Forum

Hvor mange ryttere skal over stregen før det tæller for holdet?

Er det mon 4 ryttere - eller flere eller færre?

Jeg er tvivl om jeg tør tage en sprinter som kaptajn fra et af de 4 favorithold: Jumbo, Ineos, Quickstep og UAE - eller om holdene mon vil satse på at smide sprinterne allerede efter 12 - 15 - 20 km?

Hvad siger eksperterne her?

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Tror på de unge drenge i Giro 2024 !!!

Hørte i en podcast at det skulle være min. 5 ryttere der skal i mål samlet ..

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Tror ikke de smider sprinterne med vilje alt for tidligt, der venter jo to sprinter etaper bagefter, så de har jo en reel change for at få den røde trøje, hvis de holder sig til idag, og kan være med helt fremme i sprintene.

Tak til # 1 RMIR og # 2 AndersDB87 ☺

Jo 5 ryttere viste sig at være det korrekte antal, det var Teunissen jeg havde på et af mine hold - og han fulgte jo fint med helt til målstregen, så tjente gode points til mig, det viste sig at være de mindre bjergryttere som Kuss og Oomen, som havde svært ved at følge med - sprinterne klarede det jo OK, som også Mads P. sagde ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Tror på de unge drenge i Giro 2024 !!!