Forum

Nu er 2 af sidste uges 4 bjerg etaper i TdF ovre, og vi ved mere end vi gjorde for nogle få dage siden. Jeg laver derfor en ny endagskonkurrence om podiet ☺

Man angiver 3 ryttere, som man tror kommer ind på de 3 første pladser - podiet - i klassementet efter sidste dag. Rigtig rytter giver 1 point, og rigtig placering giver også 1 point. Den der har flest points vinder konkurrencen om en fodtur til den smukke middelalderby Maastricht i det allersydligste Holland og æren på de evige cykelmarker ♥.

Hvis flere får lige mange points skal vi bruge et tie-breaker spørgsmål til at finde den endelige vinder af fodturen. Man skal altså angive hvad nummer man tror Nicklas Eg bliver på bjerg enkeltstarten på lørdag.

Sidste bud i morgen onsdag kl. 12.05 ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

1. Roglic
2. Pogacar
3. Porte

Niklas Eg nr. 88

Realistisk set er det kun de første 13 ryttere i klassementet, der har mulighed for at nå podiet, idet nr. 14, Carapaz, ligger hele 17,23 min efter - hvorimod nr. 13, Caruso, kun er 9,09 min. efter - og altså har en lille chance for at nå podiet.

Jeg tror de 2 næste bjergetaper kun vil give få sekunders forskel blandt de første 13 ryttere - altså bliver enkeltstarten på lørdag afgørende, og her tror jeg at Porte kan overhale de 3 ryttere der ligger umiddelbart foran ham, nemlig: Uran, Lopez og Yates.

Altså tror jeg fortsat - som for 2 etaper siden, at Uran bliver 4 og Dumoulin nr. 5 i GC. Lørdag aften ved vi om det er korrekt ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Roglic
Pogacar
Lopez

Eg 77.

Vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Justere lige mit bud fra sidst, da Quintana tydeligvis har brudt den aftale vi ellers havde..

1. Roglic
2. Pogacar
3. Porte
(4. Uran og 5. Lopez)

Eg bliver nr. 68.

Under virkelig Porte at lave et godt resultat og komme på podiet, her i hans sidste Grand Tour som kaptajn. Han virker godt kørende og meget motiveret, krydser fingre for at han undgår uheld de sidste dage 🤞
Uran holder sig på baghjulet af de andre i bjergene og fastholder sin 3.plads indtil enkeltstarten, hvor han lige akkurat bliver overhalet af porte.
Lopez taber tid på enkeltstarten men går ikke ned som de andre columbianere, han har gejsten og benene endnu..

Forresten, den der fodtur, er det inklusiv kost og logi på turen.? For så stiger den jo betragteligt i værdi 😁

Til # 3 Anders, jeg giver med glæde en kop kaffe når du når frem til Maastricht med vabler på fødderne ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Uha, det lyder godt 😁
Så håber jeg at jeg vinder 🤞

1. Roglic
2. Pogacar
3. Porte

Eg kommer på en 79. plads

1. Roglic
2. Pogacar
3. Yates

Porte går ned inden enkeltstarten og Yates kører en "over middel" enkeltstart som er nok til at hente de foranliggende.

Eg bliver nr. 63 på enkeltstarten.......

Go go go Carapaz og Yates.......

Roglic
Pogacar
Lopez

EG nr. 77

"Dynamitten"2.260Valideret KontoTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Glæder mig helt vildt til igen at komme i gang med Touren......

Hallo..!
Det bliver en delt førsteplads til os..;-)

8 Dynamit.

Vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Til # 8 og # 9 Dynamitten og Vulpius, I er begge velkomne til at ændre jeres bud inden kl. 13 i dag, så de ikke fuldkommen ens ☺

Ellers må jeg erklære den der først kom med buddet for evt. vinder ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

1. Pogacar
2. Lopez
3. Landa

Eg nr. 91

WOW, frisk bud i # 11 fra Jeppesen - uden Roglic - måske vil dette bud vælte alle os andre af pinden ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Nu efter onsdagens etape er der vel realistisk set kun de øverste 8 i klassementet, som har en chance for at ramme podiet. Det er altså:

1. Roglic
2. Pogacar
3. Lopez
4. Porte
5. Yates
6. Uran
7. Landa
8. Mas, 4,18 min efter og mindre end 3 min fra 3. pladsen

Hvorimod nr. 9, Tom Dumoulin, nu er 7,23 efter og altså 6 min fra 3. pladsen, hvilket synes umuligt, så ærgerligt, da han er fra Maastricht ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Tror Tom D. laver et kæmpe ridt. En af dagene. og bliver 4-5 samlet..
Og han smadrer alle på enkelstarten med 30 sekunder..!
Det hans et og alt jo..

Vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Til # 14 vulpius ☺

Jeg er så meget fan af Tom D., så jeg håber fucking meget at du har ret ♥

Han er også min favorit på enkeltstarten - over Roglic og Pogacar og Porte, håber både Asgreen og Kragh kan køre i top 20 den dag, de virker begge til at være i fin form ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

KÆMPE TILLYKKE til JGlenstrup, som vinder fodturen til Maastricht, hvor jeg gerne giver en øl ♥

Anders DB 87 får en flot sølvmedalje ☺

Både Glenstrup og Anders fandt begge Porte på 3. pladsen, men Glenstrup var kun 3 pladser fra Niklas Eg - hvorimod Anders var 8 pladser fra Egs placering, og bronze vinderen var hele 12 pladser fra Egs placering ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥