Forum

Her er for stille når det trods alt handler om en GT.

Så: Lad dem af os der har tid/gider lege lidt gode mennesker. Sæt et podie på en potentielt ganske interessant etape. Skulle det evt. ende ens - så har vi en breaker i hvad placering Adria for.....

Jeg starter gerne:

1. Roglic

2. Hayter

3. Higuita

Breaker - Adria: ni

PS: Præmien er enten en hygge/gåtur i Boserup Skov eller en sejlads på Roskilde Fjord.


1. Roglic
2. Higuita
3. Allan Phillip

Adria: 14

1 Alaphillippe
2 Higuita
3 Roglic

Adri nummer 27

1. Hayter
2. Roglic
3. Higuita

Adria nr. 51

Og tak for det smukke ini'tiv til lidt konkurrence sjov her ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Og i øvrigt har jeg Adria på mit hold på Zweeler, både på mit hold til etapen idag, men også på mit hold til hele 1. uge, så for mig gør det ikke noget hvis han bliver højere end nr. 51 ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Den lidt frække

1) Thomas de Gendt
2) Vendrame
3) Roglic

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

1. Higuita
2. Hayter
3. Roglic

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

På en tirsdag hvor vi alle igen er på job. Så er fem deltagere da ok hmm...

Måske I ikke har styr på mit område omk. Roskilde og mit skiv som jeg bruger tre gange om ugen i fjorden. Heldigvis er I andre sikkert også i fine områder.

Damn min Discovery er ustabil. Max. 10 min. før den staeler og jeg må opdatere. Ikke super.

Adria er næppe den store surprise i dag. Måske min anden Gugelimi (stave) kunne være det? Om end han heller næppe er en huge surprise hvis han kører top 7-12?

Molard tror jeg også kan levere. Og Kelderman ender nok som han plejer som 7 - 10. Men for dyr hmmm...

Når I nu har taget initiativ😏 nogen der kan bruge et mini Cruise til Oslo? Ikke så godt som gåturen; men alligevel.
Mvh

Det blev så vores gode herre fra middelalderbyen i Holland som tog stikket hjem.

Aske kunne som fint have vundet, hvis han havde sat et resultat på Adria. Men sådan er der jo så meget.

Det blev så vores gode herre fra middelalderbyen i Holland som tog stikket hjem.

Aske kunne som fint have vundet, hvis han havde sat et resultat på Adria. Men sådan er der jo så meget.

WOW !!!

Det er fanme altid skønt at tage et stik hjem ♥ Jeg har vist vundet meget mindre end de fleste af jer andre herinde, så æææælsker det ☺

Men at gevinsten kommer pga Adria, som vist sluttede som nr. 80 eller noget - jeg gættede på nr. 51, og var dermed tættest på - ja, det trækker jo glæden en smule nedad ☺

Jeg tager med kæmpe glæde imod en sejltur på Roskilde Fjord, ikke så langt fra min bolig i Vanløse ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥