Forum

Nogle som kan give et par fifs til hvad man skal og ikke skal når favoritværdigheden på etaperne skifter fra bjergryttere til sprintere.
Skifter man det hele, det halve eller helt lader være med at handle de næste par etaper ?
Pænt dyrt at skulle skifte, så kan ikke helt lure om det er det værd. Alle inputs er velkomne :)


Det er jo selve kernen og nerven i udskiftningsspillet - hvornår og hvor meget man skal udskifte. Det har der været masser af indlæg om her i Forum gennem årene.

Jeg kan se, at du har både Pogacar, Skjelmose og Lafay på dit hold. Dem ville jeg nok ikke skifte, da de alle 3 ligger til i klassementet og må forventes at gøre det godt når vi når Pyrenæerne og Puy de Dome, i hvert fald de 2 første.

Resten er en smagssag - tilsat en god portion held ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Nu er jeg ikke en særlig erfaren spiller, men tænker alligevel at skrive her 😅

Jeg vælger selv at skifte en del ud, ender med omkring 300.000kr i transferomkostninger. Jeg ser det som en billig pris, fordi mine forventninger bliver, at en del af rytterne har top 15/ etapesejr chancer.

Jeg kan se du har haft en rigtig solid start, held og lykke med resten af Touren 💪