Forum

Jeg går ud fra at deadline for handel udskydes? Når etapens start udskydes? Umuligt at handle når man ikke engang ved hvordan etapen ser ud endnu!!?

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Det skal du ikke regne med - til gengæld er det ens for alle.

Thomas Adamsen141.330Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Ja, men det er jo totalt lotteri!
Når man 10 min før slut på handel skal nå at vurdere hvad den nye rute betyder for etapen? Man skal vurdere hvilke ryttere der er en fordel for? Man skal kigge på taktikken i forhold til imorgen også? Osv osv…
Det kan man umuligt gøre på 10 min!! Så derfor blir det totalt lotteri! Og meget tilfældigt hvem der får ramt rigtigt 😕

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Giver ingen men at lukke handel tre timer gør etapestart. Åben dog bare igen? Kan ikke kræve meget…

Enig de burde åbne op igen. Det er en helt anden slags etape nu😴

Force majeure

Thomas Adamsen141.330Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Thomas hvad er begrundelsen for ikke bare at åbne for handel? Det koster ikke noget for nogen?

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Fordi etapen er startet officielt (ved 11-tiden) og derefter afbrudt.
Og bliver så genoptaget igen her om en times tid.

Thomas Adamsen141.330Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Hmm okay. Troede ikke den var startet - Det ændre lidt.

De har kørt 200 meters paradekørsel og så er de fragtet i bussen hen til den rigtige start…

Du svarede ikke på mit spørgsmål? Hvad er problemet/ulempen ved at genåbne handel? Det ville ikke koste nogen noget som helst…?

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Jeg forsøgte at svare dig, nemlig at den officielle start gik i den oprindelige startby, hvorefter løbet blev stoppet, og nu skal til at genstarte.

Hvad ulempen vil være ved at åbne for handel efter starten er gået må du selv vurdere. Men jeg kan da forestille mig at der nok ville komme nogle protester fra de spillere der ikke lige går ind på holdet.dk for at justere deres hold igen, fordi de kun forholder sig til den oprindeligt udmeldte deadline.

Så ved ikke at åbne for handlen, så er alle stillet ens.

Thomas Adamsen141.330Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Men den officielle start var jo en paradekørsel fordi en by har betalt penge for det?

Selve etapen startede jo først kl 15…

Ligesom der kan være protester fra de spillere der ikke lige tjekker at ruten blir ændret 15 minutter før start? Ved at åbne for tilmelding indtil den rigtige start er alle også lige stillet??

På den måde kunne folk bare forberede deres hold til den etape der rent faktisk blev kørt? Og så undgår man en helt masse tilfældighed?

Jeg synes sgu det havde været det mest fair overfor dem der bruger lang tid på at analysere etaperne og planlægge taktik flere dage frem, hvis der var givet tid efter ændringen, til at man kunne tilpasse sit hold?

Men nu er det overstået og holdet valgte (som forventet) at foretage sig ingenting 🤷‍♂️ og der kommer heller ingen informationer af nogen art? Men det er jo heller ikke nyt…

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...