Forum

Kan ikke vælge ryttere lige nu, virker til det er frosset!! Står der er 15 min endnu at handle i, men kan ikke, panik


Du skal nok klare det fint med Punktlige Gyllespredere idag.

5 minutter og stadig frosset??

Og derudover så var der stadig åbnet for handel, selv efter starten på etapen, så der nåede nærmest at køre et udbrud, mens handlen stadig var åben. Mon ikke Swush lige bør tilbageføre alle handler foretaget efter kl. 12.00, ligesom det har været tilfældet de foregående år???

Hej Daniel Ørum

Handel til dagens etape lukkede kl. 12.05, som også er det officielt annoncerede tidspunkt for starten af 13. etape.

Mvh. Christian

da man fandt ud af hvem man skulle møde i cuppen va udbrudet langt foran feltet,der sagde jeg til mig selv,jeg møder et hold der har 2-3 mand med,tankevæggende,det er nu sket for mig 4 år i træk,den der er ansvarlig må da fyres for uduelighed eller?

Jamen Vagn du er jo slået ud af cuppen allerede inden runden i dag

Og hvis det er i manager så kan man jo ikke handle der

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

ja det er manager,du har ret man kan ikkehandle der,men cuppen skal være klar inden løbet går i gang og ikke 1 time efter vel.

Er det næstmest solgte der vinder, sgu da godt man kom af med ham, hader alle de point

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Nej cuppen skal være klar inden start, der er vi helt enige, men CUP det er et af de svage steder herinde

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark