Forum

Man skal have mindst en af dem i top 6 for at gå videre til 7 etape

Bud til 6 etape skal være skrevet i denne tråd senest torsdag kl 14

Der er et Oslo-Cruise til vinderen og der er også en gavekode til Ditur på 100 kr :-)

Husk man skal være med fra 4 runde af og have gættet rigtigt på alle etaperne for at kunne gå videre

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Den er kraftstejlme svær i morgen torsdag på puncheur etapen.
Man kan jo sagtens forestille sig at ikke een eneste af alle os kloge managere har blot en enkelt rytter i top 6, hvorimod det jo i dag på sprinter etapen til Albacete var særdeles meget lettere ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Jeg forsøger med:

Roglic
Fraile

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Jeg forsøger med:

Roglic
Fraile

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Roglic og Kron

Schachmann
Storer

Roglic & Eiking

Roglic og Yates

Roglic og Valverde

Lppower 18.500Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
#ForChris

Maximilian Schachmann
Roglic

Uha, den er svær i dag.

Roglic og så må det blive et skud som så bliver Storer

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Roglic

Valverde

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Roglic og Schachmann

Fuck IT glemte at skifte og afgive bud på dagens etape.
Kom så udbryder kør for helvede.

Goooooooooooooooooooooooo-oo Cort !!! ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Bevar roen Holland.

Han vinder da VM. Den har jeg spillet lidt mønt på :-)

I dag bliver de hentet.

Tour of Norway er også spændende.

Tænker Vingegaard vinder samlet. Og Charmig og Skjelmose også rammer top hmmm 5 - 8?

Sådan Cort og så fik Hollænderen jo ret Hjertesfryd :-)

Så de sidste 12 km på tv 2 det er altså en anelse belastende at hører på når der er en dansker i nærheden af noget, men pyt Cort vandt og jeg kan jo bare skrue lidt ned for lyden

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Cort fucking vandt ♥♥♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Og da sindsygt spændende med Tour of Norway, hvis Vingegaard napper den, og Charmig og Skjelmose samtidig ender i top 10 - ingen af de 3 er vel i spil til hverken EM eller VM, eller?

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Og til den gode mand Hjertensfryd i # 15 - hvis Cort virkelig vinder VM sender jeg med stor glæde gerne en stor buket blomster til dig og fruen - uanset hvor i landet du bor, men så vidt jeg husker bor du på Alle'gade på Frb? ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

  1. 20

Har i 10 år sagt en han et år vil tage den regnbuetrøje. Synes også - som med Mads P. - at den vil klæde ham. Fin allrounder og virker glimrende begavet.

Vi bor i øvrigt i Roskilde. Den anden adresse lyder nu heller ikke uinteressant.

Man kan jo naturligvis ikke være i form hele sæsonen. Og Vingegaard er det hvert fald ikke pt. Charmig i et stærkt udbrud, og Skjelmose bliver fem.

EM i Trento er et bjergløb for Nibali/Ciccone formoder jeg. Her ville de tre vel ligge ok til. Ud over Fuglsang.

Til VM bør vi nok lægge æggene i kurven til Mads P. og Asgreen, og spille Cort og SKA i præfinalen. Vi stiller i øvrigt med et aldeles overlegent hold. Måske egentlig - på papiret - det stærkeste. Så det skal vi lige huske at fortælle Evenepoel :-)

God weekend.

Til # 21

Jeg kan se på den aktuelle stilling i Tour of Norway, at Skjelmose ligger til som nr. 7 i dag - og at Vingegaard og Charmig begge er langt fra formen, som du korrekt beskriver ☺

Og da interessant hvis de 3 bjerggeder bliver udtaget til EM i Italien - og at det altså bliver andre ryttere end til VM på bakkerne i Flandern.

Er der nogen som ved hvor mange vi kan stille med til EM i linjeløb og enkeltstart? Til VM kan jeg se at vi har 8 i linjeløbet og 2 i enkeltstarten, som vel skal fordeles mellem Asgreen, Cort og SKA?

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥