Forum


Man stiller top 3 på etapen:

2 point for hver man rammer på den rigtige plads
1 point for at ramme en - men ikke på rigtige plads

Ved pointslighed skal vi bruge et tie breaker spørgsmål, og det er:

Hvad bliver Jakob Fuglsangs placering på etapen?

Den som kommer tættest på Jakobs placering vinder så dagens konkurrence.

Et svar kunne altså fx se således ud:

1. Dekker, 2. Groenewegen, 3. Viviani - Jakob Fuglsang: nr. 172

Man skal stille sit hold inden i dag tirsdag 29. juni kl. 13.45

Præmien er - som en nyskabelse - en fodtur til Baku i Azerbadjan, kun godt 3.000 km, hvor danske roligans byder på kaffe - samt naturligvis æren på de evige cykelmarker ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Jeg er blevet opfordret af mine gode ven her: Bennedbæk, til at lave en endagskonkurrence indtil han selv er klar igen i morgen til hans berømte udskillelsesløb - hvor jeg selv - og alle andre åbenbart også - floppede så gevaldigt i går mandag.

Dog gjorde rutens beskaffenhed og de mange styrt det ikke let for os managere. Som den gode og højtelskede Emil Axelgaard formulerede det i går aftes i sin analyse af gårsdagens etape 3, det er ikke den bedste som vinder - men den heldigste. Forstået på den måde, at blot man undgår styrt er der chance for at vinde :-(

Jeg ønsker alle managere held og lykke her ♥ Måske er netop dagen i dag jeres eneste chance for succes i denne tour ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

1. Merlier
2. Demare
3. Cave

Fuglsang: 37

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Jeg må korrigere mig selv:

Fodturen fra Rådhuspladsen i København til Baku's arena fyldt med roligans er såmænd kun på 3.906 km i følge Google maps, via Helsingør, Helsingborg, Bornholm, Polen, Ukraine og Georgien.

Jeg ønsker god tur til vinderen - man skal faneme gå hurtigt for at nå 1/8 finalen på lørdag ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Merlier, Demare & Cavendish (havde jeg aldrig regnet med igen at skulle skrive i TdF regi).

Fuglsang nr. 89

Glemte du ikke ordet leder vedr. Axelgaard? Så ville det være ren Kim Jong-un. Men vist også noget med at ingen i nationen når ham til sokkeholderne :-)

PS: Er alle i øvrigt slået ud i Bennedbæks konkurrence, så vi alle igen kan dyste med igen i morgen?

Yes alle er ude så der kommer en ny chance i morgen, jeg skal jo af med det Cruisegavekort jeg har vundet

Tak til Maastricht for at holde lidt liv i forum mens jeg tager en slapper ovenpå en sindsyg fodbold aften i Parken med 8 mål og så hjem og se Frankrig ryge ud bagefter :-)

Håber ikke på samme vinder som i går, syntes han var lidt for popsmart
så jeg går med

1. Demare
2. Merlier
3. Cavendish

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Fuglen bliver nr 75

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

1. Demare
2. Cavendish
3. Merlier

Fuglsang bliver 100

1.Tim Merlier
2. Mark Cavendish
3.Sonny Colbrelli

Fuglsang bliver nr. 53

1. Cavendish
2. Merlier
3. Mads P

Fuglsang bliver nr. 65

1. van Aert
2. Cavendìsh
3. Bouhanni

Pipfuglen bliver 33

Så lukker vi, 7 deltagere, så alle har en 1/7 chance for gevinst i form af en fodtur ♥

Held og lykke til alle 7 managere ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

I øvrigt siger Ritter nu i TV2, at Merlier sprinter for Philipsen i dag, så alle os med Merlier flopper måske?

Jeg er ude efter kl. 17 i dag, så ved ikke hvornår jeg lige når at kåre vinderen af fodturen, men vinderen ser jo nok selv hvem det er, indtil jeg selv får tid ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Vinder jeg så på Fuglen som tiebreaker? Så må jeg vist hellere få kridtet skoene, hvis jeg skal nå til Baku til på lørdag

Tillykke Kristian så er det bare på med klaphatten og afsted, sikker på at der nok skal være nogen der vil give dig et lift noget af vejen

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

KÆMPE TILLYKKE TIL DOBERCK ♥♥♥

Der som den eneste fandt Bouhanni - og også Cav - altså 2 ud af 3, fodturen til Bakus roligans er din Doberck - og samtidig æren på de evige cykelmarker, måske dette endda bliver din eneste sejr i dette års Tour, så nyd det BIG TIME ♥ SKÅÅÅÅL

Dagens resultat ☺

1
CAVENDISH Mark Deceuninck - Quick Step 120 100 3:20:17
2
BOUHANNI Nacer Team Arkéa Samsic 50 70 ,,
3
PHILIPSEN Jasper Alpecin-Fenix 25 50 ,,

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

MIN KÆMPE FEJL - JEG BEKLAGER

Kristian har sgu da for fucking fanden vundet, jeg sover, sorry. Doberck bliver kun nr. 2, da Kristian jo vinder på Fuglsang - og samtidig har 2 points med Cav som nr. 1. Jeg beder om at I alle bærer over med mig, jeg er en gammel mand ☺

Jeg kan jo nu se, at Kristian selv og Benned har luret det allerede for flere timer siden ♥♥♥

Nyd fodturen til Baku, og drik en skål for alle os andre elendige managere derovre, vi troede ikke nok på gode gamle Cav ☺

Jakob blev nr. 80 - og dermed var Kristian klart tættere på end Doberck, som jo også fik 2 points, som den eneste anden. Doberck får altså sølv i dag ☺

HIP HIP !!!

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥