Forum

Så fik vi åbnet for handel til 12 etape, så mangler vi bare opdateringen af 11 etape

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja det er ikke imponerende

Come nu Holdet.dk - det kan jo ikke være rigtigt, at der skal være så mange fejl med de cykelmanagerspil!

Øv hvor er det træls det er blevet sådan. Er det praktikanten der har ansvaret for cykelspillet.

Krogsa22.720PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderPræmievinder
SÅ er der skipperrmix

Jeg synes de gør det godt! Man skal tænke på at det jo er gigantiske datamængder… Såkaldt Big Data! Swush ligger lige i sulkyen på Google, Facebook og de andre, når det kommer til den slags.

Tror de vil lave en live-opdatering direkte fra Victor her kl 0330

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Fint nok at de gearer lidt ned for service niveauet - Ingen grund til at opretholde stor ressource da 97,94% af de deltagende managers har mistet interessen for spillet i takt med at ryttere er udgået og det er blevet til et rent lottospil.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Fint nok at de gearer lidt ned for service niveauet - Ingen grund til at opretholde stor ressource da 97,94% af de deltagende managers har mistet interessen for spillet i takt med at ryttere er udgået og det er blevet til et rent lottospil.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Er det den første grand tour du følger, RMIR - det er altså helt normalt at ryttere
udgår, når man cykler 200 km hver dag i 30 graders varme, op og ned af bjergene
i 21 dage.

Hvis du ikke kan tåle at miste ryttere som real life managers gør, så spil noget
mere tivolispil, det er der rige muligheder for, RMIR - det er lidt irriterende, at
du så konsekvent prøver at ødelægge andre managers glæde ved at spille det
originale gamle hard core managerspil. Hold dig væk, hvis du ikke kan lide præmissen, at originale managerspil er SIM-spil, som simulerer virkeligheden
på godt og ondt, økonomisk som organisatorisk, og ikke indeholder muligheden
for udskiftninger.

Jeg har mistet en fjerdedel af mit hold halvvejs inde i spillet - og jeg stråler som
en lille sol. Hvis alting flasker sig, såsom rigtigt kaptajnsvalg og modstanderes
tab af tilpas mange nøgleryttere, så vinder farfar her squ hele lutten - men jeg
har så heller ikke utilfredse nordsjællænderes sortsyn på tilværelsen, - vi nordjyder
kan godt tåle et par bump på vejen :-)

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Hej,

Vi beklager den sene opdatering af dagens etape. Der var problemer med tildelingen af sprintpoint i den indlagte spurt, men det skulle gerne være fikset nu, så der kan handles:)

Mvh.
Christian F.
Swush.com

@8 Meget kan man sige om Nordjyder, men man kan også lade vær!

Fra de Københavnske saloner kan vi så samstemmende sige at der nok går en tid førend vi ligefrem stråler som en sol for hver en rytter der udgår fra ens managerhold.

Bliver du også glad når du får en hammer ned over 2 fingre - og kommer nærmest i lykkerus over at du ikke ramte 3 fingre?

Er du i øvrigt sikker på at du er RIGTIG Nordjyde ...??? Jeg kan stadig mindes en ret så glad og våd aften jeg engang havde i Jomfru Anegade - Her kom jeg i selskab med et par Nordjyder - De var regulært ved at komme op og slås fordi den ene ikke mente at den anden var rigtig Nordjyde ... (Noget med bopæl) - og det er ikke engang løwn - De er sgu ikke lige kloge deroppe.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Indrømmet - jeg føler ikke den smerte ved at miste ryttere som du gør, RMIR,
når du nærmest sammenligner det med at få smadret indtil flere fingre med
en hammer..

Har du ikke en god ven du kan snakke med, om det tab og den sorg du lider,
når du mister en elsket rytter - det skal jo helst ikke udvikle sig til noget der
kan komme til at koste det offentlige penge..

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Juan Ayuso corona det bliver bare ved det pis

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Men fortsætter umiddelbart i løbet🤔

Ja, det har man set før - men nok lidt usikkert..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

PCS skriver, at lægerne havde vurderet ham som asymptomatisk med meget
lav smitteevne - det var lægerne der gav ham lov til at fortsætte.

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Yep, men tør du tage ham på holdet?
- hvis han ikke lige er på toppen har han nu en rimelig god undskyldning for at udgå..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Har ham ikke selv, og ved ikke hvordan han reagerer på corona - nogen blir
hundesyge og andre mærker knapt nok de er smittet..

Ved det ikke, men han plejer at være en sej gut unge Ayuso.

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Ja - problemet er, hvis man køber ham, og han så smitter de 7 andre ryttere på ens hold..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

UAE og løbets læger mener kun der er en minimal risiko for, at han
smitter sine kammerater.

Twitter:
“He is asymptomatic and analysing his PCR found he had a very low risk of infectivity, similar to cases such as we saw at this years Tour de France. We have made the decision in consultation with medical representatives from the race organisation and the UCI.”

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Yes, men hvis jeg lukker ham ind i den der lille boks på holdet.dk sammen med mine 7 andre ryttere, er der så ikke en risiko alligevel? 😉

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Indrømmet, mit hjælpsomhedsgen tog over, og jeg fangede lidt for sent
den sniger Thomas Adam lavede på mig :-)

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

  1. 19😂