Forum

Lortespil ... All in på Thomas og færdig pga styrt.

Kunne man snart bede om at få indført reservemulighed ved styrt. ???????

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Knap 90% af deltagerne er færdige i spillet ... pga styrt inden det er startet.

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Knap 90% af deltagerne er færdige i spillet ... pga styrt inden det er startet.

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jo, 85% havde G. Thomas og 43% havde S. Yates i manager spillet, begge 2 kommer næppe til at tjene så mange points videre i spillet som forudset, selv om de selvfølgelig godt kan tjene lidt points stadigvæk, men næppe points for at ligge i toppen af GC.

Man kan endda frygte, Thomas forlader løbet, han så ikke godt ud i dag.

Vi må forvente, at vinderen af Giro Manager denne gang er en, der hverken har Thomas eller Yates - men til gengæld Almeida ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Tror ikke på at Thomas stiller til start/bliver ret længe. Næppe heller Yates.

I spillet skulle der (for mange, mange år siden) blot have været en "reserve-mulighed" pr. kategori, og sådan at man fik en ny rytter ind i spillet fra den dag en rytter udgår pga. styrt. Ingen kan med rimelighed forudsige at Thomas bliver smidt i asfalten pga en vildfaren vandflaske.

Nu har vi i størrelsesorden 85% managers som får ødelagt spillet fuldstændigt, inden det endnu er i gang. En reserve-mulighed er ikke skidt for noget overhovedet, og det må være såre enkelt at sætte op. Det er blevet foreslået i 15 år .... og der findes ikke et eneste validt argument imod! - At ikke sætte muligheden op skaber udelukkende sure kunder ...

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Til # 4 RMIR

Jeg er 917% enig med dig ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Selvfølgelig skal der ikke være reserver i manager spillet...

@6 har du et par - eller bare et - argument for at der ikke skal laves en update der gør at alle fremover vælger 1 reserve rytter pr. kategori, og hvor denne reserve rytter indtræder i spillet dagen efter at en rytter er udgået?

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Du kan lige så godt give op RMIR vi har prøver flere gange, det er en dødssejler.
Vi er enige og mange med os men det er ikke muligt at banke ind i hovederne på alle og selv ikke swush som jo syntes det er fedt folk er nød til at lave 20 hold for at gardere sig

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Måske, men sålænge man har en indlysende god sag, så bliver man jo ved, så jeg har lige skrevet til dem igen, igen ... og jeg har stadig et fromt håb om at der findes fornuftsvæsener som kan se det indlysende i forslaget. Jeg forventer at de introducerer et system med reserver til vueltaen!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

<Slettet>

<Slettet bruger>

Holdene er jo 95 % identiske allerede nu.. Hvis der kommer en reserve i spil så vil holdene være 100 % identiske.

Alle, som i alle hold overhovedet, ville vælge G. Thomas hvis der var mulighed for en reserve. Det ville simpelthen ødelægge alt. Det ville ikke være en eneste god grund til at fravælge ham hvis der var reserver i spillet...

Holdene er jo allerede alt for ens i forvejen. Nej flere ryttere på holdene er vejen frem.. 8 kategorier med 2 mand i hver. Så vil alle hold nok miste 1, 2 eller 3 mand i løbet af sådan et spil, men det er jo bare vilkårene. Måske man kunne få en enkelt udskiftning på hver hviledag, så man kan skifte en udgået rytter ud, eller skifte en som har været elendig..

Men her snakker vi nok om et helt nyt spil, for tvivler stærkt på at swush vil ændre designet på managerspillet, nu når det stort set ikke er ændret ved siden start-90´erne..

Og desuden er han vel ikke taget hjem endnu, så snak som reserver er lidt ligegyldig på nuværende tidspunkt...

@10 Bortset fra at du ikke forstår hvorfor jeg vil ofre 300kr på spillet ser jeg ingen argumenter for / imod udskiftninger -:i hvert fald ikke nogen som der er tænkt over. Spillet med daglige udskiftninger er et helt andet spil.

@11 Jeg køber argumentet om at hold vil blive mere ens, men en udskiftningsmulighed med forudvalgt reserve kan godt laves så det fortsat giver den som har valgt "rigtigt" fra start en fordel. Jeg synes ikke man skal lave ting om mht udskiftning på hviledag blot pga man er blevet klogere mht form, jeg går udelukkende efter at få elimineret den tilfældighed der er i at ryttere udgår pga styrt, og som i tilfældet her hvor 2000 hold er ligegyldige i konkurrencen, og hvor stort set alle er pissed over spillet.

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

<Slettet>

<Slettet bruger>

Må da håbe de lytter lidt til ham, trods alt betaler han jo en formue for sine hold hver gang

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Naturligvis lytter en spiludbyder da til sine kernekunder. Alt andet ville jo da være højst besynderligt.

At de så ikke ønsker at lave konceptet om nødvendigvis. Det er noget ganske andet.

Iøvrigt handler god kommunikation jo også, om den måde (negativ) kritik leveres på. Og se her..... kan der være en hurdle!

<Slettet>

<Slettet bruger>

Ja så er det jo så ikke dit problem

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

<Slettet>

<Slettet bruger>

Selvfølgelig skal der ikke udskiftninger, i et managerspil uden udskiftninger.

Og det kommer vel at mærke, fra mig, der har Thomas på 90% af mine hold.

hvis løbet bliver kørt færdig er det endnu værre,James er udgået,corona,spændende,n-æsten halvdelene af holdene havde ham.
god bedring til James.

James? - er det ham fra brødrene Price?

James Thomas fra Cape Town - Sikke en legende. Har ikke tal på hvor mange falske Gucci ure jeg har købt af den mand 😍

Lppower 18.500Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
#ForChris

Lor.. spil, det ligger nu i ruiner, efter div covid positive tester mandag.

Den der ender med at vinde Giro-Manager, må muligvis være den heldigste vinder af et managerspil før, idet favoritterne til at score mange point ryger ud en efter en pga. Styrt og Corona

Ja - jeg har som regel altid et hold i manager men tager det ikke så alvorligt da jeg ved hvor tilfældigt det er. Denne gang så det dog helt godt ud med fuldt hold so far, men holder nok ikke til at miste Haig, "Bling" og Kruijswijk samme dag :)

Sikkert videre i Cuppen, men med nu 4 ryttere tilbage holder jeg ikke længe