Forum

Hej Holdet. jeg er vidne til i dag at transfervinduet lukkede for tidligt.
for mit vedkommende lukkede det mindst 2 minutter for tidligt.

Hvad gør vi ved det? nu hvor jeg har investeret i Guld + pakken?


Det er nok ikke det rigtige guldkort du har købt.
Vi andre kan stadig handle, har netop købt Fuglsang til kaptajn, han går i gult i dag.

Transfervinduet lukkede rettidigt. Løbet startede til gengæld et minut eller to senere end planlagt.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Den lukkede ikke rettidigt. I går aftes stod der handlen ville lukke 12:30, på et eller andet tidspunkt herefter, er det blevet ændret til 12:15.

Det er rigtig skidt, for os som ikke har al tid i verden og gerne vil eller kun kan sætte holdet tæt på at, handlen lukker.

Så det blev til en masse minuspoint.

Det skal jeg ikke kunne sige, men det er ikke usædvanligt at tiderne for hvornår handlen lukkes ændres. Det skal jo passe sammen med hvornår løbet gives frit - og det ændrer sig en gang imellem. Alternativet ville være at man kunne handle efter at løbet er startet, og det er jo heller ikke så smart. Så et godt råd er at holde øje med hvornår handlen lukker løbende.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Starten i dag blev rykket både i tid og sted pga. en tidligere brand i kirken i startbyen Binche. Derfor skal transfervinduet selvfølgelig også rykkes tilsvarende.

Det er også okay, men så skal det varsles asap. Jeg tabte gevaldigt i denne runde grundet dette og det er der ingen af der vil eller bryder os om, uanset hvad placering, vi ligger på. Vi betaler for et produkt og køber jeg eksempelvis et par bukser og opdager fejl herpå, forventer jeg som minimum kompensation eller et nyt par. Rådet takker jeg for og netop det havde jeg, som du læse, allerede tænkt og fulgt selv.

Under regler står der

“Bemærk at de viste starttidspunkter i rundeoversigten er vejledende og kan ændres - endda med kort varsel. Sørg derfor for at have afsluttet alle handler og kaptajnskifte i god tid (vi anbefaler min. 30 minutter) før det annoncerede tidspunkt for etapestart.”

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark