Forum

Man byder ind med 2 navne man tror kommer i top 5

Man skal have mindst en af dem i top 5 for at gå videre til 13 etape

Bud til 12 etape skal være skrevet i denne tråd senest torsdag kl 13.45

Jeg skal nok finde lidt præmier i gemmerne, men jeg tør godt love en Oslo-Cruise til vinderen allerede nu

Husk man skal være med fra start af og gætte rigtigt på alle etaperne for at kunne gå videre

Tiebreak hvis alle 3 kikser
Hvad nr bliver Christophe Laporte på etapen

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Cavendish & Colbrelli

Laporte bliver nummer 6 på etapen.

Philipsen og WvA. Laporte bliver 17

Mark Cavendish
Jasper Philipsen

Laporte bliver nr. 9

Det ligner vel næsten at det bliver afgjort i dag :-)

fedt at være all-in på sprinter men om jeg er heldigvis så langt bagefter at det er lige meget nu, hvorfor giver Griepel 17 gange pengene tilbage når han en med i udbrud forstår jeg ikke helt?

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Så ser det ud til, at vi har fundet en vinder.
STORT TILLYKKE til Rico.

Vi får ikke en spurt, så det bliver afgjort på Laportes placering.

Rico siger Laporte bliver 17 og dermed kommer han højst sandsynligt nærmest (med mindre Laporte flyver op til udbruddet og bliver nr. 9 :) :) :)

Ja tillykke til Rico ;-)

Gave kortet til Oslo Cruise er dit hvis du vil have det så skriver jeg koden på din væg

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Tak for arrangementet Benned og tak for kampen til alle i andre. Lidt en fuser at det sluttede i en tiebreak og ikke et godt skud.

Gem koden til Oslocruiset til en anden gang - jeg kommer ikke til at bruge det.

Fortsat god tur. Vi krydser fingre for Vingegaard, selvom han ikke kom på holdet

Jeg var også så urimelig heldig, at blive beriget med en indvendig kahyt og dertil tilsvarende kvalme på 6.klasse. Hvis nogen skulle føle trang til at invitere fruen på en uforglemmelig oplevelse i bølgen blå, så er min kode også ganske gratis 🤗 skriv hvis interreseret ☺️

Jeg var også så urimelig heldig, at blive beriget med en indvendig kahyt og dertil tilsvarende kvalme på 6.klasse. Hvis nogen skulle føle trang til at invitere fruen på en uforglemmelig oplevelse i bølgen blå, så er min kode også ganske gratis 🤗 skriv hvis interreseret ☺️

MrGuns82, jeg overtager meget gerne Oslo-koden, hvis den stadig er i spil? Fortsat god tour! Dbh Bjarke

Det skal du være velkommen til