Forum

Ligner en ommer med 3 ryttere i kat 1 ... !?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nå, nu blev spillet også taget af ... mon ikke det vender tilbage med reserver/udskiftere som alle har råbt efter i årevis.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det er nu mest dig der har råbt efter 2 GT spil hvor man kan skifte ud, RMIR.

Kan du ikke fortælle mig, hvad der er så fedt ved at lave et gammeldags originalt
managerspil, et managerspil som SIMULERER den virkelige verden, hvor man
starter med 8 ryttere og slutter med det antal der stadig kan holde sig på cyklen -
hvorfor i himlens navn vil du lave det om til at vi i stedet skal have 2 udskiftnings-
spil?!?

Jeg har rigeligt med udskiftninger i Vueltaspillet/Tourspillet-, og jeg behøver ikke
det fedeste MANAGER spil lavet om til endnu et Hjallerup Marked spil/et aktiespil
på 2 hjul, hvor der er frit valg på alle hylder - køb 2 Vueltaspils hold hvis du er så
vild med alle de udskiftninger, RMIR - men hold snitterne fra det eneste rigtige
managerspil der simulerer den virkelige verden!!

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Har ikke hørt om nogen seriøse managere med cykelforstand der ønsker reserver i tourmanager. Hvem skulle det være?

Orker ikke lige de indlysende argumenter igen blot fordi et par newcomers ikke har fulgt med.

Allerførst ... spillet med daglige udskiftninger er nærmest ligegyldigt - og burde skrottes. Det rigtige spil er det hvor man har kategoriseret rytterne begavet - og hvor man søger at stille det absolut stærkeste hold som kan klare sig bedst muligt igennem hele touren ift. til den gameplan der er lagt - og dermed inklusive at man virkelig får researchet og udvalgt dem som klare touren bedst over de 3 uger.

Det er det optimale - det er det som kræver at man får spottet de rigtige ryttere.

Der er imidlertid EN ting som gør spillet til et ren lottospil, da der er et element som man ikke kan forudsige uanset hvor kvik man måtte være - og det er at vilkårlige styrt - sygdom - corona - kan gøre det slut for yderligere fornøjelse efter måske 1-2 eller 5 etaper. Den slags opstår 4 ud af 5 grand tours ... og deltager man med et hold eller 2 så er der meget stor sandsynlighed for at man er ude af spillet fra starten - og interesse, engagement og motivation er væk.

Dette kan man såre let undgå - uden at kompromisse med fagligheden- ved at indføre en reserve pr kategori som kun kommer i spil når ens oprindeligt valgte rytter udgår med corona.

Det er hamrende simpelt- ødelægger INTET ift. den gode gameplan - til gengæld eliminerer den de frustrationer der naturligvis opstår når man er ude af spillet efter det er kommet igang.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Spot on RMIR
Havde det så været et par managers der deltog i et spil en gang i mellem kunne man måske overveje at læse hvad De fabler om:-)

MEN dit skriv burde indrammes og hænges op i swushs domicil eller i baren på café Victor
hvor De nu er mest

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Der kommer naturligvis et managerspil som reklameret eller hvad swush ?

Må indrømme at det indlæg er relativt velformuleret. Så pyt da.
Hvordan går det med heltene fra Lyngby, er de med i kampen mod de der jyder i dag?

  1. 7 Du er jo bare en provocateur - og da jeg selv godt kan den slags - når det passer mig, så er det helt ok, Smed. Og jeg ved sgu da udmærket godt at du selv er FOR at der kommer reserver i det spil - faktisk står du jo selv fadder til et forslag om hvordan det kan laves - du kan dog ikke gentage det, for det var fuldstændigt uforståeligt for folk uden den udvidede ledvogtereksamen!

Jow, tak- nu ved jeg godt at du spurgte til Lyngby da de var bagud med 3 mål - det går lidt bedre nu. Meeeen de når næppe helt op for kræfterne rækker næppe imod disse meget fysiske velvoksne negere!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Lige nu er det i hvert fald ren legestue - Lyngby er totalt overlegne - spil til er mål.

FCM er som en blød lort mellem hænderne - I bund og grund et ordinært primitivt hold som ikke byder på meget andet end en god fysik - men det er jævne drenge uden sans for teknik, som enten kommer fra foder-mester-branchen i det mørkeste Jylland - eller fra det endnu mørkere Swahili.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Tyveri ved højlys dag at FCM får point med hjem. De blev overmatchet på alle parametre - kæmpe favør til Lyngby i boldbesiddelse - chancer - angreb - alt.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

OMG, FCM min bare røv 😀

Vuelta Manager kommer.
mvh.
Michael - Swush.com

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Kunne godt have lidt fidus til G. Martin i kat. 4🤔

Ja han bliver da valgt mest af alle, håbløst ;-)

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det er en foræring 😅

Det er helt til grin ... man kunne argumentere for at han skulle være kat 1 rytter .. håbløst.

Erling lærling på spil igen ...

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nu er der jo flere forskellige ryttere der hedder G. Martin - Cofidis har en, men det har Euskatel også :-)

Er nu egentligt mest skuffet over, at man kan lægge ud med så lavt et beløb til førstepræmien (og for den sags skyld de øvrige præmiepenge pr. placering).

Det er jo timeløn som en børnearbejder, med den mængde research nogle lægger i det her - uanset om man ender som 1'er eller 25'er.

Store overvejelser om jeg gider droppe min nattesøvn de kommende ti dage, for den trods alt meget lille top-25 sandsynlighed.

Man kan jo selvfølgelig altid bruge argumentet, at det var sjovt at være med. ;o)

A propos præmier skulle man måske se at få kigget lidt på mulighederne - igen igen - checkede lige konkurrenten på feltet, og var slet ikke klar over at de var blevet så populære. De plejer at have nogle få hundrede deltagere til deres managerspil, men dæleme om ikke der deltog over 1800 i det overståede TdF. Her fik vinderen en førstepræmie som er helt på niveau med præmien i spillet her - hvor der deltog knap 10.000 (alene i managerspillet). Måske man i tillæg skulle differentiere sig fra den gameplan som er lig den på feltet - prøv med intro af reserver!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Skulle jeg fravælge et cykel managerspil… så blev det ikke feltet’s…

Hvornår får Swush tommelfingeren ud af røvhullet og opdaterer listen af ryttere?

Et godt eksempel (ud af utallige) er, at AG2R offentliggjorde holdet på deres egen hjemmeside fredag 12/8. Samme dag sætter procyclingstats.com også flueben ud for dem - ensbetydende med at holdet er bekræftet. Nu står vi så fire dage senere, og der er fortsat kun seks ryttere at vælge imellem i spillet.

Stram op.

Det er jeg sikker på de gør hurtigt, især fordi du spørger så pænt “Dårlig Røv Mike”…..

Tak, Lorte_Pose. Nu passer AG2R-mandskabet i hvert fald.