Forum

Det er en tilbagebetalingsprocent på under 10%.

Afstemning: Skal der mere af deltagergebyret i præmiepuljen eller er det fair at administrationsomkostninger og profit holder tilbagebetaling/præmier nede på under 10%?

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

Stemte: Svar 1 - der skal større andel af deltagergebyr i præmiepuljen

Præmierne kan aldrig blive store nok!

Men i dette regnestykke skal du vel så lige huske at der er 15.000 i puljen fra start af

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Stemte: Svar 1 - der skal større andel af deltagergebyr i præmiepuljen

10 % er for lidt

3kroner8.930PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerBronzebægerTop 10%
NFL Survivor picks 2018 CHAMP

Stemte: Svar 1 - der skal større andel af deltagergebyr i præmiepuljen

Bennedbæk - ja ok! 8 kr ud af 79 kr er lige over 10%. Hvis vi anslår at der er 20000 deltagende guldpuljehold så tjener Swush 1.580.000 ind for 79 kr pr hold. Heraf ryger der 160.000 kr i præmiepuljen plus de 15.000, som hermed udgør yderligere 9% til præmiepuljen! Det bringer den samlede pulje op på 175000 kr og dermed lige over 11%

Stemte: Svar 1 - der skal større andel af deltagergebyr i præmiepuljen

2.000 hold i giromanager er nok tættere på.. Det giver en omsætning på kr. 158.000 til Swush. Der vil således være 8 x 2.000 + 15.000 = kr. 31.000 i præmiepuljen.

Det giver en tilbagebetalingsprocent på næsten 20 %.

Det er selvfølgelig alt for lidt. Og procenten falder yderligere jo flere hold der er med.

I touren lå den på ca 22 %. Grundet en højere startpræmie.

Men med nærmest monopol på markedet kan de jo sætte præmierne som de vil.

Stemte: Svar 1 - der skal større andel af deltagergebyr i præmiepuljen

Ja vi kommer jo maks på 2000 guldhold, i øjeblikket er vi på 938 hold :-)

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Stemte: Svar 1 - der skal større andel af deltagergebyr i præmiepuljen

Det er jo den evige debat, og jeg har faktisk holdt mig i skindet længe, fordi at mit 'brok' alligevel ikke ændrer noget.

Men...

Managerspil med mellem 10% og 25% tilbagebetaling er jo absurd lavt.
Managerspillene er jo et supplement til sportsgrenen, som (for mange) lige giver lidt ekstra, når man sidder og ser cykelløb, fodbold eller damehåndbold ;)

Derfor er jeg også med på, at man betaler for 'oplevelsen' og ikke kun kan se det som 1:1 betting, som hvis man oddser på en kamps udfyld eller Giroens endelige vinder.
Men selv med det in mente, så er det stadig absurd lave tilbagetalingsprocenter. Jeg kan slet ikke forstå, at man med god samvittighed kommer under 33% i tilbagebetaling - det vil være det absolutte minimum i min verden. 2/3 i administrationsomkostning-er og brugeroplevelse og 1/3 i præmie.

Det er det første og afgørende punkt. Det burde man altså skrue op for. Så ved jeg godt, at der er mange turneringer og spil, hvor der ikke er så mange deltagere, men det er da klart, hvis folk føler at de bare får stjålet deres penge. Der er jo heller ikke nogle der ligger en plovmand på at Barcelona vinder i aften, hvis den giver odds 1,05 igen... Helt ærligt Swush.

Det andet som jeg igen må påpege er de der sponsorpræmier. Jeg kunne godt tænke mig lidt gennemsigtighed omkring den der Oslobåd for jeg nægter at tro på, at Swush betaler så meget som 1 øre for de der gavekort. DFDS har da skudt papegøjen - de ved da godt, at de ikke får mange gæster (især nu under Corona), så de langer dem gladeligt gratis ud, så folk kan købe øl til 100,- stykker om bord i hverdagene og uden for sæson. At Swush annoncerer disse præmier som 'PRÆMIER FOR OVER 1 MILLION' er jo absurd (ja det er absurd).

Jeg ville hellere vinde et gavekort til Netto på 20 kroner eller få tilsendt en glemt men ubrugt flaskebon på 12,5 selvom maskinen spytter dem ud i blandende mønter.

Oddset gavekort til 50,- ? Hmm. lidt gennemsigtighed her kunne også være rart. Nu er jeg ikke 100% sikker, så derfor skal dette læses som et spørgsmål, men ejer Danske Spil ikke hele eller dele af Swush?
Og der er jo netop ingen konkurrenter, fordi sådanne spil her betragtes som betting, hvor man skal være over 18, og hvor at virksomhederne skal have denne her spillelicens, som er ret svær at få.

Og så er der POP%, podcast om guldkorn i et væk. Alts sammen for at gøre det hele mere jævnbyrdigt og få så meget kvantitet (penge i kassen) frem for kvalitet i de udbudte produkter.

Og så lige til sidst. Hvem sætter rytterpriserne i cykelspillene? For på et tidspunkt blev det vidst meldt ud, at den der satte/ hjalp med at sætte disse på samme tid spillede med i præmiepuljen?

Det var mit input. Større præmier mæ'dæ'våns'

Stemte: Svar 2 - nej - det li meget

Jeg synes ikke det giver mening at tale om tilbagebetalingsprocenter ifht. spillene på holdet - det er jo ikke en spillemaskine det her. Og jeg synes også det er utidigt at begynde at blande sig i hvad spiludbyderen bruger deltagergebyret til. Det må de da selv styre som de vil.

Til gengæld kunne jeg godt tænke mig større ensartethed i hvad der udloddes af præmier i de forskellige spil. F.eks blev der kun givet præmier til top 25 i Tour spillet, mens der blev givet præmier til top 100 i Tour manager. Det er der ikke megen logik i.

Det ville også være rart hvis der var konsekvens i præmierne til cup-spillene.
I Cuppen til Girospillet gives der f.eks præmier til de første 4, mens der i Cuppen til Giro manager kun gives til de første 2, og i andre spil gives kun til vinderen.

Thomas Adamsen141.330Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Stemte: Svar 1 - der skal større andel af deltagergebyr i præmiepuljen

flere penge

Allan Hansen46.820PræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderBronzebægerTop 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinder
MAND 57 År

Stemte: Svar 1 - der skal større andel af deltagergebyr i præmiepuljen

Hvis vi ikke bliver mere end 2000 guldhold så vægter de 15000 ca 10 pct ekstra i præmiepuljen så vi lander på små 20 pct. Det er stadig alt for lidt og grunden til at man bliver nødt til at arrangere andre puljer. Det skyldes at der ingen konkurrence er. Vi skal med andre ord selv skabe en konkurrent. Og disse dfds præmier og lignende er som du skriver at tage røven på folk og det bruges som led i falsk markedsføring og bondefangeri .

Stemte: Svar 1 - der skal større andel af deltagergebyr i præmiepuljen

Synes det er for lidt. I har, synes jeg, en super god platform med manager spil. I ville kunne trække flere til med højere præmier. Jeg kender mange der ikke gider at lave hold pga af tilbagebetalingen. Jeg ville selv have meget større tilbøjelighed til at købe hold nummer 5,6,7 eller 8. Hvis jeg følte jeg fik noget retur.
Desværre.

Stemte: Svar 1 - der skal større andel af deltagergebyr i præmiepuljen

Nu syns jeg ikke vi skal brokke os mere...

Der er præmier for kr. 1.000.000 i CL spillet...

Ved ikke om man skal grine eller græde...

Stemte: Svar 1 - der skal større andel af deltagergebyr i præmiepuljen

Og en smart lille pin/knappenål til jakkesættet! VIGTIGT!

Stemte: Svar 2 - nej - det li meget

Jeg ser det som underholdning så synes egentlig bare præmierne er en bonus.

Stadig væk en bedre tilbagebetalingsprocent end man får for at gå i biografen.

Stemte: Svar 1 - der skal større andel af deltagergebyr i præmiepuljen

Rall det er simpelthen spot on! Jeg er 100% enig i dit indlæg, og har selv plæderet for præcis det samme flere gange tidligere!

Samtidig vil jeg dog også gentage mig selv og sige, at Swush er røv, totalt ligeglade med hvad vi mener om deres spil og deres tilbagebetaling! Vi kan brokke os herfra og til dommedag!

De har flere gange vist, at de skider højt og flot på deres stamkunder!

De taler kun 1 sprog, og det er penge på bundlinien! Det betyder også, at så længe vi køber deres produkt, så er de skide ligeglade med hvor utilfredse vi er med præmierne!

Det eneste der vil have nogen effekt, er hvis vi stopper med at betale til deres produkt! Desværre er produktet så godt, at vi jo allesammen fortsætter med at spytte "gladeligt" i kassen på trods af vores utilfredshed...

Og lige præcis derfor har det absolut ingen effekt at vi endnu engang råber op om de latterligt lave præmier! Og de fuldstændigt utålelige Oslo billetter!!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Stemte: Svar 1 - der skal større andel af deltagergebyr i præmiepuljen

1.000.000 i præmier til CL?

Da også på tide, nice nok, så kan man få betalt huset ud....!

Stemte: Svar 1 - der skal større andel af deltagergebyr i præmiepuljen

Det er for dårligt

Stemte: Svar 2 - nej - det li meget

<Slettet>

<Slettet bruger>

Stemte: Svar 1 - der skal større andel af deltagergebyr i præmiepuljen

Ved du godt hvorfor det er faldet?

det er fordi de tjener kassen på EM og VM spil hvert andet år

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark
Du skal afgive din stemme før du kan kommentere