Forum

Jeg har ikke noget liv, så jeg har lavet et forsøg på at gætte alle dem, der kommer til at sætte bedste tid, når de kommer i mål i dag. Det kommer her:

Roger Kluge
Marco Haller
Jasper de Buyst
Cees Bol
Michael Mørkøv
Amund Grøndahl Jansen
Luke Rowe
Tony Martin
Remí Cavagna
Wouter Poels
Søren Kragh Andersen
Nelson Oliveira
Julian Alaphilippe
Lennard Kämna
Michal Kwiatkowski
Wout van Aert
Primoz Roglic

Hvad tror du? Gæt med! Der venter timevis af enkeltstart med den tunge ende af klassementet i dag, og vi må jo gøre et eller andet for at gøre det spændende.

JacobVSO0
Entomologi?

Ha ha, jeg har heller ikke noget liv ♥♥♥ ☺☺☺

Og jeg deltager med stor fornøjelse i denne lille opfindsomme konkurrence - kan blot ikke finde en startliste nogen steder, kan nogen hjælpe???

På forhånd tak - også for det seje ini'tiv ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Du kan følge dette link:

https://www.letour.fr/en/-rankings

og så trykke på "General Ranking" til venstre, så kan du se klassementet (tryk på "Next rankings" under top 10). Start fra bunden, så har du startlisten :-)

JacobVSO0
Entomologi?

Mange tak til Frodo Baggins ☺ i # 3 - også tak til Jacob VSO, jeg kom imidlertid selv på den glimrende ide blot at tage klassementet bagfra ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Roger Kluge
Marco Haller
Jasper de Buyst
Cees Bol
Michael Mørkøv
Amund Grøndahl Jansen
Luke Rowe
Tony Martin
Remí Cavagna
Kasper Asgreen
Wouter Poels
Søren Kragh Andersen
Nelson Oliveira
Maxilian Schachmann
Thomas de Gendt
Julian Alaphilippe
Michal Kwiatkowski
Wout van Aert
Tom Dumoulin

♥♥♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Som jeg kunne følge med i transmissionen på TV2 var den korrekte rækkefølge i dag:

Kluge
Frison
Chevalier
Pollitt
Cavagna
van Aert
Tom D.
Pogacar

Den rækkefølge var vi vist begge langt fra ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Ja, ironisk nok vil jeg sige, vores største fejl var, at vi groft undervurderede Cavagna. De første par stykker er alligevel utrolig svære at gætte, og mht. de sidste var vi jo ikke helt afmarcherede, men at Cavagna først blev slået, da van Aert kørte over stregen, det kom bag på mig. Troede klatreevner ville betyde mere, og at de store rouleurs måske ikke helt ville gide køre sig i smadder på stigningen.

JacobVSO0
Entomologi?

Svar til # 7, Jacob VSO ☺

Ja, jeg er helt enig i undervurderingen af Cavagna, du kan se på min liste hvor mange jeg troede ville køre hurtigere end Cavagna. Cavagna blev jo faktisk nr. 6 på etapen i går, kun slået af de 2 slovenere, plus forhåndsfavoritterne fra Jumbo: van Aert og Tom D - plus overraskelsen Porte, som jeg absolut ikke havde forventet ville køre i samme tid som Tom D - og det var vist også de færreste der havde forventet det.

Jeg var klar over inden etapen at Porte ville passere Lopez i klassementet, men at Porte kørte SÅ sejt - og Lopez SÅ ringe, var begge dele ganske overraskende for mig.

Jeg er også enig i, at de første stykker er svære at gætte, herunder Chevalier og Politt.

Rouleurs'ene kørte sig jo ganske godt ud - også på bjerget. Se blot på vore egne Søren Kragh og Asgreen, som jo intet andet end æren havde at køre for, men tværtimod i dag skal ud i hårde hjælperoller for deres sprintere, som begge hører til de største favoritter i dag. Også de la Cruz og Caruso kørte jo overraskende flot. Caruso havde en top 10 i klassementet at køre for - men de la Cruz havde jo intet specielt at køre for.

RESPEKT til Jacob for denne lille spøg af en opfindsom konkurrence - den må du gerne gentage en anden gang - til alle os uden et liv ♥☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Svar til # 7, Jacob VSO ☺

Ja, jeg er helt enig i undervurderingen af Cavagna, du kan se på min liste hvor mange jeg troede ville køre hurtigere end Cavagna. Cavagna blev jo faktisk nr. 6 på etapen i går, kun slået af de 2 slovenere, plus forhåndsfavoritterne fra Jumbo: van Aert og Tom D - plus overraskelsen Porte, som jeg absolut ikke havde forventet ville køre i samme tid som Tom D - og det var vist også de færreste der havde forventet det.

Jeg var klar over inden etapen at Porte ville passere Lopez i klassementet, men at Porte kørte SÅ sejt - og Lopez SÅ ringe, var begge dele ganske overraskende for mig.

Jeg er også enig i, at de første stykker er svære at gætte, herunder Chevalier og Politt.

Rouleurs'ene kørte sig jo ganske godt ud - også på bjerget. Se blot på vore egne Søren Kragh og Asgreen, som jo intet andet end æren havde at køre for, men tværtimod i dag skal ud i hårde hjælperoller for deres sprintere, som begge hører til de største favoritter i dag. Også de la Cruz og Caruso kørte jo overraskende flot. Caruso havde en top 10 i klassementet at køre for - men de la Cruz havde jo intet specielt at køre for.

RESPEKT til Jacob for denne lille spøg af en opfindsom konkurrence - den må du gerne gentage en anden gang - til alle os uden et liv ♥☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Svar til # 7, Jacob VSO ☺

Ja, jeg er helt enig i undervurderingen af Cavagna, du kan se på min liste hvor mange jeg troede ville køre hurtigere end Cavagna. Cavagna blev jo faktisk nr. 6 på etapen i går, kun slået af de 2 slovenere, plus forhåndsfavoritterne fra Jumbo: van Aert og Tom D - plus overraskelsen Porte, som jeg absolut ikke havde forventet ville køre i samme tid som Tom D - og det var vist også de færreste der havde forventet det.

Jeg var klar over inden etapen at Porte ville passere Lopez i klassementet, men at Porte kørte SÅ sejt - og Lopez SÅ ringe, var begge dele ganske overraskende for mig.

Jeg er også enig i, at de første stykker er svære at gætte, herunder Chevalier og Politt.

Rouleurs'ene kørte sig jo ganske godt ud - også på bjerget. Se blot på vore egne Søren Kragh og Asgreen, som jo intet andet end æren havde at køre for, men tværtimod i dag skal ud i hårde hjælperoller for deres sprintere, som begge hører til de største favoritter i dag. Også de la Cruz og Caruso kørte jo overraskende flot. Caruso havde en top 10 i klassementet at køre for - men de la Cruz havde jo intet specielt at køre for.

RESPEKT til Jacob for denne lille spøg af en opfindsom konkurrence - den må du gerne gentage en anden gang - til alle os uden et liv ♥☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥