Forum

Evenepoel tænker jeg....

Lad os lege lidt midt i Højmesse tid. Vi for en ny biskop ordineret i Roskilde i dag. Og da det kun er eliten som er velkone. Så er jeg åbenbart ikke regnet ind i den ligning.. Men fred være med det btw.

Lad os dog tippe på et podie i dagens 15 Vuelta etape.

Byder da selv gerne ind:

Roglic, (Kong V) Lopez (supermand) og krigeren Carapaz.

Adria bliver 22

Skulle det træffes at jeg ikke rammer spot on. Så skriver vi placeringen for Adria ind.

Vamos og god søndag til os alle.


Tillykke med den nye biskop! Trist at du ikke er inviteret, men personligt mener jeg, at man aldrig helt må udelukke muligheden for tiltvungen deltagelse, igennem fysisk dominans. Specielt ikke hvis man betaler kirkeskat..

Det bliver Henrik Mads som taber kasketten idag, desværre. Med et tab på 3.14 til vinderen, er han ikke længere podiekandidat.

Almeida vinder, Lopez nummer to og så bliver der en solid rejsning til Remco, som napper sidste plads på podiet.

Adria stiller ikke til start, grundet PonkeyMox (alternativt covid).

God Søndag🙂

I håb om at få stoppet de mest plattede vittigheder eller hvad nogen folk mener de har gang i :-) Vulpius
Prøver jeg at starte noget NFL op, det virker ikke rigtigt til at folk gider cykling mere i år

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg ser da frem til nogle gode etaper , hvor Roglic forhåbentlig får taget tid nok på Evenepoel ;)

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."