Forum

Nogen der ved om det er rigtigt, at G. Ciccone har en søster, der hedder T. Ciccone?


Og du tænker ikke på Cicciolina?

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og pludseligt får jeg billeder på nethinden, takker 😂😂

man er dum når man spille gratis med

Men du har da et par sølvhold selv, mand

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Det er korrekt Casper!

Til dagligt arbejder hun efter sigende med polering af hårde hvidevarer og har desuden erfaring med korrekt håndtering af tekstiler..

Yes, hun hedder Pizzi Ciccone, og i sin sparsomme fritid deler skønheden
pizza ud til værdigt trængende Giro-ryttere - lækker lille steg, Pizzitøzen!

//pezcyclingnews.com/euro-trash/eurotrash-cycling-ne-ws-round-up-monday-16-05-2-022-giroditalia-hungary-mo-rbihan-trobroleon-cavendis-h-quick-step-ineos-alaphil-ippe-stuyven-lefevere-soud-al-bardet-carapaz-yates-cy-clocross-contador-vuelta/

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!
MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!