Forum

Min slutopgørelse er helt ude i hegnet... på tourholdet..


Også jeg - havde de fem første på holdet; men ingen vækst?

Samme her - J. Meeus fik 0 point? Og Mads P. heller ingen?

Der er nogen der mener at de har taget tiden efter næstsidste runde i dag, da de var bange for regn. I den forbindelse har de annuleret alle points på etapen??

Der er nogen der mener at de har taget tiden efter næstsidste runde i dag, da de var bange for regn. I den forbindelse har de annuleret alle points på etapen??

Helt enig, der er rod i opdateringen - der mangler points til mange ryttere.

Også her. Ved ikke om det var fordi de stoppede tiden i løbet inden sidste runde på Champs elysee. Så er der ikke givet point for placering på etapen. Men ikke helt fair synes jeg

De er vel bare ikke færdige ned at give point for sidste etape endnu ?

Øh - hvad sker der med opdateringen Holdet.dk…? Etapeplaceringerne fra dagens etape skal da tælles med… Uanset om eventuelle tider fra etapen er neutraliseret!

Pallando17.230Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Dyring; Jeg skal have en Helmuth burger...

Prøv nu lige at komme med et svar på vores undren ! Det er vel det mindste i kan gøre:

"Runder" har det korrekte etaperesultat, og etapen står som afsluttet.
Tror godt man kan forvente at neutralisering af etapen, har gjort point ikke uddeles. Spillet slutter også først, jf. spilslut-regler, når resultater er opdateret og verificeret, hvilket de derfor må være, da spillet er slut.

Ruuku RxJ26.695PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
mail: magnusrenomoeller@gmail.com

Latterligt hvis ikke placeringerne giver point. Det er jo også bare tiderne som er nulstillede mens placeringer passer på tdf’s egen resultat liste

“Rytterne tildeles point i forhold til deres reelle placering på de enkelte etaper. Ryttere der ikke gennemfører en etape, får 0 point for den runde hvor de udgik”.

Der er en KÆMPE skandale hvis ikke der uddeles placeringspoint efter 21. etape! Løbet er jo ikke neutraliseret og der kåres etapevinder… Antager Meeus ser sig som etapevinder i dag!

Pallando17.230Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Dyring; Jeg skal have en Helmuth burger...

TdF har ikke selv givet point på slutstregen til sprintkonkurrencen, så kan være de selv har neutraliseret resultatet.

Ruuku RxJ26.695PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
mail: magnusrenomoeller@gmail.com

Det her er gyldent.

Tff lister jo placeringerne med meeus som vinder og videre derfra

Kæmpe skandale hvis etaperesultatet ikke tæller. Indskiftninger af sprintere ender med at give minus selvom sprintere vinder etapen…

Men hvis man ser på highscore er der en heldig person som har scoret over 100 mio???

Det bliver spændende at se udviklingen.
Reglerne i spillet peger mod at point er uddelt som Swush har fundet korrekt.
Spillet er nemlig slut, hvilket betyder at efter reglerne må resultatet og pointuddelingen være verificeret.
Etapen står også som afsluttet, med Meeus som vinder under "runder", point er bare ikke tildelt, hvorfor man må mene det er Swush intention

Ruuku RxJ26.695PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
mail: magnusrenomoeller@gmail.com

Det er ikke bare i dette spil der er problemer. Der er også problemer med Motor Manager så jeg tror mere det er holdet.dk der kager lidt i det i aften med deres opdateringer. Mon ikke spillene bliver opdateret korrekt en af de næste dage.

Specielt fordi min lynhurtige og elendige hovedregning siger mig at 1 og 2 ville bytte plads da nr. 2 har 8 ryttere i top 15 imens nr. 1 kun har 7.

Tænker de har et møde i gang med hvad de skal gøre

Og ja det giver jo en forkert vinder af købespillet bla

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Problemet ligger nok også lidt i at TdF endnu ikke har uddelt sprintpoint for etaperesultatet, hvilket de måske overhovedet ikke kommer til, dette ville også give forskruede resultater herinde.
https://racecenter.letour-.fr/en/rankings/21/ipe

Ruuku RxJ26.695PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
mail: magnusrenomoeller@gmail.com

Nå - nu har de skrevet at spillet slutter 23.50…. Fortsættelse følger

De kan da kun vælge at respektere etape placeringerne ligesom tdf gør og så køre med Sanne tider helt ligesom tdf. Alt andet er da meningsløst

nu er der opdateret

De mangler stadig sprint-point

Sprintpoint er ikke blevet uddelt for etaperesultqtet på Letour siden. Så det mangler ikke.

Ruuku RxJ26.695PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
mail: magnusrenomoeller@gmail.com