Forum

Kender I det at man ikke kan beslutte sig om man skal tage den ene eller anden rytter. For mig er det idag Higuita eller Pogacar. Åh hvilket dilemma.


Pogacar

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Begge 2 er min anbefaling. Så håber jeg Roglic skuffer, og slutter mellem 6-10 pladsen, dog kun med et tab af < 20 sek.

Kender I det med at man sætter et hold og at man med det hold bare ikke kan tabe. 30 sek inde i etapen, er det det værste hold man nogensinde har sat

Ja. Roglic har også ødelagt det hele for mig...

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Ja og skovlen Yates! Sidste gang han er på mit hold🤣

"Dynamitten"2.235Valideret KontoTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Glæder mig helt vildt til igen at komme i gang med Touren......

Godt at se at du er levende endnu, Dynamitgård - lidt surt at øjnene er blevet
så gamle, at de ikke ku se at Yates-drengen kom i top 10. But WTF, som de
unge siger, shit happens :)

Mange kammeratlige hilsener
"Mugge"

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!