Forum

Er det muligt at både Søren Kragh og Asgreen kører i top 20 i dag - eller i hvert fald i top 30 og blot den ene i top 20?

Jeg håber det og vil sidde klistret til skærmen i dag, også for at se om Porte rammer podiet - og om min yndling Tom Dumoulin fra Maastricht forhåbentlig vinder hele etapen - og rykker et par pladser op i klassementet ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Ingen af dem kører sig ud - så nej :-)

Til # 1 Hjertensfryd, jeg håber da ikke du har ret.

De har naturligvis begge opgaver i morgen, Asgreen for Sam Bennett og Søren Kragh for Cees Bol, men mon dog ikke, at de begge kan klare både en enkelt times enkeltstart i dag - og at være hjælperytter i morgen - jeg håber det fanme da ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Så er det da også `ondt` at jeg skriver som jeg gør :-=)

Nuvel. Ruten/opstigningen tænker jeg er for hård til Asgreen, som vel ret beset heller ikke er så stærk som før set.

SKA kunne nok godt køre 8 -15. Men tror ikke han ryger helt ud på pizzaen i dag, hvilket er nødvendigt.

Håber da jeg tager fejl.

Roglic vinder foran Mas og Kwiatkowski.

Syret nok har Aru bedste tid på stigningen - jo, times are changing.

Vindertiden bliver iøvrigt 55.55.

@4
Nope det bliver under 55.00 min. Vinderen bliver Porte, håber jeg, når nu man har solgt Lopez.

55.55 var vel ok ramt alligevel :-?

Fucking sejt ramt af Hjertensfryd med tiden 55.55, som var præcis ramt på sekundet ♥

Søren Kragh blev nr. 16 og Asgreen nr. 24, så 2 danskere i top 24, ikke ringe for Danmark, og ikke ringe gættet af trådstarter ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Den giver jeg dig.

Havde ikke troet at vores vikinger gav den et skud i dag. Så ok set.

55.55 var næsten for nem at ramme. Den var clearet med Pogars sportsdirektør.