Forum

Jeg kunne godt tænke mig, at Holdet ensrettede rytternes navne.

Jeg synes, det er lidt forvirrende og uskønt, at mange af de spanske/spansktalende ryttere fremstår med deres dobbelte efternavne.

Richard Carapaz bør efter min mening hedde "Richard Carapaz" og ikke "Richard Antonio Carapaz Montenegro" ... Valverde hedder jo heller ikke "Alejandro Valverde Belmonte" på Holdet, og Christopher Clive Froome hedder heldigvis bare "Chris Froome".

Så ud med "Enric Mas Nicolau" og ind med "Enric Mas", ud med "Ivan Ramiro Sosa Cuervo" og ind med "Ivan Sosa", ud med "Alex Aranburu Deba", "Ion Izagirre Insausti", "Cristian Rodriguez Martin", "Jon Aberasturi Izaga", "Jesus Herrada Lopez", "Carlos Barbero Cuesta", etc. etc. etc.


Godt forslag, det støtter jeg!

Jeg så en golf-transmission hvor kommentatoren valgte den humoristiske tilgang til problemet. Spilleren på tee-stedet hed Gonzalo Fernandez Castaño, og speakeren annoncerede ham tørt som den spanske 3-bold..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Og "Magnus Cort Nielsen"? Nu troller I jo bare, Holdet.

Hørt!

Cadeau til Holdet, der enten har lyttet til det her eller bare har ændret det, fordi de gerne ville ændre det. Megafedt!