Forum

Sådan Sam - dejligt med en ny i grønt. Gjorde kun en masse godt for mit managerhold :-) :-) :-)


Solidt hold du har fået stablet på benene..

Tillykke med sejren.. Går jeg ud fra...

Ja det ser sgu godt, tillykke med sejren

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja, tillykke med sejren. Flot hold ... men dæleme de "små marginaler" - Har 6 samme valg som dig, og kun Sagan isf Bennet og Trentin isf Yates!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Til # 1 Forlan21

Også tillykke til Forlan, som fik 2 hold i top 200 i manager spillet - og 1 hold i top 100 i tourspillet, ganske suverænt. Jeg husker ikke at Forlan i de seneste 3-4 år har haft så flot et resultat i nogen anden grand tour i cykling. Jeg har heller aldrig selv prøvet det ☺

RESPEKT til Forlan !!!

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Til # 1 Forlan21

Også tillykke til Forlan, som fik 2 hold i top 200 i manager spillet - og 1 hold i top 100 i tourspillet, ganske suverænt. Jeg husker ikke at Forlan i de seneste 3-4 år har haft så flot et resultat i nogen anden grand tour i cykling. Jeg har heller aldrig selv prøvet det ☺

RESPEKT til Forlan !!!

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Du er sq en guttermand Maastricht...

En 30. plads er mit bedst resultat i Tourmanager, men en 75. plads i tourspillet har jeg gjort lidt bedre i 2016 med en 69. plads..

Mit bedste resultat i noget cykelspil er dog en 8. og 9. plads i vueltaspillet i 2016. Her vandt jeg 2 x Michael Valgren lydbøger.. De var begge meget underholdende.. ;)

Men tænker snart at det må være min tur til at vinde, ellers kan der jo ikke blive ved med at være råd til julegaver til børnene, nu når jeg klatter pengene væk på cykelspil.. :)