Forum

GANDIN Stefano (Team Corratec - Selle Italia) tested positive for COVID-19.


Og nu Vendrame (ved ikke om det er Covid)

Måske man skulle overveje at indføre reserver i managerspillet ....

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

  1. 5

Det har du købespillet til, her kan du få alle de reserver du vil ha, hvis
du ikke har snoldet alle pengene op!

Fat nu, at du er manager for et hold på 8 ryttere fra start til slut - og
at dine ryttervalg har konsekvenser. Som i den virkelige verden, blir
du også straffet som manager, når ryttere er syge, styrter mm, og må
udgå.

Du blir nødt til at lære, - at i livet som manager møder du nogle bump
på vejen!

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Jamen Mox dog. Jeg kan se at du har været manager herinde i 11 år. I den periode har RMIR skrevet i omegnen af 11000 indlæg - de fleste med en vis kant. Mon ikke hans "...." betyder "med glimt i øjet"??

  1. 7 ... yes, og ud af de 11000 indlæg har 8724 af dem handlet om den fuldstændigt indlysende regelændring der skulle have været i managerspillene, nemlig den hvor man inden spillet startet vælger 2 reserver pr kategori som vil komme ind på ens hold i fald en rytter udgør.

Såre simpelt - helt indlysende- og alle med forstand og indsigt kan se at det er præcis det som spillet mangler.

Ged barberet ...

PS) og hvor var det dog indlysende at Ackermann ville vinde dagens etape!

Ged flejnskaldet.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name


Præmierne er så også noget dårligere i Managerspillet i forhold til "købespillet" . Ingen tvivl om det oprindelige manager spil skuffer mange når man først har købt et hold og ens ryttere falder som fluer . Det er jo næsten logik for burhøns , men når man ikke lytter til "folket" går det galt . Bare spørg Mette F og Co ( Stor Bededag )

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Jeg undrer mig over at rytterne bliver coronatestet så intensivt. Alle publikummer bliver jo heller ikke testet hver dag og kan vel lige så godt smitte. Rytterne har ikke været decideret syge og man tillader allerede at der godt må være lidt corona, nu hvor folk er vacinerede

Der er jo også ryttere der har kørt videre i årets Giro selvom de er coronapositive. Så man styrer det jo selv.

COVI Alessandro (UAE Team Emirates) will not appear at the start.

Fisk

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

ahh ok Alvidende Jacob, jeg troede de var tvunget. Så giver det mere mening. Undre mig dog så over, at fx Evenepoel ikke valgte at fortsætte, men det må jeg jo så leve med :D


Hvorfor mon Evenepoel ikke fortsatte . Gad han ikke vinde mon ?

Tænk dig nu om Malthe manden var naturligvis syg . Mener også Brian Holm fortalte om emnet

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Naturligvis var han syg - og derfor også forståeligt at han måtte forlade løbet - men dog måske belejligt da han nu kan blive et es til touren.

Bortset fra det har årets giro sgu udviklet sig til lidt af en fuser - bevares masser af gode etaper og action - samt spænding - men kan ikke lige mindes at et favorit felt til klassenentet har været SÅ tandløse som det hidtil har været tilfældet. 2 tredjedele af løbet er kørt, og endnu har ingen af de mange største favoritter gjort sig nogetsomhelst forsøg på at gøre en forskel. Fuldstændigt blottet for action - ingen tør noget - ingen satser - sker absolut intet dag efter dag.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Enig men idag skete der endelig noget i "toppen " ellers har stjernerne været Gee , Skujins , Healy , Denz mfl

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

stig markvardsen ro på. Han stoppede efter han tog en rutinetest der var positiv, ikke efter han bare havde følt sig syg. Jeg kritisserer jo ikke manden, men kan da sagtens undre mig, at når han kan vinde etaper med Covid19, at man/han lader det stoppe ham

Jeg tager det helt roligt

"- Det er et af de største tilbageslag i min korte karriere. At forlade løbet med covid-19 var en brutal slutning på, hvad der kunne have været en smuk historie, skriver han.
Den 23-årige belgier skriver videre, at han har fået grønt lys til at genoptage sin træning.
Hele Quick-Step-holdet har været hårdt plaget af sygdom under det store italienske etapeløb, og de har kun to ryttere tilbage i løbet.

Husk nu på det er elite sportsfolk . Evenepoel ville jo nok vundet med mere end 1 sek hvis han havde været rask . Det forventede stort set alle . Han er jo også omgivet af læge / læger vil jeg tro .

Men du forstår ham åbenbart endnu ikke

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."