Forum

Er jeg mon den eneste som frygter, at tour-spillene bliver lidt af et lotteri i år🤔 Altså med et corona-kaos lurende i kulissen.

Synes vi mangler en afstemning om emnet!

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

Stemte: Det er dig der er en kælling Crap_Bag, hold din kæft!

Jeg er splittet mellem nr. 2 og 3, som begge rammer meget godt

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Stemte: Jeg ønsker ikke at deltage i afstemningen, pga emnets manglende substans.

Det er noteret Aske..

Stemte: Det er dig der er en kælling Crap_Bag, hold din kæft!

Men point for en afstemning af Henrik-klasse

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Stemte: Jeg ønsker ikke at deltage i afstemningen, pga emnets manglende substans.

Tak! Har lagt både sjæl og hjerte i indlægget, så det er rart at få et kvalitetsstempel..

Stemte: Ja, det bliver et cirkus desværre..

Zinkstempel er også en slags stempel..👍

Vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Stemte: Jeg ønsker ikke at deltage i afstemningen, pga emnets manglende substans.

Zink er det nye sort!

Peo - Holdet.dk2.170Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.

Stemte: Jeg ønsker ikke at deltage i afstemningen, pga emnets manglende substans.

Jeg synes godt du kunne have udnyttet muligheden for at få flettet noget med popularitetsprocenter ind her, derfor stemmer jeg manglende substans

Stemte: Jeg ønsker ikke at deltage i afstemningen, pga emnets manglende substans.

Du har ret Pgraabræk, det er dårligt..

Stemte: Jeg ønsker ikke at deltage i afstemningen, pga emnets manglende substans.

Ganske udmærket afstemning, absolut - men den rammer altså ikke
Henrik007 når han er bedst :-)

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Stemte: Jeg ønsker ikke at deltage i afstemningen, pga emnets manglende substans.

Jeg når ikke Henrik007 til hofteholderne, det er jeg klar over..

Stemte: Jeg ønsker ikke at deltage i afstemningen, pga emnets manglende substans.

Jeg ønsket ikke at deltage i denne afstemning, ejheller at tilføje denne kommentar

Stemte: Jeg ønsker ikke at deltage i afstemningen, pga emnets manglende substans.

Mange tak for din stemme og din kommentar Smed! Jeg ignorerer hermed begge dele.

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere