Forum

Hvis nu der sidder en KVIK og engageret MANAGER (BENNED), som har mod på at gå IMOD den kendsgerning at Giro Managerspillet blev ødelagt på det tidspunkt da Geraint Thomas blev kastet i asfalten, så er der mulighed for at få NYT LIV til spillet!

Man kunne feks oprette en liga/pulje for hold som HAR Geraint Thomas på holdet (dem er der 2000 af) - det kunne passende koste 50 kr at tilslutte sig puljen, og da lave en præmie struktur hvor der var penge til feks top 3 - eller 10 - afhængig af hvormange hold der deltog.

Tjae ... Jeg skulle nok stille med et par hold! - For at give folk chance for at deltage skulle der nok være spilstart fra på torsdag eller fredag! Andre der ville være med i sådan en dyst?

RMIR63.420PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg kunne godt være fristet, men det kræver at en del melder sig til.

Jeg er helt klart også frisk 👍🏻

Ja, gerne - smukt ini'tiv og RESPEKT !!!

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Tror på de unge drenge i Giro 2024 !!!

Desværre RMIR det magter jeg ikke i øjeblikket, alt for meget at lave på jobbet og det med de pludselige miniligaer i stedet for grupper har taget en stor det af lysten ud herfra.

John A har faktisk lidt ret når han er inde på at de bruge alt for meget tid på gøjl og gejl i stedet for at optimere spil og præmier

Bennedbæk226.335Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Forståeligt nok, Bennet, og der er jo uanset næppe nok til at lave noget med en del deltagere... eller vi magter ikke at invitere folk. Jamen jeg tror på at de kommer til at lave det om, fordi det er så indlysende rigtigt.

Kan så til gengæld overhovedet ikke genkende at der skulle være sammenhæng til JAs evighedsklager, for de hænger vel kun sammen med et eller andet bavl om design og farver fra man lavede en system update for en del år siden - altså uden synderlig substans. Men fred være med det.

RMIR63.420PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Men jeg har garanteret en præmie til bedst placeret hold UDEN Thomas....

En Oslo Cruise :-)

Bennedbæk226.335Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Fedt ... den napper jeg!

RMIR63.420PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Er der ikke noget med, at det kræver en tilladelse at udbyde væddemål/puljespil?

Jo, det er korrekt.

Hvis man tænker på at udbyde væddemål/puljevæddemål kan man ansøge om tilladelse her:

https://www.spillemyndigh-eden.dk/vaeddemaal#registr-ering-og-betaling-af-gevin-stafgift

Thomas Adamsen141.330Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Info dermed givet videre 👍🏻