Forum

Man angiver 3 ryttere, som man tror kommer ind på de 3 første pladser - podiet - i klassementet efter sidste dag. Rigtig rytter giver 1 point, og rigtig placering giver også 1 point. Den der har flest points vinder konkurrencen om en fodtur til den smukke middelalderby Maastricht i det allersydligste Holland og æren på de evige cykelmarker ♥.

Hvis flere får lige mange points skal vi bruge et tie-breaker spørgsmål til at finde den endelige vinder af fodturen. Man skal altså angive hvad nummer man tror Nicklas Eg bliver på bjerg enkeltstarten på næste lørdag.

Sidste bud søndag kl. 12.05

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

1. Primoz Roglic
2. Tadej Pogacar
3. Nairo Quintana

Eg på enkeltstarten= nr. 52

Podiet:

1. Roglic
2. Pogacar
3. Porte

Tror at de 4 kommende bjergetaper ikke ændrer så meget i klassementet, så derfor bliver bjerg enkeltstarten på næste lørdag formentlig afgørende, og her vil Dumoulin og Porte ( og måske Uran også lidt) distancere nogle af de andre foran med 1-2-3 minutter ♥ Så Dumoulin nr. 4 og Uran nr. 5 i GC er min spådom ♥♥♥

Niklas Eg nr. 68

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Roglic
Pogacar
Porte

Eg nr 47

Ps dumoulin slutter udenfor top 10 på enkeltstarten er mit gæt.

Roglic
Pogacar
Landa

Eg nr 60

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Roglic
Pogacar
Bernal

Eg bliver Nr.45

Roglic
Pogacar
Lopez
Eg, nr. 47

Intet er afgjort endnu - MEN man kan sige at dem som har tippet på Bernal og Roglic her i denne lille konkurrence har mindre chance for at vinde her til aften, end de havde i morges ☺

Og så i øvrigt velkommen til denne lille spøg, vi bliver 6 deltagere, og jeg regner med at kalde vinderen lørdag aften efter enkeltstarten, idet jeg regner med at Paris etapen intet ændrer ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

SORRY, min fejl, jeg mente naturligvis Bernal og QUINTANA - IKKE Roglic selvfølgelig ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

SORRY, min fejl, jeg mente naturligvis Bernal og QUINTANA - IKKE Roglic selvfølgelig ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Altså 6 mand med og de to af dem er næsten allerede ude....

Uha det bliver spændende ;-)
Men det ligner jo at de to med Porte har favoritrollen lige pt

Venter lige med at bestille de travesko en uge endnu

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Altså jeg har en aftale med Quintana.
Han skulle skabe lidt spænding i konkurrencen idag, og så venter vi bare på at porte styrter. YATES, Mas og Lopez eksplodere på en bjergside, og så laver Quintana lige et soloridt på 17. Etape og køre sig op på podiet 😅 det skal nok gå 🤞

Til # 10 og # 11 ☺☺☺

Og det er jo stadig teoretisk muligt, at både Bernal OG Quintana ender på podiet - det er jo blot lidt mindre sandsynligt - og alle os 6 spillere har jo 1. Roglic og 2. Pogacar, sååååååå det bliver 3. pladsen, som bliver afgørende - ELLER Niklas Egs placering, for jeg vil da ikke udelukke at enten Uran eller Dumoulin tager en podieplads, og så er vi jo alle lige gode eller dårlige om podiet ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Pgraabæk vinder en flot sølvmedalje, han rammer Porte korrekt, men fejler på Eg, kæmpe tillykke ♥

Jeg er for beskeden til at nævne vinderen ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥