Forum

Både Flashscore og Livescore har assist til Italiens Spinazzola ved 2-0 målet mod Tyrkiet - Skal han ikke have assisten her?? /Jesper


Eller sin kampens spiller :)

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Ingen assist nej, det var en retur fra keeperen

Hvad med Beradi, Euro2020 har ham med assist til selvmålet.

EURO2020 har stadig et assist til Spinazzola.

Heller ikke assist på selvmål

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hej.

Vi forstår udemærket spørgsmål vedr. assist for de to scoringer i dag.

Det er dog sådan, så vi hverken giver assist ved ripost eller selvmål, som det var tale om i dag.

Venlig Hilsen
Emil - Swush.com

Hvorfor følger I ikke blot EURO's egne angivelser? Så undgår i situationer som denne.

Jeg er klar over at den kommer fra en retur fra keeperen, men troede også at HOLDET rettede sig efter Bl.a. Flashscore og Livescore?

Hvilken dataleverandør anvender Swush til EM? Det plejer at stå i reglerne men ikke denne gang.

Emil swush, hvor i jeres regler står det i ikke giver assist på et selvmål?

Jf jeres regler står dette;

Assist gives til den medspiller som har den målgivende aflevering. Assists leveres som udgangspunkt af en tredjepart. Vi forbeholder os dog ret til at korrigere i tilfælde af uomtvistelige fejltildelinger/mangler.

Berardi er officielt noteret som en assist på 1 mål. Det må i da få rettet op på.

+1 på indlæg 10.

Forklar lige hvilken dataleverandør I bruger? Jeg kan ikke finde én eneste, som ikke har en assist til Spinazzola.

Spinazzola bør da enten have assist eller som minimum skud på mål ved 2-0 målet??

Swush

Er i ikke søde at svare på, HVOR i jeres regler det står, at i IKKE giver assist på selvmål eller ripost? Desuden har i ikke nævnt, hvilken dataleverandør i bruger. Det vil jeg også meget gerne høre, da ALLE de store (flash, livescore, UEFA/Euro) har assist til hhv Berardi og Spinazzola

De officielle stats fra UEFA giver assist til Spinazzola. Hvordan swush så kan undgå at tildele ham den, er mig en gåde...?

Jeg forstår godt, at det kan give anledning til spørgsmål vedrørende assist, hvis man ikke plejer at spille managerspil herinde. Og der er selvfølgelig mange nye, når der nu er EM.

Så her får i svaret. Så kan i synes, at det er en træls måde eller ej, men det er sådan det er:

Der gives ikke assist på riposter og selvmål. Der gives ligeledes heller ikke assist, hvis bolden rettes nævneværdig af. Eksempelvis hvis Eriksen spille den indover i aften, den rammer en finner i ryggen, ændrer lidt retning, hvorefter Wind scorer. Så vil UEFA give assist til Eriksen, men her fjerner Swush assisten. En assist herinde er altså en aflevering fra en medspiller til den scorende spiller, uden at bolden rører andre på vejen.

Sådan er det i alle spil herinde uanset leverandør af data. Nu har i svaret, så er det vel ikke så afgørende, hvor den generelle data kommer fra.

  1. 16 Det er selvfølgelig fint. Men det er ikke det, som der står i reglerne.

Når det ikke står i reglerne, vil det derfor være dejligt at vide hvilken dataleverandør der anvendes, så vi fremover kan kalkulere med, at Holdet går imod samtlige livescores og EM’s egen officielle leverandør.

1. 16

Håndboldkvinder: Udtaler du dig som Swush-ansat eller som spiller? Uagtet hvad så er dit svar (udover at være ret arrogant) slet ikke fyldestgørende, for man kan da ikke henvise til "regler", der ikke fremgår af jeres egne regler! Her henviser jeg til, at i ikke giver assist på selvmål og riposter. Det lugter af, at man forfordeler sig selv og sine egne hold, og når der er SÅ mange spillere, der har betalt 79 kr/hold, så kan man simpelthen ikke agere sådan.

Og det er da SLET ikke uvæsentligt, hvem der leverer data!

Jeg er ikke ansat, jeg er spiller.

Det var bestemt ikke min mening at lyde arrogant. Jeg ville blot oplyse folk om, hvordan assist tildeles i alle andre spil herinde. Jeg siger ikke, at jeg er enig i måden, men jeg er aldrig længere rigtig i tvivl om, hvornår der tildeles assist herinde:

Kig på den officielle statistiktildeling: Og træk så fra, hvis den er blevet rettet af, hvis det er selvmål eller en ripost.

På denne måde er du næsten altid sikker på om der tildeles assist her i spillet. Håber det ku hjælpe, selvom man måske ikke er enig i metoden. Jeg synes faktisk det er fair. Der findes ikke rigtige assist på selvmål eller riposter.

Hej

Vi har nu præciseret assist-beskrivelsen i reglerne.

I virkeligheden ville vi meget gerne følge UEFA. Vores oplevelse er desværre bare at de giver assists lidt tilfældigt og uensartet - tilsyneladende alt efter hvem der lige sidder med kampen og dennes subjektive vurdering, og altså ikke efter en generelt gældende assist-definition.

Mvh. Christian

Swush: hvad er grunden til sousek ikke får assist?

En skotte sparker til bolden som sousek et par meter væk blokerer og så ryger den hen til schick der sparker den ind fra midtbanen

ESPN har også givet ham den, jf den nye udspecificerede regler:

https://www.espn.com/socc-er/commentary?gameId=56033-5

Er lidt interesseret i at høre hvorfor EM er en undtagelse i forhold til alle andre spil, hvor i bare følger jeres kilder troligt?

Assist...
Er det ikke en by i Rusland...?

Vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

@ Wonderchild111
EM er ingen undtagelse. Eksempelvis i superligaen bruger de Danske Spil. Men DS giver assist når den rettes af på vejen over til målscoreren. Det gør holdet ikke, og fjerner derved Danske Spils assist, da de ikke er enige.

@Ginga
Han får også assisten. Tolmådighed.

Holdet vil ikke ligge sig 100% op ad nogen, da man så kan risikere, at der bliver eller ikke bliver givet noget helt åbenlyst.

@Ginga
Han har fået sin assist

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Han havde først fået den hvorefter swush selv fjernede den. Så har intet med tålmodighed at gøre :) men fint han nu har fået den