Forum

Jeg er desværre ude af gode Benned Bæks udskilningsløb, så derfor starter jeg lige min egen lille konkurrence, som alle er velkomne til at deltage i, både dem der stadig er med i Benneds konkurrence og alle os der er ude nu - desværre.

Man angiver 10 ryttere, som man tror kommer ind på de 10 første pladser i løbet i dag fredag 4. sept. 2020 på TdF's 7. etape - rækkefølgen er ligegyldig. Den der har flest rigtige vinder konkurrencen om en fodtur til den smukke middelalderby Maastricht i det allersydligste Holland og æren på de evige cykelmarker ♥. Hvis flere gætter lige mange rigtige skal vi bruge et tie-breaker spørgsmål til at finde den endelige vinder af fodturen. Man skal altså angive hvad nummer Kasper Asgreen bliver på etapen i dag.

Til eksempel på hvordan et bud kan se ud giver jeg mit eget bud lige under dette opslag ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Sam Bennett
Ewan
Bol
Mads
Nizzolo
Sagan
Viviani
Coquard
Hofstetter
Trentin

Asgreen nr. 99

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Sjov lille konkurrence, den vil jeg gerne gætte med i, da jeg også røg ud af den anden...

Bennet
Ewan
Nizzolo
Mads P.
Sagan
Bol
Kristoff
Hofstetter
Trentin
Stuyven

Og Kasper Asgreen bliver nr. 73

S. Bennett
Trentin
Bol
M. Pedersen
Nizzolo
Van Aert
Sagan
Hofstetter
Coquard
Mørkøv

Asgreen bliver nr. 15

S. Bennett
Caleb Ewan
Mads Pedersen
Cees Bol
Peter Sagan
Giacomo Nizzolo
Bryan Coquard
Oliver Naesen
Matteo Trentin
Alexander Kristoff

Asgreen bliver nr. 89

Bennett
Ewan
Mads
Sagan
Nizzolo
Bol
Hofstetter
Trentin
Viviani
Coquard

Asgreen ind på 57. Plads

Bennett
Ewan
Mads
Sagan
Nizzolo
Bol
Hofstetter
Trentin
Viviani
Coquard

Asgreen ind på 57. Plads

Bennett
Nizzolo
Bol
Mads
Ewan
Sagan
Kristoff
coquard
Hofstetter
Trentin

Asgreen kommer ind som nummer 31

Fint initiativ. Præmien synes jeg nu nok er mindre cool. Men Holland og traveture matcher vel ok. Noget med Nijmegen marchen - 5 x 50 km.?

Jeg forlanger vind og dermed en spektakulær finale:

Sam Bennett, Bol, Kristoff, Mads P., Sagan, Nizzolo, Trentin, Stuyven, Naesen & Mørkøv

Asgreen bliver 12

Sam bennett
Ewan
Sagan
Viviani
Kristoff
Greipel
Mads Pedersen
Stuyven
Nizzollo
Cees bol

Asgreen bliver 53

Så er der lukket, vi blev 9 deltagere i konkurrencen om fodturen ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

TILLYKKE til Kanutt, som vinder fodrejsen til Maastricht plus aeren paa de evige cykelmarker med den eneste som har 3 rigtige ☺ van Aert, Coquard og Hofstetter. ♥♥♥

Selv tager jeg 2. pladsen med kun 2 rigtige - men taettest paa med Asgreen, som blev nr. 111, mens jeg tippede nr. 99 ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Wuhuu! Så skal jeg have fundet vandreskoene frem! Dejligt med så klimavenlig en præmie 😉