Forum

Hej alle sammen

TDF er over og der er et par ting, der efterfølgende er faldet mig ind i forbindelse med afviklingen af managerspillet.
Er der for få ryttere, der reelt kan betale sig at investere i? Hvis man kigger på statestikken er det et meget lav antal ryttere, der faktisk ender med et plus på værdikontoen. Det virke lidt voldsomt at 80% at rytterne lander på minus for hele touren. De managers der har spillet med gratis, har i hvert fald haft et meget lille felt af få succes med. På den note, så er det også meget frustrende, at jeg har et guld hold og et gratis hold, hvor af gratis holdet faktisk blev bedst! Det er simpelthen blevet alt for dyrt at skifte ryttere ud.... og nej. Jeg ramte ikke ved side af på etaperne med mine indkøbe - det er bare svært at akkumulere værdi, hvis man tager den mindste chance eller ikke tager de oplagte favoritter... en smule kedeligt faktisk!


Rytterne var også prissat helt latterligt højt

Charlie4012.890Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
COYS !!!

Jeg synes at nogle af de sværeste etaper fx 17 etape ( hvor Gall vinder og Vingegaard bliver nr 3 og reelt vinder Touren ) kunne fastsættes på forhånd til at give en den normale vækst X 1,5 fx . Vingegaard har en lavere vækst end Pogacar der er langt fra Tour sejren og Vingegaard har den gule trøje fra 6 etape (mener jeg ) . Den samlede placering burde nok give noget mere pr runde fx 200.000 pr runde mod 125.000 nu . Castroviejo bliver nr 15 samlet og kører stabilt godt og ender med minus på 38.000 . Det er lidt misvisende synes jeg

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Det er jo meningen at man skal finde balancen mellem at skifte ud på de rigtige tidspunkter og tager chancen om at beholde en rytter. Det er jo ikke meningen man skal have nogle hele touren igennem. Der er et andet spil til. Selvfølgelig skal ryttere give minus når de bliver nummer 140 på en etape 30 min efter vinderen. At vælge de 2 dage hvor castroviejo f.eks kører i top 10 er det svære. Så kommer bonussen og man har et større rådighedsbeløb til at købe toppen af poppen. Stort like herfra swush.


Noget helt andet . Nogle der ved hvorfor alle Jumbo Visma ryttere fik en vækst på - 6000 i sidste runde . Vingegaard fx vandt jo løbet med samme forspring som han havde efter 20 runde ?

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

De kom ind 2 minutter efter vinderen på 21 etape


Jeg mener jo der blev sagt at tiden blev taget før sidste omgang . Der blev jo også sagt at nu har Vingegaard vundet Touren . Som skrevet før vandt Vingegaard Touren med 7.29 det samme som efter 20 etape . Så kunne de jo ligeså godt give sprinter-point

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Så skulle man jo også tage placeringerne før sidste omgang.

Holdet tager jo altid placeringerne fra de officielle sider og der er der ingen sprint point på målstregen på 21 etape.
Til gengæld er de to minutters tidstab til Jumbo folkene + mange andre fjernet og skulle vel være rettet her. Kan måske hænge sammen med Letour har været meget længe om at rette det.


Fra Tour de France off side :

J. PHILIPSEN
ALPECIN-DECEUNINCK 02h 56' 13''

113

J. VINGEGAARD
JUMBO-VISMA 02h 56' 13''

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Tag lige og hiv klodserne af den åndsamøbe der kommenterer TdF for piger. Så lige sporten og de sidste 12 sekunder af etapen - Han råbte og skreg den ondelyneme som om han var ved at få skåret dem af med en sløv kniv.

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

  1. 8
Ja det var egentlig det jeg prøvede at skrive.
At tidstabet er fjernet fra stillingen, men at det ikke skete søndag, som er der holdet har registreret det.

Jeg synes det er forkert af holdet dk ikke fordi det betyder noget for mig , men det kunne jo have været de beløb der fx afgjorde 1 pladsen . Alle hørte vel hvad der blev sagt på tv2 fx .

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Er TdF ikke slut?