Forum

Hej alle
Vi har hvert år en familie kamp, hvor vi alle sætter et hold, og ser hvem der klarer sig bedst, vel og mærke uden udskiftninger

Nogle råd?
Nogle ryttere til en overkommelig pris, i tænker kan gøre sig med en samlet fin vækst?

Min tanke er at finde 7 ryttere som kan køre i bjergene, da de tunge drenge giver minus her.
Og så have 1 enkelt sprinter, til at sikre en okay kaptajn bonus på de flade etaper

Alle tips/tricks og råd er kærkomne :)

God tour til alle


Måske en ryttertype som Julian Alaphilippe ville hjælpe dig i stor grad. Bl.a. på etaper som etape 1 og 2, og derfor vil holde den gule trøje i mange dage.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Jeg er enig med Valentin. jeg ville dog overveje Wout, da han virker til at være lidt mere alsidig. Og så er nok også en god ide, at fordele bjergrytterne mellem klassementryttere og udbrydere, eftersom der næppe bliver kørt om den gule på alle bjergetaper samt at udbrud kan komme i spil på nogle af mellemetaperne.

Fik du taget Alaphilippe som du blev anbefalet ;-)

Bennedbæk226.230Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg synes, at du skal forsøge at undgå Allanfillip. Kan ikke se ham retfærdiggøre sin høje prissætning/lave nogen pointgivende resultatet overhovedet.

NB. Disse tanker er baseret på min blærefornemmelse INDEN tour-start og der skal altså tages forbehold for evt modsigende udvikling af mit udsagn, ifb med den afviklede etape!