Forum

Der er efterhånden nok ikke mange som tror på Giroen bliver kørt til ende, nu hvor Corona-boblen er bristet og COVID-19 breder sig i cykelløbet hurtigere end herpes til en ungdomsfest.

Swush skriver i "Regler og forbehold":
"Hvis første runde af managerspillet er påbegyndt, så er spillet i gang, og indskud refunderes derfor ikke, selv om resten af sportsbegivenheden skulle blive annulleret eller suspenderet.
Skulle den sportsbegivenhed, som et påbegyndt managerspil baserer sig på blive annulleret eller suspenderet, så er det alene Swush.com som afgør, hvordan managerspillet afvikles"

Så det ser ud til at spillene snart er afgjort og dem som ligger i toppen på nuværende tidspunkt kan begynde at glæde sig.

I Girospillet ser jeg det som en fin nok regel, da det er med løbende udskiftning, hvor managers øverst på highscoren også er dem som har gjort det bedst indtil videre. Jeg har dog svært ved at se den regel retfærdiggjort i Giromanager, hvor man sætter holdet baseret på, hvem man mener kan score flest point baseret på hele Giroen, og derved alle etaper. Etaperne er ikke homogent fordelt, med en overvægt af bjerge til sidst i Giroen. Så folk der har valgt sprinterne/puncheur-typer vil have en klar fordel af at løbet aflyses før tid.

Hvis det vitterligt er reglerne for "manager"-spillene, så holder jeg i hvert fald nalderne væk fra Vuelta-manager og kommende "manager" spil, indtil der er kommet styr på COVID-19 pandemien.

Er reglerne fair som Swush har opstillet dem? Og de overveje slet ikke at have et Vuelta-manager spil?

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

Stemte: Det er helt fair, de skal også kunne lave en forretning under coronaen.

Sådan er vilkårene jo. Ryttere kan styrte, blive syge osv. Det er der intet nyt i, det er bare lidt mere voldsomt denne gang.

Stemte: Det er helt fair, de skal også kunne lave en forretning under coronaen, men bør overveje at droppe Vueltamanager.

Har lavet en fejl i option 3. Der skulle stå: "Det er fair at pengene for Giro-spillet ikke refunderes, men de bør refunderes for Giromanager"

Stemte: Det er helt fair, de skal også kunne lave en forretning under coronaen.

Ved ikke, om nogle har gjort det, men man kunne jo i disse tider netop spekulere i en mulig aflysning og derfor satse på at score mange point tidligt. Hvis man annullerer og tilbagebetaler, så ville man straffe dem.
Retfærdighed er en svær størrelse.
.... og spil aldrig for større beløb end man kan tåle (eller har lyst til) at tabe.

Stemte: Det er helt fair, de skal også kunne lave en forretning under coronaen.

Selvfølgelig skal pengene ikke refunderes. Hvordan skulle de kunne gøre det? Det er trods alt en forretning der skal køre rundt.
Jeg tvivler også på Giroen bliver aflyst.

Når det så er sagt, så holder jeg mig desværre væk fra Vueltamanager i denne omgang PGA. Det simpelthen bliver for tilfældigt.

Stemte: Det er helt fair, de skal også kunne lave en forretning under coronaen.

Thats life

Stemte: Det er helt fair, de skal også kunne lave en forretning under coronaen.

Det skriger såmænd bare til himmels at Mangerspillet skal korrigeres og sådan at man får indskiftet en forudvalgt reserve når en rytter udgår. Som det er helt åbenbart nu er spillet totalt værdiløst for 98% af kunderne til spillet, og de 2% som ikke er synderligt berørt af frafaldet har jo blot været lotto-kupon heldige. Manager spillet kan sagtens have sin berettigelse med reserver, og stadig være et helt anderledes spil end det med daglige udskiftninger.

RMIR63.420PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Stemte: Det er helt fair, de skal også kunne lave en forretning under coronaen.

Tænker at vinderen ag Giro manager vil være en person, som ikke har nogen af de allerede udgåede ryttere på sit hold.

Jeg har lige checket top 20 i spillet - og alle 20 spillere havde en eller flere ryttere på holdet som er udgået - men sådan vil det jo formentlig ikke fortsætte. De spillere som har fået sat et heldigt hold hvor ingen til nu er udgået vil jeg jo tendentielt score flere points end os andre - med mindre giroen helt stopper inden for de næste få dage.

Vinderen af giro manager i år vil vinde på held - ikke på forstand.

Selv er jeg pisse irriteret, G. Thomas, Foss, Haig og Kruijswijk er alle udgået på mit hold, og jeg har kun Almeida, Keldermann, Ganna og Gaviria tilbage - og sidstnævnte har stort set ingen points tjent til nu - men jeg ham som kaptajn i morgen ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Tror på de unge drenge i Giro 2024 !!!

Stemte: Det er helt fair, de skal også kunne lave en forretning under coronaen.

En del af spillet...

det koster bønder at spille skak

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere