Forum

Hvornår kan vi forvente Giro manager??


28/4

jeg fik af vide det var 26/4

Så har du spurgt den forkerte :)

er grunden til at det først er 28/4 det kommer på holdet er at Amstel gold race og Lieesse lige skal slutte først ?

4bæholttrøkfegl

Nej

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Jeg vil give Henrik delvis ret.

Det var oprindelig meningen, at det italienske løb skulle starte 26/4, men
det blev flyttet til den 28/4 pga rytterprotester, som sædvanlig - rytterne
mente ikke at de kunne nå at cykle fra Liæs til Giro på 1 dag, så nu har de
fået 3 dage til cykelturen, - så kan de også nå en hotter og en brunsviger
undervejs!

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Henrik har altid ret. Vinen8 er ikke det doligste eksempel.

  1. 7 "Han har rat. Bennedbæk har rat" Eller var det Kevin Stur Ellegad ? :-) Det var tider

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Kom så Girospil ! :D

Er dette året, hvor der også kommer et rødt kryds ved ryttere med skavanker bare for at gøre forvirringen total? :)

Bernal - Back injury
Remco - Unknown
Nibali - Age

Og så måske lige en ekstra service til alle med guldhold. 'Skin abrasion' tildeles til alle ryttere efter etapen med småskræmmer efter småstyrt.