Forum

99kr ...

Vel egentligt ikke så længe siden det steg til 89kr?

Var det 29 eller 39 kr man gav pr hold dengang hvor præmierne var en del større end nu?

Nå, men det er vel ikke mere end prisen er steget på Chablissen på Victor?

Underligt der ikke er reelle konkurrenter!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

For en gang skyld er jeg enig med dig, RMIR :-) Du må hellere redigere lidt i opslaget.

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

For en gang skyld er jeg enig med dig, RMIR :-) Du må hellere redigere lidt i opslaget.

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Ja, hvis det er Ekstra Blads-effekten, så går Holdet.dk en mørk fremtid i møde.

Ny pris : 99 kr pr guldhold.

Præmier:
"Den samlede præmiesum...vokser kr. 10 for hvert guld+ hold der oprettes i spillet". :)

Det betaler sig...for nogen....at du opretter mange hold!

Jeg kan huske den gang det var BT der lavede managerspil, og hvor det var GRATIS at være med. Og der var alligevel præmier. Og man kunne Skifte ud på holdet såfremt man havde en trykknaps telefon 😊

Jeg kan ikke huske det var gratis at have et managerhold hos BT , Et år fik jeg avis i 3 uger vist ( eller 1 mdr ) og managerholdet var inkluderet i prisen . Jeg mener heller ikke man kunne skifte ud på tlf men man fik oplyst sin placering

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."


Selvfølgelig kunne man ikke skifte ud på managerholdet dengang man havde et hold uden udskiftninger præcis som idag i "Giro manager" der har tiden stået stille ingen reserver fx

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Forhåbentlig får Ekstrabladet tilføjet noget kapital der giver råd til at lave en app, hvor man kan få reminders om deadlines, så jeg ikke igen misser at sætte mit formel-1 hold, fordi det starter tidligere en søndag grundet sprint-formatet :'D

Lad os nu få sat prisen op til 1000 kroner per hold, så vi kan få gjort op med dem som laver 20 hold