Forum

nu har jeg 2 hold hvor jeg har lagt1. mill-1.5 til side men er det nok ?
jeg ved I har over 10 mill en gang i mellem eller mere


Hvis du føler du kan gøre dit hold bedre, skal du ikke have penge i banken.

forslår du der med jeg tar 2-3 bjrggeder til rimlige penge og resten sprintere

Det afhænger af, om du har et basishold eller et guldhold. Men ligegyldigt hvad skal du i hvert fald bruge de penge du har i banken, hvis du mener, du kan få et bedre hold med de penge.

Hold da op, Henrik. Du har da lavet mange guldhold i år!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

jeg skulle lige prøve alligevel selvom der ikke er udskiftninger

altså i manager spilletet

I spillet med udskiftninger skal man, som det nævnes, ikke gemme penge i banken, hvis man kan få mere ud af at bruge dem.

Dvs. hvis man tror, man kan få mere vækst ved at bruge pengene end det, som bankrenten giver, så skal de bruges.

Sprinteretaper er tit nogle af de mest forudsigelige, så der kan scores rigtig mange points. Det trækker i retning af at bruge hver en øre til første etape.

Man kan dog godt “forberede” holdet lidt til etape 2 samtidigt med, at man optimerer til etape 1. Også uden at man tager bjergryttere med.

har du f.eks sat et beløb til side der kan udgå ryttere eller hele hold

Jamen, Henrik. Du har guldhold. Så du kan lave alle de udskiftninger, som du vil?

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

som sædvanlig : de første 20 managers hvis ikke mere starter med små ryttere og 20-33 mill i kassen og hvad lærer jeg : ikke en skid

Jamen Henrik de fører inden løbet men deres hold er skod og de havner langt nede på Highscore EFTER løbet og det er jo det der tæller Ikke og ikke stillingen FØR løbet er kørt

Bennedbæk226.230Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det var hurtigt at Sam Bennett ikke kunne følge med og er færdig .... Jeg troede mindst han kunne holde til halvvejs! Manden er som forventet overhovedet ikke i form!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

er Bennet ude af TDF ?

Sam Bennett blev nr. 4 i dag - så helt ude af touren er han altså ikke ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Du er sgu tosset, Henrik.

Nogle gange må man vist bare erkende, at det er svært at skære tingene nok ud i pappet....