Forum


Nu går Tour'en snart igang, og vi er en del, der ser frem til denne begivenhed med længsel.

Som altid hører et par af sommerens bedste spil med, og det gør jo bare underholdningen bedre.
Den glæde jeg personligt føler lige nu over at være klar, bliver dog skudt helt ned om et par dage, når i åbner popularitetslisten!

Her kommer mit spørgsmål så, som jeg håber en fra Swush er mand nok til at gå ind i en debat omkring?
Hvorfor er det, at i ser det som så stor en nødvendighed at have/åbne for "pop" listen?? Jeg mener, flere herinde synes at give udtryk for at være imod den, fremfor at synes om den?

Jeg synes det er rigtig ærgerligt for dem, der bruger tid på at researche, og er klar med et hold baseret på denne research, og så er der nogle, der bare får det hele serveret?
Der er i forvejen alle mulige optaktsprogrammer, podcasts, ekspertanalyser, (trendliste mellem runder i udskiftningsspil) og favoritsider rundtomkring, hvorfor skal denne hjælp også være der?
Det har ødelagt alt sjov i Formel 1(hvor man dog stadig kan skifte), og det tager glæden ud af at researche med henblik på at spille Manager her.
I spil med så få variabler som cykel manager og F1, synes jeg i skal skrotte det, eller i det mindste komme med en forklaring på, hvorfor den er så vigtig for jer at bevare? Synes jeg trods alt i skylder jeres trofaste kunder?

Hvis listen kommer på, og den op til start kommer til at afspejle mit hold, bliver dette desværre sidste gang, jeg smider penge efter jeres spil.

Ser frem til et svar


Jeg gør blot stilfærdigt opmærksom på, at på min favorit udenlandske spilside for både cykelløb og en række andre sportsgrene er der procenter på fra spillet starter.

Du kan altså fra start se hvor mange % der hver især har spillet på de enkelte ryttere. Dette gælder naturligvis også for sitets forskellige tour spil. Der er også spil for hver etape - og et spil for 1., 2. og 3. uge i touren, du skal stille 12-15 ryttere og forudse hvem der klarer sig bedst på etapen - eller i ugen - eller i det samlede løb naturligvis. Hvert eneste spil med procenter fra start til slut.

Modsat har feltet.dk jo en konkurrence, hvor du netop IKKE kan se procenterne før EFTER spillet er gået i gang, så du kan jo blot flytte din investering dertil. Blot er feltet.dk uendelig langsomme til at opdatere deres spil, oftest først 2-3 timer efter etapen er slut - altså endnu langsommere end holdet.dk her :-(

Så kan hver enkelt af alle os håbefulde managers jo vælge at gå med strømmen - eller modsat mod strømmen. Jo flere der har spillet på en rytter - jo mindre vil du jo naturligvis vinde.

Modsat hvis du kan finde oversete ryttere - ja så har du jo mulighed for store gevinster - og med procenter ved du altså på forhånd om du vil vinde stort - eller blot få indsatsen igen.

Det er svært for mig at se hvad problemet er med procenter???

Og god tour til alle håbefulde managers ♥

Maastricht-on-tour3.105Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Tror på de unge drenge i Giro 2024 !!!

Jeg tænker at dem der skriver her og er utilfreds er dem der bruger ekstra tid på selv at finde spillere/ryttere. Selvom der er mange af dem i forummet, tror jeg det er langt fra størstedelen af spillerne. De mindre hardcore skriver bare ikke fast herinde. Og disse spillere kender måske ikke nok ryttere/spillere til at sætte et helt hold og ville derfor påvirkes til i højere grad at droppe at sætte et hold, hvis de ikke fik den hjælp. Og det handler jo selvfølgelig om at få solgt nogle guldhold. Det er umiddelbart mit bud