham - Har også ham - og 5,5 er fornuftigt!

Ayoub El Kaarbi giver meget lille odds - mindst af alle, naturligvis!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja ja han er farlig nok, godt spottet - han scorer nok!
Kunne bare ikke få mig selv til at bruge en angriber plads på ham.. frisk sats

Største risiko er jo at IRAN pakker sig fuldstændigt sammen defensivt - De tænker stort set kun defensivt - og er ret gode til det - men sympatisk er det ikke!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

78# Hæhæ for at det ikke skal være løgn før jeg tjekkede Ruslands træningskampe samt kampopstillinng havde jeg hele tiden været opsat på at have Dzyuba (anfører) + Cherychev................-........Men jeg er sgu ikke synsk, så man er jo nød til at forholde sig til startopsillingen.........-........Som en klog mand sagde engang så gider vi ikke hore på dig mere er der for iøvrigt nogen der har købt petra bengtsson?

Iran har blot lukket 6 mål ind i deres seneste 10 landskampe ... kun 2 er tabt - 1 uafgjort!

Marokko er til gengæld ubesejret i 18 landskampe i træk - ret imponerende - 14 af de 18 er vundet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

God research på, Amrabat!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Sådan !!!!

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Rmirs sindsyge research af dårlige spillere som spiller sekunda bold rammer igen præcist. Endnu en sub 10000 placeringen til legenden haha

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Det var så den første efter 3. Min .....kongen !!!!!!

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

LORTESPIL!

Hvornår er der TdF?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Den går ikke, RMIR.

Du skal oprette en ny tråd med din tudebesked.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Og det var så 2. !!! GOOOOOOOOAAAAAALLLLLLLLL

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Hvorfor har du ikke købt ham, Pool?

Muhahaha OGOOOOOOOOOOOGGL DVÆRGEN ER FINITO. UEFALONA. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO-OOOOOOO...!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-! Mu-HAHAHA-hhhhhhhhhhhhhhh
+++++++++++++++++++++++++-++++++++++++++++++++++++++-+ VÆKSTHORMONER++++++++++++-++++++++++

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Stærkt indlæg🙋

Ronaldo hører til i fængslet. Bu-huuu

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

1: ord = KONGEN

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Ja så skal: Iran. Bare slå: Spanien. Og: Portugal så kan de: stadig nå: at vinde. Puljen!

VM vinder : Tyskland (slår Brasilien i finalen )

Overraskelser kunne blive Kroatien Polen eller Columbia

Topscorer : Neymar ( hvis ikke Ronaldo løber med det efter 3 mål idag )

PS : hvordan kan man sige Belgien har den stærkeste trup ? Desuden bliver Diego Costa rigtig giftig (på den gode måde ;) ) 2 mål idag og så ham mod Arsenal og har aldrig set ham bedre , så han ryger ind som outsider til topscorer titlen .

Skuffelser : England som vanligt og Rusland tror jeg heller ikke på

Harry Kane visited Sir Alex Ferguson in hospital.

“His speech is improving and he can nearly string a sentence together”, said Sir Alex..

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

England flopper stort : standard
Messi : hvis han score i 1. Runde: "måske" og de vinder.......
Spanien tvivler godt nok
Tyskerne : Hell no. ....
Brasilien : nemligt : men neymar bliver aldrig topscorer med det hold. De har flere der kan score .......
Gætter På chokolade fra sydtyskland vinder wm. suiss power

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Ronaldo bliver desværre vm topscorer nu.

Messi for helevede svagpisser :0(

1: kongen er Ronaldo
2: Messi = Hahahhaha
3: næsten walk over for Horsens / Island

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

@101

Undrer mig lidt over: hvorfor du ikke har "kongen" på alle dine hold. Som: kaptajn?

Og må man overhovedet skrive så meget om "kongen", når man ikke har: ham?

Forkert anvendelse af: apostrof. Det hedder hvorfor du ikke "har kongen på" alle dine hold. Som: kaptajn

Mente anførselstegn

@103

Ja, jeg har dummet mig "og" vil holde lav: profil, de kommende dage..

Andre end mig der glæder sig til en tysk magtdemonstration i morgen?

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Det kunne det sagtens blive ... Har dog endnu større forventninger til at Brasserne går amok i en målrus!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det handler om penge. I sidste ende så;
Har selvfølgelig ikke -ronal” som anføre når man oddser på ham.
Win win. - så odds skal passe sammen med spillet.
Fx: Messi brændt straffe gav kassen: (men satte jo holdet) med Messi som anføre over styr.
Men 79.-..... og laver man flere hold er det vel sjældent man har samme anføre ........
Ps: til crapbag : skal du låne 79.-
Til et hold næste gang/ så du måske kan brokke seriøst igennem. Og enda pylre over alle andre med god samvittighed ......

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Der er faktisk stadig nogle ganske få ,som jeg ikke har brokket mig over: Pool. Næste gang du henvender dig, så: husk. At lave din: research..

Men vil da gerne låne 79,-. Mit mobile-pay nummer er 114. Nej vent: 1-1-4

Jeg synes selv at Schöne kan være en gave uden lige, uden Kvist.

My good : Craplover- opret et hold og så kan du pyldre......
Men måske ringer du også til dit. 1-1-4 nr tit : og pyldre : hi hi hi.......
Min far og vennerne læser altså dine kommentare tit op for os.......
Men du er slet ikke med i spillende ? Så hvorfor pyldre du så hele tiden...
Skal du have en mening ud så gør det dog i noget du er med i ...........tak

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Så er det nu, at de kommende verdensmestre får resten af turneringens hold til at ryste i bukserne!

Velkommen til 90 min tortur af mexikanske træningskegler.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Griner kan godt være du lige skal gøre mexicanerne klar over de skulle agere kegler....

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

For mig ligner det godt nok de hvide kegler, de har fået med ud på banen.....

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

De får opsang i pausen, og så kommer de ud som et helt nyt hold.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

God omgang træning :-)

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Skandale!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Min kære gode ven "pool":

Først og fremmest: unskyld det sene svar, jeg holder lav profil lige pt, pr aftale.

Jeg er glad for at høre, at nogle læser beskederne højt for dig. Vi skal jo alle have en chance for at være: med.

Men kan de så ikke hjælpe dig med, at få styr på begreberne også? Ja, vi kan godt blive enige om, at jeg lukker lort ud, at mine indlæg er blottet for substans og at verden ville være et bedre sted, hvis jeg blev henrettet med et oversavet jg på en hvid baggrund. Men pyldre? Hvor får du det: fra?

Vh Crapbag

Lidt stat til RMIR: WM 1986 DK-Uruguay 6 - 1

Elkjær 11, 69, 80
Lerby 41
Laudrup 52
J.Olsen 88

E. Francescoli 45 str

Hvor er Elkjær. Vi kunne godt bruge ham i Rusland

Quasar One14.880Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%BronzebægerTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvor er Smadremanden, når vi har brug for ham?

Husker det tydeligt og det føltes som en 6-0 sejr

Det var jo også et håbløs dømt straffespark der gav dem deres mål

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

De fik jo udvisning allerede i 20. min. M.Bossio smadrede J.J.Bertelsen, så det blev temmelig næmmere med 11 mod 10. Og deres straffe var latterligt! Vi havde det bedste hold i det wm, men J.Olsen kvajede sig. Vi havde Spanien i sækken og kunne have gået hele vejen....

Quasar One14.880Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%BronzebægerTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvor er Smadremanden, når vi har brug for ham?

Hazard assist??? Det er da helt forkert Swush. Hazard er ikke engang tæt på at røre bolden

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Har han så heller ikke fået

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hold dig fra sprutten, Aske. Det er ikke fredag endnu

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Du er ikke for skarp

Den blev rettet efter jeg skrev.

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Jeg gør hvad jeg kan Valentin. Roséen frister på en så lækker fodbolddag.

Hazard var noteret for assisten herinde i hvert fald 5-10 minutter efter scoringen. Jeg undrer mig bare over hvor de har fået den data fra :-)

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Så fik piben en anden lyd. Jeg kan forstå, at du også er ret tilfreds med to basser fra den stærke Lukaku!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Jeg skal da gerne indrømme at det kildede de rigtige steder. Roséen er poppet

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Gjorde det ikke, da Kane scorede til 2-1.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Havde jeg det nu godt nok med :-)

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

nu er Belgen favorit til semi og måske finalen efter min menig
dem hepper jeg mest på nu

Det hold som har spillet suverænt bedst i første runde er naturligvis Spanien!

Og kampen Spanien - Portugal har i særklasse været den bedste kamp indtil nu!

Belgien bliver røv og nøgler!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Enig. Tyskland stepper dog op de næste to runder, og viser hvem der bestemmer.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

efter min forudsigelse og håb : DK bliver 2´´er Frankrig og Kroatien bliver 1 + Argentina 2´er.kunne blive sjovt hvis Frankrig skulle spille mod Messi så tidligt
l.O.L.

Er også spændt på at følge Colombia i år. Hvor er det skønt at se, at efter en lidt usikker start, hvor man tror at Pékerman er helt færdig, så rejser han sig bare igen.

tror jeg skal have 1 Russer eller 3

Ja, godt set Henrik. Helst 3-4 Russere til Runde 2

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Men Henrik, du har faktisk allerede en del russere på dine hold. Hvis du trykker på et af dine hold, så kommer opstillingen frem.. Mvh Crap_Bag

jeg køber Russere i morgen,tror jeg.jeg tror de går videre fra
gruppen som 1´er og Uruguay 2´er

Tror Henrik taler om postordre russere

l.O.L.

  1. 38
jeg har 2 Russere på mit hold og forsvareren kom ikke på banen !

Hvorfor købte du ham forsvareren, når du kunne se deres opstilling en time før handels deadline for runde 1?

Henrik Rusland spiller IKKE i runde 2........................-.og du kan se startopstillingerne ca. en time før de spiller nogle gange er de opdateret fra 30-45 minutter før kampstart derfor forstår jeg ikke hvofor du havde forkerte russere i forsvaret!!!!!!!!!

Morten
ikke alle kan være så klog som dig (ha ha)

Næh, men alle kan læse reglerne og de tekstbokse Swush sætter ind der fylder hele skærmen, hvor der står at Rusland og Egypten ikke spiller i runde 2 (ha ha)

Det er vel bare sort uheld Henrik, det kan man ikke stille noget op over for.. Held og lykke i runde 2 :-)

Neymar åbenbart udgået til træning i dag... Hmmm

Jeg tænker ikke Ronaldo er det værd, hvis man kigger på index.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Det bør man heller ikke kigge på. Det er pointene der tæller og når han kan lave tre mål imod Spanien, som har været det bedste hold for mig indtil nu til VM, så bør potentialet til at lave mange mål, være stort imod Iran og Marokko, til et VM hvor alle mål stort set scores på dødbolde og Ronaldo sparker alt selv.

Nu er index ikke alt.. Bonus for kaptajn er vigtigere.. Den ekstra stigning kan man ikke se ud fra index...

I mit hoved er Neymar, Messi og Ronaldo for dyre. Det er måske også lidt urimeligt at måle Ronaldo ud fra et hattrick.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Ronaldo burde jo klar koste mellem 15-21 mill
Som skrevet : mellem 8-12 mål.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Smolov bænket. Mig i r****

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Ren lort, men absolut forventeligt eftersom han var stinkende ringe i første kamp. Mindre teknik end når RMiR prustende prøver at bestige Else.
Ingen fart og absolut ingen udholdenhed.

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Jep streg i regningen...
men er enig. Var ringe i kamp 1 mod en ringe modstander.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Men okay nu er de trætte i forsvaret så Smolov laver sku en enkelt når han kommer ind

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Arrogant beslutning af Ruslands træner. Man har set kampen imod Egypten som værende 3 sikre point i bogen og dermed sparet deres kæmpe stjerne, Smolov.

Det må dog være forventeligt, at verdensstjernen bliver skiftet ind ved 70. min.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Forhelved. Hvorfor scorer mine russere ikke!!!!!!!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Mine scorer da heller ik, men tøffer da stadig ok opad

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Så sker der ting og sager. Kong Smolov!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Jep må altså gerne lige putte en ind

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Så er det snart tid til de taktiske udskiftninger! Hvem skal de fire russiske superstjerner skiftes ud med?

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Synes der er et par oplagte emner - hvad tænker du? Hvis du vil ud med det altså. Er jo kun mellem dig og mig :-)

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Havde håbet på et par gode inputs fra Henrik, Vagn og Pool.

Men, jeg tænker da, at der er et par oplagte. Spanien og Saudi Arabien f.eks.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Tjek #148 længere oppe for 2. runde fidusser. ;-)

Henrik køber vist Cherryshev, Fernandes, Golovin og Ignasheviz nu.

Goooooalllll : Ronaldo : nr. 4. Kasse på 94 min. Sagde jeg kun 8-12 mål

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Smed, du fik ret. Henrik er gået all in på Russerne her i runde 2 :D

Henrik Otto Nielsen 10.450PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
'93 '01-'03-'04-'06-'07-'09-'10-'11-'13-'16-'17-'19

Amen for helvede da Henrik... Nu gik det ellers lige så godt...

Ja det ikke så godt men skal vi ikke snakke om fodbold i stedet for

Er jo nød til at passe jobbet og jeg nåede lige at blive færdig med at sætte hold inden Ronaldo havde lavet endnu et mål, sgu da godt man ikke har valgt ham....

Så for den da, nu har Kingo igen skrevet i mit navn....

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Tænker at Uruguay og Spanien begge vinder med 3-4 mål senere
Har selv valgt Costa som anfører på bedste hold, selvom det ikke er noget jeg er særlig glad for, han er jo bindegal

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

174# Han ender nok med scoring + 2 gule kort

Ja jeg skulle ikke have taget ham, har allerede fortrudt

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Massiv respekt til Henrik007 fra undertegnede!

Jeg elsker når folk tør gå imod strømmen og ikke altid forlade sig på statistikker, startopstillinger, hvornår og i hvilken runde de forskellige hold spiller og lignende formalia. Det vigtige er, at man tror på noget og så går med det 100%. Det er ikke sikkert Henrik scorer jackpot denne gang, men han har vundet hjerter, dét er der ingen tvivl om!

Vh Crap_Bag

Henrik for helvede hvorfor har du købt russere, når de IKKE SPILLER I RUNDE 2? Jeg skrev det jo også til dig i den anden tråd

detb
ved jeg egentlig ikke
jeg ved bare de går videre som 1´er

ved I hviken pulje de skal møde ??

Ja de skal møde Portugal eller Spanien

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det er et rigtig frækt sats, Henrik. Godt set!

Jeg er iøvrigt helt enig i Costa som anfører i denne runde. Det er en no-brainer.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Hmmm i min optik er det da tåbeligt.

Så skulle du nok ha gået til Luis Poulsen, King Dong..

Jamen : hvorfor skiftede jeg lucas v : ud i sidste sek. ....... Jamen
Rookie -

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Jamen : hvorfor skiftede jeg lucas v : ud i sidste sek. ....... Jamen
Rookie -

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Jeg kunne godt komme med et: bud, Pool. Men jeg er ikke sikker: på. At du vil bryde dig om det..

Kæft, det er ringe, jeg vælger, Nacho. Hvad tænker jeg dog på

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Sikker du kan Crap.
Købte ham ik: men kostede 100.- i odds.... Argggggg.......

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

M.valentin: Der var 10744. Der købte ham

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Tak!

Det er jo kraftedeme helt SORT at man nu i flere kampe i træk har Sisto på holdet .. hvad fanden sker der? Han har ikke sat en fod rigtigt på noget tidspunkt .. han er en katastrofe ..

Vågn nu op!!!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

192# Enig han er den eneste der når han formår at have sat en mand med en lynhurtig kropsfinte stopper op og lader ham komme tilbage. Hvad fanden er så pointen med at drible? Han irriterer mig næsten lige så meget som Braithwaite hvad i hulen helvede laver han på landsholdet?

Enig RMIR. Det minder lidt om en af de situationer, hvor en træner får en fiks idé og så holder sig til den, uanset hvor elendig den er og hvor meget kritik den får..

Der er sikkert både potentiale og fremtid i Pisto, men lige nu og her, er han nødt til at ændre noget, den god Åge. Hvis ikke det allerede er for sent..

Er I klar til at se den tyske slagtermaskine i morgen?

11 gule svenske træningskegler

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Tyskland-Sverige ender 0-0, svenskerne er kolde i røven om de stiller 10 mand i forsvaret.

3kroner8.920PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerBronzebægerTop 10%
NFL Survivor picks 2018 CHAMP

3kroner.. Det ved godt du, at den IKKE gør!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Godt sproget...

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Er det kun mig der tror lidt på at svenskerne kan nå langt? De står solidt i forsvaret og kan også lave mål nu... :-)

@200(tillykke med svar nr. 200, selvom du snød lidt)

Det korte svar er: ja. Det lidt længere svar er: forhåbentligt ja.

Mvh Crap_Bag

Rimelig mærkeligt, at nummer to i hele spillet har brugt 394.000 på udskiftninger, har en egypter på holdet, selvom han har 1,6 mil i banken og har Meza på holdet, selvom startopstillingerne bliver offentliggjort en time før kampstart... Hvordan er han kommet så højt op?

....selv en blind høne kan ......

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Fedt Japan og farvel til Belgien, så mangler vi bare Uk som også skal tabe.

Føringen var for farlig

Mangler der ikke point for vundet straffe til England? Super hvis I når det inden transfer.