Forum

Så er Giro lagt op, jeg kan anbefale alle der er lidt træt af procenter lige at lave et fælles hold bestående af

Ewan-Demare
Viviani-Gaviria-Hagen
Houle-Warbasse
Koen

Mit hold er i hvert fald lavet

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

♥♥♥

☺☺☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Jeg kan se at kun de færreste hold til giroen er udtaget, så vi kender kun et lille antal af deltagerne, men jeg har bemærket, at min storfavorit Kruijswijk kun koster 10.000.000 i Girospillet - og at Jack Haig kun er i kategori 3 i Giro manager.

Men ellers venter jeg nok til mindst efter vm på fredag og søndag med at stille hold ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

God idé Bennedbæk! Det gør jeg sgu også 😆

Lppower 18.500Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
#ForChris

Super, så er det ikke kun mig der er træt af procenter :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

God ide :)

ALLE er trætte af procenter!!!!!!!!!!!!!!!!-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-!!

@ #6

Nej, alle er ikke trætte af procenter..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Nej men det er de fleste helt sikkert og det gælder også med dig er jeg ret sikker på, du er altid Rasmus Modsat

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@ Bennedbæk

Prøv at tage sølvpapirshatten af et øjeblik og forklar mig sagligt hvad problemet med pop-procenterne er i spil som f.eks Vuelta Manager. Så vil jeg til gengæld love at forholde mig til dine argumenter med et åbent sind.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

I spillene uden udskiftninger synes jeg også, at pop-procenterne tager en del af glæden ud af spillene. Noget af det som tidligere var sjovt til eksempelvis Tour Manager var at spotte de ryttere i kategori 3 og 4, som havde et potentiale til at overraske positivt. Tidligere var man tvunget til selv at lave al forarbejdet for at spotte disse ryttere. Derfor var der måske kun 5-10 % af holdene, der valgte disse ryttere, som måske var forkert placeret. Nu vil disse ryttere fra start have de 5-10 %, og dermed ligge i toppen af listen, når man vælger ryttere til holdet. Dermed vil flere spillere ”falde” over disse ryttere, og de ender dermed ofte til sidst med at være valgt af 25-50 % af holdene i stedet for.
Selvfølgelig kan man også bruge procenterne til sin egen fordel. Ikke mindst kan brugere, som stiller med mange hold have nemmere ved at gardere sig, når man ved, hvor mange hold hver rytter er blevet valgt af.
Men for dem, som kun stiller med få hold, og for dem, som primært spiller med for selv at spotte mulige guldkorn, er pop-procenterne ret demotiverende. Selvfølgelig er der stadig enkelte ryttere, som formår at snyde popularitetslisterne, men ved at fjerne pop-procenterne ville man som ”manager” i højere grad være tvunget til at gå efter sin egen ”gut-feeling”. Og det tror jeg, at de fleste synes er sjovere.

Hej Benned

Så fik selv jeg også stillet et hold i manager uden udskiftninger, som også er tilmeldt din minigruppe og betalt 50 kr. på mobile pay kl. 18.10 i dag, håber at vinde din pulje, eller i det mindste at komme i top 3. Og at komme i top 10% i selve manager ♥

Jeg har også et gratis hold i girospillet - men kun med 8 udskiftninger i hele spillet. Hvis jeg med dette svage udgangspunkt kan komme i top 30%, er jeg her tilfreds ☺

Held og lykke til alle ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

I girospillet er det svært at klare sig med gratis hold, især når det hele tiden skifter mellem enkeltstart - sprint og bjerge hele tiden, men nu har du et mål og det er fint.

Jeg laver to købehold og målet er selvfølgelig at vinde!!
Og kan det ikke lade sig gøre så at vinde over mine puljevenner og ved siden af det kunne jeg godt tænke mig at vinde over Ask i Giroen ;-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

I øvrigt er den officielle startliste til giroen nu endelig offentliggjort, man kan selv se den her:

https://www.feltet.dk/nyh-eder/startlisten_til_giro_-ditalia_2020

Held og lykke til alle spillere ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥