Forum

I går havde jeg Gaviria som kaptajn på mit manager hold. Han floppede som bekendt og jeg tjente kun skide 2 points på ham som kaptajn. Hvor jeg ellers havde tjent flere hundrede points på min kaptajn de forudgående dage, og lå til i spillet.

I morges kl. 11.30 skulle jeg så skifte kaptajn til Almeida, blot for at opdage, at jeg var for sent på den fordi den fucking etape på fucking 225 km allerede var startet, hvilket betød at jeg altså stadig i dag har haft Gaviria som kaptajn - og kan se frem til igen kun at tjene sølle 2 points igen på ham. Almeida blev som bekendt en overraskende nr. 3 i dag!

Til gengæld har jeg også Ganna på mit hold - ikke for bjerg etaper som i dag, men kun for de 3 enkeltstarter, men sateme om han ikke vandt i dag. Jeg gætter på, at kun ganske få - om nogen overhovedet - havde Ganna som kaptajn i dag, endnu et ungt talent, som bryder igennem i år - allerede verdensmester og dobbelt Giro etape vinder - kun ganske få ryttere opnår det i en hel karriere, og Ganna er vist kun 23 år, hvad kan han mon ikke nå? ♥

Synd at Ganna tabte tid forleden på nytteløst at hjælpe stakkels G. Thomas i mål, blot for at Thomas så udgår dagen efter :-(

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Tror på de unge drenge i Giro 2024 !!!

Jo Gaviria blev nr. 145 i dag - hvor han dog i går kun blev 144 ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Tror på de unge drenge i Giro 2024 !!!

Altid surt at ramme forkert med kaptajn valg, og ikke at nå at sætte kaptajnen.

Hvis ikke Ganna havde tabt tid og Thomas var udgået den anden dag. Havde Ganna aldrig fået lov til at gå i udbrud i dag. Men havde derimod nok fort feltet det meste af dagen i stedet for.

Så jeg tror ikke du behøver at have meget medlidenhed i forhold til hans tidstab.

Til # 2 Brini, tak, du har naturligvis en pointe med at kun fordi Thomas udgik forleden fik Ganna lov til at gå i udbrud i dag - touche' - det havde jeg da ikke lige tænkt på ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Tror på de unge drenge i Giro 2024 !!!

Måske du kunne starte en særlig konkurrence for hold der havde Gaviria som kaptajn på 4. og 5. etape :)

Til # 4 Pepsi ha ha ♥♥♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Tror på de unge drenge i Giro 2024 !!!

Faktisk havde jeg 6 mand i top 23 i dag, trods alt ikke så ringe ☺

Min 7. rytter er naturlig min elskede kaptajn Gaviria, som forhåbentligt snart vil tjene nogle points til mig ☺

Min 8. mand er G. Thomas, ham tjener jeg jo nok ikke mange flere points på ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Tror på de unge drenge i Giro 2024 !!!