Forum

Hej,
På tweets fra La Vuelta, Cycling News osv., er Juan Molano placeret som nummer 5 i sprinten, men når man kigger på de seneste lister, står han som nummer 122 og sidst i det store felt der kørte sammen til mål?
Og han står til -39.000 point på mit hold?
Jeg ved godt at Holdets score ikke er endeligt opdateret men undrer mig over de -39.000 point, ligesom jeg undrer mig over at han pludselig er deklasseret på den officielle liste men der står intet på Twitter eller på Vueltaens hjemmeside?
Kan nogen kaste lys over mysteriet?


Hej igen. Så fandt jeg lige en nylig artikel som forklarer hans diskvalifikation: https://today.in-24.com/s-port/News/101138.html
Men det forklarer jo ikke de -39.000 point som jeg formoder er en fejl? Straffen er sidst i feltet, men ikke en point- eller tidsstraf. Selvom han bliver sidst får han samme tid som feltet...

Al den tid og research du bruger, og så kan du ikke finde ud af at han har fået fratrukket 13 point i pointkonkurrencen?

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Nej. Det havde jeg ikke læst. Ellers havde jeg nævnt det i mit indlæg. Men rak for det konstruktive feedback…

rak=tak

Hvor i reglerne fremgår det egentlig, at ryttere der bliver frataget point fx som Molano, også får minuspoint i managerspillet. Som jeg læser reglerne, er det eneste der kan give minuspoint: Sen ankomst, udgåede ryttere og transfergebyr. Intet sted i reglerne er det beskrevet, at fratrukkede point vil give minuspoint? 🤔

Hvis ret skal være ret så fremgår det af La Vueltas officielle ranking at Molano faktisk optjente -13 point på etapen. Senechal fik -50 point.
Og da det må være de point de blev tildelt (også selvom de er i minus) på etapen og det skal ganges med 3.000, er den jo nok helt i orden.
Ærgerligt, men fair nok.