Forum

Jeg kan se at deadline for handel på holdet var 5 minutter efter etapestart? Og man derved havde muligheden for at se hvilke ryttere der kom i udbrud inden der var lukket for handel?

Man kunne derfor nå at sætte er hold med 8 mand fra udbruddet og Woods som kaptajn efter man havde set udbruddet køre?
MEGA stor fordel!?!?

Heldigvis har Holdet jo haft samme situation i Vueltaen i 2019. Derfor har de jo dannet precedens i forhold til hvordan man håndterer den slags? Jeg går derfor også ud fra, at alle handler der blev foretaget efter den officielle etapestart blir annulleret? Præcis som man gjorde dengang?

Så selvom det er en uheldig situation, så ved vi heldigvis på forhånd at Holdet annullerer handlerne og det dermed ikke er noget man kan opnå en unfair fordel ved 👏👏

Jeg undrede mig bare over at det ikke er sket endnu? Og at der ikke er meldt noget ud endnu?

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Det skal nok komme. Alt andet er konkurrence-skævvridende.

Damn trenden på Woods gik amok de sidste 5 min. Jeg var desværre ikke opmærksom på det. Øv

Krogsa22.745PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderPræmievinder
SÅ er der skipperrmix

Det er virkelig ikke smart. Nu må man da snart lære at handlen skal lukke ved den neutrale start!

@Krogsa, trenden gik 1500 op på Woods. Ville egentlig være fair nok hvis man bare nulstillede dem der købte ham efter den neutrale start, men virker også uretfærdigt.
1500 er dog alligevel en sjat.

Ruuku RxJ26.705PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
mail: magnusrenomoeller@gmail.com

Nu igen???

Er de ikke blevet klogere?

Og JA, enig med Tom - de er naturligvis nødt til at rulle handlerne tilbage til for tidspunktet for etapestart. Sgu latterligt!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Enig! Alt andet en annullering af dem der købte efter start vil være en skandale.

Jeg ville da gerne have min handel annulleret. Selvom jeg ikke udnyttet fejlen. Så har jeg et fornuftig hold til 10 etape :D

Krogsa22.745PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderPræmievinder
SÅ er der skipperrmix

Altså de har jo lavet samme fejl en gang tidligere. Så der ligger jo en klar precedens for hvordan de skal håndtere det 🤷‍♂️

Så i virkeligheden tænker jeg at det er rimeligt ligetil, og ikke noget der kan komme bag på de folk der udnyttede fejlen…

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Kommer der en eller anden respons fra Holdet???
Det kunne da være fedt med en udmelding 🤷‍♂️

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Hvordan kan mine udskiftningerne være annulleret?

Fordi holdet har valgt at straffe alle de hurtigt opfattende og dem der tilfældigt har skiftet inden for de sidste 5 minutter :)

  1. 11 det er da helt håbløst at gøre det i dag, når de ikke gjorde det i går? Fordi i dag vandt udbruddet?

Absurd at annullere alle transfers, der er lavet efter etapestarten. Særligt mhp. at mange af os har sat forskellige mulige hold optil etapen, men har ændret et par ryttere i sidste øjeblik - Det resulterer så nu i 8 sprintere. Skandaløst.

12 fuldstændig enig! Helt vanvittigt at de gør det! Personligt synes jeg de bør betale pengene tilbage for samtlige tilmeldte hold!

Et alternativ ville være at annullere samtlige handler for alle og lave en 'neutral' etape - Uanset om de annullerer handler efter etapestart eller ej vil nogen få en unfair fordel/straf.

Eller blot kunne finde ud af at sætte transferlukning til det korrekte tidspunkt, det burde ikke være særligt svært?

At det er sket før, helt håbløst… At det er sket 2 dage i træk, men man kun straffer den ene dag?

Ja det er ubegribeligt, at al handel ikke lukker allerede når rytterne starter i den neutrale zone.

Holdet i en nøddeskal!
Det er ikke fair for alle der ikke nåede at skifte i 5 min efter starten, men det er jo heller ikke fair for dem der har gjort det, og ender med et hold af 8 sprintere.

Vi kan alle være enige om at det aldrig kan blive brugerens skyld der er dette gap.

En eller anden kompensation ville være på sin plads, men det sker nok næppe.

Det er så amatøragtigt

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Håbløs håndtering og amatøragtigt at man gør det på den måde, når det omhandler et produkt, som folk køber.

Som det første, er det mig uforståeligt at man ikke sætter deadline ved den uofficielle start. Så kommer man aldrig i dette scenarie, da den bliver skudt at puntkligt før noget andet starter. Man kan ikke straffe sine kunder (der, igen, betaler for at spille med og have en god oplevelse), for ens egne fejl. Total amatøragtigt og mister al troværdighed som 'fair' spilhåndterer.

Det andet er så, at jeg gendanner mit hold EFTER etapens start for at lave en ændring. At det hold jeg har gendannet fra ikke bliver genskabt er mig en total gåde. Jeg handler jo effektivt efter etapestarten ved at gendanne mit hold, som er det de ikke vil have, at man gør. Igen, så ødelægger det totalt Holdets egen troværdighed som spiltjeneste, at man så ikke ændrer de hurtiges hold tilbage til de hold, som de faktisk havde stillet før etapens start.

Man må tage fejlen på sig, tillade at skiftene er sket efter etapens start og så ændre deres deadline, så den ikke lægger så tæt op ad etape starten. BET365, havde spilstop 13:30 i dag for før etape betting, da det var den uofficielle start. Fuldstændig grotesk håndtering.