Forum

Forbløffende at der ikke er flere som har fundet frem til årets GULDÆG ...

Såvidt jeg kan vurdere er der da noget der skal gå meget galt hvis ikke Tom Dumoulin vinder årets tour ... Som en stork snapper en frø!!!

Du så det her først!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Helt enig. Heller ikke mange, der har taget GVA eller Warren Barguil!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Er mine hold gode eller gårlig

RMIR, hvis du har ret i at Tom Dumoulin vinder i år, så bliver der fanme festet i min anden hjemby: Maastricht i Holland, hvor han kommer fra og hvor han blev hyldet på torvet da han vandt Giro'en ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Kun ca. 5% havde dagens etapevinder i Tourspillet. Som en af dem klager jeg ikke!

RMIR, selv om vi skulle have held med at Tom Dumo vinder touren i 2020 - ja, det er jo ikke det samme som at han scorer flest points.

I 2019 vandt Bernal som bekendt, men hvem scorede flest points i Manager-spillet? Jo, det gjorde da Sagan og Alaphilippe - Sagan blev kun nr. 82, men vandt pointskonkurrencen, som han havde alle etaper igennem - og Alaphilippe blev kun nr. 5 i klassementet, men havde den gule i hele 14 etaper.

Tom KAN vinde touren - men det er ikke det samme som at han tjener flest points. Selv har jeg paa mit eget managerhold netop Sagan og Alaphilippe fra kategori 1, med tanke for at de sikkert igen scorer flest points, flere end Roglic, Bernal, Tom Dumoulin og de andre topfavoritter ☺♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥