Forum

Kunne man forestille sig at I (Swush) ville prøve at lade procenterne være skjult i vueltamanager indtil løbet går i gang...

Og i vueltaspillet kan man jo prøve at lade procent og trend være skjult indtil næste etape går i gang..

Jeg ved at I er så glade for procenter da det giver mulighed for at managers som ikke ved noget omkring cykling kan være med, men i dette herrens år 2020 hvor alt er vend på hovedet, vil I så ikke være så venlige at undlade procenterne i vueltaspillene.. Hvis det går ud over jeres produkt kan I jo bare ændre det tilbage til giro 2021.

Jeg tør næsten godt garantere at 90 % af brugeren gerne vil have procenterne væk og at I ikke mister oprettede hold af dem grund. Nok tværtimod.

I 2019 var der 6.440 hold i vueltaspillet (omkring 2.000 guldhold)
Og der var 1.748 hold i vueltamanager.

Undlad procenterne og se om det ikke giver flere oprettede hold.. Jeg tror det.

Jeg har tilføjet en afstemning så vi kan se hvor mange der vil have procenterne fjernet og hvor mange der vil beholde dem.

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

Stemte: Jeg vil have procenterne fjernet.

Jeg er fan

Laver 4 og 2 hold i Giro og lover at lave et ekstra hold i begge Vuelta spil hvis det skulle ske

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Stemte: Jeg vil have procenterne fjernet.

Fjern - jo tak.

Stemte: Jeg vil have procenterne fjernet.

Enig!

Lppower 18.500Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
#ForChris

Stemte: Jeg vil have procenterne fjernet.

Jeg spiller ikke selv spillet, men stemmer for at de fjernes. men det er mere generelt.

Det er vanvittigt at se hvordan folk lige pludselig mener at de tilfældigvis (f.eks i PL) vil have spillere som Curtis Jones, thomas soucek og Giovanni Lo Celso, som (indtil nu) ikke har givet dem andet end middelmådighed. Dem der vælger ud fra procenter vil oftest se at de faktisk kan gøre det okay, istedet for at vælge disse nullboner.

MartinHJ3.190PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Stemte: Jeg vil have procenterne fjernet.

Væk med procenter inden start!!!!!!!!!!!

Stemte: Jeg vil beholde procenterne.

Jeg synes det er rart at have pop-procenterne at støtte sig til. Det gør det nemmere at skabe et unikt hold at have overblik over hvilke ryttere de fleste har valgt. Man vinder jo ikke spillet ved at vælge de mest populære ryttere..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Stemte: Jeg vil have procenterne fjernet.

Og det undrer ingen at netop hr Adamsen gerne vil beholde procenterne...

Hvis der ikke var procenter ville man ikke vide hvem de mest populære ryttere er.. Så den holder vist ikke helt den der...

Og så svarer du nok; jamen man ved jo altid hvem de mest populære ryttere er.. Jamen så ved du vel også hvem du skal vælge hvis du vil ha et unikt hold..

Og så holder den slet ikke...

Procenterne er kun en fordel for dem som ikke ved noget om cykling og den gruppe er du jo nok ikke en del af... Så jeg forstår slet ikke din holdning... Men fred være med det...

Stemte: Jeg vil beholde procenterne.

@ #7

Jeg forstår simpelthen ikke hvad du mener.

Mit argument er netop at ved at pop-procenterne vises, kan man her se hvem de mest valgte ryttere er. Og dermed kan man aktivt vælge at undgå nogle af dem, og dermed stille et mere unikt hold. Vi er vel enige om at man ikke kan vinde spillet ved at stille et hold med de mest valgte ryttere?

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Stemte: Jeg vil have procenterne fjernet.

Hvis der ikke er procenter ville du ikke vide hvem de mest valgte er...

Stemte: Jeg vil beholde procenterne.

Præcis.

Og ved at se hvem de mest valgte er, kan jeg vælge at undgå nogle af dem, og dermed stille et mere unikt hold.

Jo mere data der er til rådighed, jo bedre. Jeg kunne også godt bruge pop-procenter over kaptajnvalg!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Stemte: Jeg vil have procenterne fjernet.

Okay fair nok.. Du har din mening... Jeg og ca 80 % af brugerne har en anden mening..

Jeg mener bare at procenter ødelægger spillene (især spillet uden udskiftninger)...

Stemte: Jeg vil beholde procenterne.

Yep, godt 80% af de 22 der indtil videre har deltaget i din afstemning ønsker procenterne fjernet.

Hvorfor mener du at offentliggørelsen af pop-procenterne ødelægger spillet?

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Stemte: Jeg er ligeglad.

Har tidligere været modstander af pop-%, men har ændret min holdning lidt.

Man kan fjerne pop-%, men man kan ikke fjerne alle årsager til, at enkelte spilleres/rytteres procenter er høje.

Primær årsagsforklarende faktor er de optakter, der bringes diverse steder online. De optakter starter festen og skruer pop-% i vejret for deres valgte favoritter. At en opskruet pop-% så kan have en selvforstærkende effekt, er en anden ting.

Men det starter ved optakter og favoritforslag, som er en nem måde at sætte hold på for dem, der ikke har tonsvis af tid til at sætte hold eller som ikke stoler på egne evner til at forudsige et løb eller en kamp.

Så selv uden pop-% ved man nogenlunde hvem de mest populære valg er til hver runde.

Derfor hælder jeg efterhånden også mere til at bruge pop-% eller optakter konstruktivt til at vælge anderledes, hvis jeg tror, at der er sandsynlige muligheder for andre udfald.

Som i mange andre spil, så vinder man ikke (stort) ved at gå med (lavtbetalte) favoritter, men ved at gå efter spil med (forventet) stor værdi.

Stemte: Jeg er ligeglad.

det er ligegyldig med %

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere